Marcino87 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam też przymierzam se do wymiany jaki termostat najlepiej kupić silnik 1.9tdi AVBORI
varadero69 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 dzieki wszystkim za podpowiedzi.dzis w koncu wymienilem ustrojstwo.zajelo mi to 3 godziny bo zalezalo mi aby jak najmniej wylalo sie plynu.wszystko gra-wskazowka stoi jak pal azji:-)
marekibeti Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 witam koledzy a podpowiecie w jakim stopniu trzeba zdemontowac i czy wogole trzeba przod w 2.5 tdi BDG bo tez musze termostat wymienic:(( czy da rade zrobic to bez sciagania zderzaka czy niestety jest to konieczne i czy trzeba ruszac rozrzad?? dzieki za ewentualna pomoc
Biszczan Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 witam koledzy a podpowiecie w jakim stopniu trzeba zdemontowac i czy wogole trzeba przod w 2.5 tdi BDG bo tez musze termostat wymienic:(( czy da rade zrobic to bez sciagania zderzaka czy niestety jest to konieczne i czy trzeba ruszac rozrzad?? dzieki za ewentualna pomoc Zajrzałem do elsy- trzeba. Zapytaj ewentualnie kogoś kto użytkuje 2.5tdi czy można to zrobić bez demontażu zderzaka, ale coś mi się wydaje, że nie ma takiej opcji. Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
byradzio Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Witam Posiadam Audi A4 B6 BKE, problem polega na tym że po odpaleniu silnika i przejechaniu jakiejś odległości ubywa płynu w zbiorniczku nawet poniżej minimum, lecz kiedy przy uruchomionym dalej silniku poluzuje zbiornik z płynem aż się zacznie odpowietrzać to z powrotem wraca stan maksymalny(taki jaki jest zalany) i tak w kółko, byłem u mechanika żeby sprawdził czy są wycieki ale żadnego nie znalazł, płynu nie dolewałem już od listopada i po odpowietrzaniu ciągle wraca ten sam poziom, tak ma być czy można to jakoś odpowietrzyć na stałe ?
dobry_k Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam, podepne się pod temat i zapytam o rade jak dobrze odpowietrzyć układ? Pół roku temu wymieniłem termostat i jedyne co mnie męczy to fakt iz ciągle słyszę przelewająca się wodę w nagrzewnicy, wiem ze jest to efekt jej zapowietrzenia ale niestety nie mogę tego powietrza usunąć. Dodatkowo martwi mnie fakt iż po nagrzaniu auta węże idące do chłodnicy jest dosyć twardy i nie wiem czy tak powinno być.
enrike2 Opublikowano 13 Lutego 2014 Opublikowano 13 Lutego 2014 to kolego masz to samo co ja niedawno a mianowicie uszczelka pod glowica ;-) ukladu nie odpowietrzysz napewno bo sie bedzie caly czas zapowietrzal
dobry_k Opublikowano 22 Lutego 2014 Opublikowano 22 Lutego 2014 Dokładnie, masz rację, też mam padniętą uszczelkę pod głowicą, w poniedziałek odprowadzam auto do mechanika. Tylko czemu te uszczelki padają ? Co jest tego powodem ?
chea Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Różnie bywa - przegrzanie silnika, niewłaściwy montaż, ciężkie warunki atmosferyczne (duża wilgotność)
byradzio Opublikowano 18 Marca 2014 Opublikowano 18 Marca 2014 Jaki jest koszt wymiany uszczelki w A4 B6 BKE może ktoś się orientuje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się