Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nm ograniczony przez sprzegło?

jechac na 100% fajnie jedzie do jest bardzo plasko i trzyma ponad 300 Nm w wysokich obrotach

Opublikowano

To na pewno właściwy wykres? takie mody i taki Nm? Jakaś masakra 2700obr i 350Nm?

Opublikowano

przeciez napisal ,ze sie sprzeglo slizga dlatego taki wynik...

kurde ze moje male sprzegielko daje rade :dancing:

Opublikowano

kurde ze moje male sprzegielko daje rade :dancing:

daj mu z 20 razy z pod swiateł i ciekawe czy dalej te 410 bedzie przenosiło:jerk:

Opublikowano

I to jest odpowiedz na AVF++ :decayed:

Tak poza marginesem to kto robi program na zjaranym sprzegle - przeciez nie sprawdzisz tego co robisz :facepalm:

Opublikowano

Tak poza marginesem to kto robi program na zjaranym sprzegle - przeciez nie sprawdzisz tego co robisz :facepalm:

u mnie uklad paliwowy nie domaga a i tak wystrojony jest... szkoda tylko ze graty nie sa w pelni wykorzystane

Opublikowano
przeciez napisal ,ze sie sprzeglo slizga dlatego taki wynik...

kurde ze moje male sprzegielko daje rade :dancing:

zgadza się, zdroworozsądkowo najpierw napęd, a potem graty....ale to moja opinia ;)

Opublikowano
Sprzeglo juz sie uslizgnelo :/ nastepny stage Al'ki i sprzeglo tak zeby bylo 210/400

Jakie nowe sprzęgło będziesz montował??

Opublikowano
I to jest odpowiedz na AVF++ :decayed:

Tak poza marginesem to kto robi program na zjaranym sprzegle - przeciez nie sprawdzisz tego co robisz :facepalm:

Kolego najpisałem ze sie uślizgneło, a nie ze sie slizga. Nie czuć w aucie braku NM z dołu, miało byc płasko do konca a nie strzał momentu i podem wielka kupa.

Jak juz bedzie zle ze sprzegłem to wpadnie prawdopodobnie z BRD

Opublikowano

Ale jarol juz kiedys pisał ze BRD a AVF to takie same

Opublikowano

Według wykresu dół baaardzo słaby. Tak nisko się już sprzęgło ślizga?

Opublikowano

Zrób coś kolego z tym sprzęgłem , bo z racji dołu nawet nie wiesz jak sie męczysz . A nie dało rady zostawić choć troszkę dołu ???

Opublikowano
Zrób coś kolego z tym sprzęgłem , bo z racji dołu nawet nie wiesz jak sie męczysz . A nie dało rady zostawić choć troszkę dołu ???

Przecież ten słaby dół to nie wina sprzęgła tylko późno wstającej turbosprężarki.

W serii z dółu jest o wiele więcej momentu i sprzęgło dawało rade.

Jak by turbosprężarke dało się wysterowć to moment z dołu spokojnie mógłby pozostać taki jak w serii.

Według wykresu 320Nm jest dopiero przy 2400obr w serii tyle momentu jest przy około 1800obr.

Opublikowano

doł moze szału nie robi,( bardzo sie czepiacie) ale za to przy kazdej zmianie biegów masz znowu 3 K orbotów i dalej tym płaskim fajnie musi ciagnac, cos podobnie do mojego auta... mam tylko 166 KM.... tyle ze od 3000-4300, a jest wiele wykresów na forum gdzie maja koledzy po 185 Km tyle ze w szczycie przy 4200.... a przy 3 tys nawet 150 Km nie ma. nagraj kolego jakis film jak sie odpycha

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...