big7887 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Witam. Oto logi z zimnego silnika (logi wykonane przed chwilą, na podwórku 5 stopni C, samochód stał całą noc w garażu): Grupy: 007 (Engine) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79009.html Grupy: 003 (Instruments) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79008.html Pierwszy pomiar ładny, wszystko koło 9 stopni C, drugi natomiast 30 stopni C... Czujnik zakłamuje? Do wymiany? Wyczytałem, że temperatury powinny się mniej więcej pokrywać, a nie pokrywają się. Termostat wymieniony na oryginał z ASO. 6 miesięcy temu wymieniony był czujnik ten który siedzi w płynie chłodniczym w czarnym plastikowym trójniku po prawej stronie silnika na górze (nie wiem jaki to jest, mechanik zmieniał) na jakiś nieoryginalny za 50zł. Kolor zielony. Chcę się tylko upewnić kogoś oblatanego w temacie. Silnik ładnie szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę, jednak ta rozbieżność pomiarów mnie zaciekawiła. Czujnik do wymiany? Jak tak to który, G2 czy G62? Są jakieś konsekwencje jeżdżenia w takim wypadku? Typu większe spalania itd..?
przemik Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 A teraz nagrzej auto i zrob to samo....
big7887 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Świeżutkie pomiary na w pełni rozgrzanym silniku: Grupy: 007 (Engine) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79042.html Grupy: 003 (Instruments) - http://vaglog.rtnet.pl/bigx89_79041.html
przemik Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Wszystko gra. Znajdz sobie jakis inny problem..
big7887 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Wielkie dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi