richtik 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mój samochód nie chcę przyspieszać na pierwszym i drugim biegu jest ok ale na trzecim i czwartym (na piątym to już praktycznie wcale) dzieją się komedie. A mianowicie jak wciskam pedał do podłogi to auto przyśpiesza ale po dziesięciu (około) sekundach przestaje jak by ktoś mi cegłę pod pedał podłożył. a jak puszczę gaz i znowu wciskam to znowu przyśpiesza i tak w kółko... jeszcze w czasie jazdy zapala mi się kontrolka od świeć żarowych ale jak nacisnę na hamulec to już gaśnie... i to by było chyba na tyle... proszę was o wsparcie dobrą radą. a o to kody błędów z VAG COMa; Audi a4 19 tdi 90 km 1z Kody błędów VAG-COM Silnik 01117-Generator terminal DF Load Signal 27-10 Implausible signal-intermittent 00741-Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00- Please Register/activate 00575- Shareware Version. To Decode all DTCs 27-00- Please Register/activate-intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosek89 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 sprubuj podmienić z kimś wtryskiwacz sterujący. (ten z kabelkiem) i zobaczysz czy to coś dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richtik 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 a od jakich innych modeli silników pasują bo z 1z to jestem tylko ja;( wiesz zrobił bym logi ale mój VAG nie chce działać w viście może ktoś poleci mi program najchętniej z linkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burus2 1 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 mi też vag nie chciał działać musisz kliknąć prawym i uruchomić jako administrator potem zezwolić i idzie przynajmniej u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richtik 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ale mi się uruchomił ale jak chciałem się połączyć z silnikiem to przestaje odpowiadać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosek89 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 musisz mieć taki jak pozostałe. nie moze być ani mocniejszy ani słabszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richtik 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 a można to jakoś sprawdzić kompem? chciałem dziś logi zrobić ale u mnie vag com nie chodzi a vw tool nie da się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 01117- Sygnał ładowania generatora terminala DF - http://forum.vw-passat.pl/threads/4324-Blad-01117-(terminal-DF)-Ladowanie-akumulatora 00741- Brake Pedal Position Monitor - http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1510 00575- intake manifold pressure - najprawdopodobniej uszkodzony zawór N75 To co piszesz czyli o przyśpieszaniu przez 10 sek. i, że musisz odpuścić pedał gazu żeby znów szedł dalej to świadczy tylko o tym, że zawór N75 jest zablokowany bądź przewody sterujące turbiną są dziurawe... ( błąd 00575 ) 30 minut zabawy i auto będzie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richtik 0 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 błąd 741 usunięty (czyszczenie czujnika i korekta ustawienia) błąd 01117 się już nie powtarza (kiedyś odkręcałem alternator) zostaje jeszcze n75 będę miał na podmiankę i napisze czy jest ok (wężyki sprawdziłem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Killer1984 0 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 błąd 741 usunięty (czyszczenie czujnika i korekta ustawienia)błąd 01117 się już nie powtarza (kiedyś odkręcałem alternator) zostaje jeszcze n75 będę miał na podmiankę i napisze czy jest ok (wężyki sprawdziłem) No i super możesz zmostkować wężyki ( ten od turbiny do gruszki ) i na bajpasie nie będzie takiej przypadłości jaką opisywałeś - auto będzie słabsze ale będzie ciągnąć do końca - bezpieczniejsze dla turbiny i dla Ciebie bo takie zaniki mocy podczas wyprzedzania mogą być nie ciekawe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel40 0 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Co do błędu alternatora - od jakiś dwóch lat ciągle go dostaje w golfie mk3 1Z. Nic się nie dzieje więc nie szukam dziury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
richtik 0 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 autko już lata i bez problemu osiąga 180km/h:) czyli jak dawniej dzięki wielkie za pomoc tylko jeszcze mam pytanko miałem taki zawór n 75 http://allegro.pl/zawor-regulacji-turbo-n75-audi-vw-seat-pierburg-i2222508095.html a wymieniłem na taki od b4 http://allegro.pl/zawor-turbo-n75-pierburg-audi-seat-skoda-vw-tdi-i2224178685.html mam pytanie czy nie wystąpią jakieś problemy albo spadek osiągów czy tak może zostać? bo gość chce 100 za używkę i się mocno zastanawiam czy go brać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się