Kowi87 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 A ja bym nie rzeźbił w gównie:hi:2.0 nigdy nie będzie warty uwagi, wywalaj silnik jeśli masz kase i dawce godnego uwagi, albo sprzedawaj póki cos to warte(na giełdach to topowy silnik z benzyniaków pod wzgledem wystawionych, 1,8t próżno szukać) i kup cos sensownego Swap to nie wymiana jednego na drugie tylko:decayed:
adams78 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 2.0 to akurat najprostszy i najbardziej gówniany z silników w B6. Szkoda pakować w to pieniędzy, bo wymiana samych pierścieni pomaga na trochę, po chwili problem powraca. Pozatym to nie jedzie, a pali jak 1.8T. Zmieniaj na 1.8T, mechanicy do takich tematów podchodzą jak pies do jeża, zostaje więc warsztat zajmujący się tuningiem - cena nie będzie atrakcyjna, lub Daniel z forum:naughty:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się