gumis855 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Siemka. mozna jakos na szybko zaślepic EGR zeby nie odkrecac go przy kolektorze i tam takiej blaszki nie dawac? cos o jakiejs srubce cos slyszalem ale gdzie sie ja daje? trzeba pozniej cos na komputerze wylaczyc?
gucionexia Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Na szybko http://a4-klub.pl/vb/search.php.
Malinek110 Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Na szybko da się ale to nie jest na długą mete po prostu zciagasz wezyk z egr i zaslepiasz go zeby serwo nie ciągło syfu.Aha tylko jaki masz silnik jeszcze powiedz.
MASATO Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 można też vagiem ustawić tak aby prawie się nie otwierał
gumis855 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Opublikowano 31 Marca 2012 Na szybko da się ale to nie jest na długą mete po prostu zciagasz wezyk z egr i zaslepiasz go zeby serwo nie ciągło syfu.Aha tylko jaki masz silnik jeszcze powiedz. ten wezyk co jest kolo korka wlewu paliwa tak? a co z tym metalowym kawalkiem rurki po wyjeciu tego wezyka? tez jakos zaslepic?
gucionexia Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Do tego wypinasz wtyczke z N18 i wpinasz w nia opornik 18-nasto omowy by nie sypał błędami.
huberts Opublikowano 31 Marca 2012 Opublikowano 31 Marca 2012 Co to za problem, wykręcić dwie śruby i dociąć blaszkę, 30 min roboty?
gumis855 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Co to za problem, wykręcić dwie śruby i dociąć blaszkę, 30 min roboty? ale na komputerze trzeba tez go jakos wylaczyc chyba no nie? z puszki po piwie moge wyciac taka blaszke?
gucionexia Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Co to za problem, wykręcić dwie śruby i dociąć blaszkę, 30 min roboty? Jakaś uszczela nowa by sie przydała ---------- Post added at 12:31 ---------- Previous post was at 12:29 ---------- Co to za problem, wykręcić dwie śruby i dociąć blaszkę, 30 min roboty? ale na komputerze trzeba tez go jakos wylaczyc chyba no nie? z puszki po piwie moge wyciac taka blaszke? Wepnij ten opornik i nie bedzie sie uchylała klapka od egr a komp nadal będzie myślał ze wszystko działa
malwinajes Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Mam pytanie, jeśli zaślepiłem egr ale w komputerze nic nie zmienie to wszystko będzie dobrze chodziło ? i żadnych problemów nie będzie z pracą silnika ???
Malinek110 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Zależy jaki masz silnik jak z przedziału 97 -99 to nic w nowszych możesz mieć błąd.Tzn jeśli byś nie zaślepił wężyka podciśnieniowego to nawet w AFN będziesz miał błąd.
Musashi Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 będzie pojawiać się błąd, ze wzgledu na inne niż oczekiwane przez ECU wartości pomiarów przepływomierza. Możesz się liczyć ze wzrostem spalania.
Aruzzz Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 będzie pojawiać się błąd, ze wzgledu na inne niż oczekiwane przez ECU wartości pomiarów przepływomierza.Możesz się liczyć ze wzrostem spalania. Spalanie wzrośnie po samym zaślepieniu egr bez grzebanie w kompie ?? i czy może wzrosnąć czy na pewno wzrośnie ?? ---------- Post dopisany at 00:06 ---------- Poprzedni post napisany at 00:06 ---------- będzie pojawiać się błąd, ze wzgledu na inne niż oczekiwane przez ECU wartości pomiarów przepływomierza.Możesz się liczyć ze wzrostem spalania. Spalanie wzrośnie po samym zaślepieniu egr bez grzebanie w kompie ?? i czy może wzrosnąć czy na pewno wzrośnie ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się