Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z "pływaniem mocy" przy max bucie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent to Passat AFN, problem jest z moca przy mocnym,pełnym przyspieszaniu. Auto przyspiesza normalnie do około 2,2 tys obr a potem zaczyna sie falowanie mocy ( przyspiesza,lekko zwalnia i znowu przyspiesza) najbardziej jest to obczuwalne na 4 i 5 biegu. Na poczatku turbo było zabrudzone (puźno sie załączało, notlaufy) ale nie było takiego falowania. Po rozruszaniu sztangi to zaczeło sie dziać co było zrobione:

- N-75 wyczyszczony

- dawka na wolnych skacze ( lekko przybrudzony nastawnik) 3,5-4,5mg

- zrobiona cała głowica ( zawory,prowadnice popychacze + planowanie)

- kont ustawiony na 55

- reszta parametrów w normie ( przepływka, korekty na cylindrach od 0 do 0,65)

Niestety na chwile obecna nie moge zrobic logów padła bateria w laptopie. Silnik ma przebieg około 850tys rano odpala normalnie jedynie musiałem na max podnieśc dawke rozruchowa bo były problemy z odpalaniem po rozgrzaniu. Jak mysle czego moze to byc wina N-75 czy moze kata bo pompe raczej wykluczam.

Opublikowano

Przerabiałem ostatnio taki problem.N75 owszem można wyczyścić ale co to da jak np.jest wyrobiona membrana.Na samym początku zdejmij wężyk idący do gruszki i dołóż do niego palca oczywiście jak silnik będzie pracował na biegu jałowym.Powinno Ci zassać palca dość konkretnie.Ja miałem zepsuty N75 to w ogóle nie czułem na palcu podcienia. Jeździłem tak jakieś 2 miesiące i mi turbo zabrudziło w takim stopniu że ręka za żadne skarby nie ruszyłem tej dźwigienki.Po drugie wężyki podciśnienia sprawdź. Jeśli podciśnienie będzie prawidłowe i wężyki tez to jak zdejmiesz i założysz wężyk na sztangę ona ma momentalnie skoczyć do góry. Jeśli będzie powoli się podnosić to musisz rozruszać sztangę ręką a jak to nie pomoże to turbo do czyszczenia.

Opublikowano

u mnie to akurat przeplywomierz objawy identyko

Opublikowano

Sztanga od turbo działa płynnie bez zacięć robiac w BS jak i zdejmująć przewód, musze naprawic laptopa i zrobic logi dynamiczne, spróbuje jeszcze wymienic filtr paliwa bo nie wiem kiedy był ruszany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...