Młody_drog Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Auto strasznie muli do 2 tys obrotów, w ogóle nie chce jechać... Jak już przekroczy te 2 tyś to 'wciska w fotel' (dieslowsko ) tzn jeździ tak jak powinno, zmieniony jest egr, przepływka, n75 i ten mały zaworek pod filtrem. Jedyna rzecz jaka jeszcze jest nie zmieniona z tych rzeczy co sterują turbem/egr to ten drugi n75 koło małego zaworka pod filtrem powietrza. Logi statyczne: Log (0 - 011) Log (1 - 000,001,003,000,001,003) Log (2 - 003) Log (3 - 004,004,013) Dynamiczne: Log (0 - 008,010,011) Log (1 - 001,003,004) Wiem, dynamiczne powinny być robione oddzielnie ale zrobiłem je już późno i nie było czasu, jak te się nie nadają to zrobię nowe. Zastanawia mnie wysoka wartość przepływki w logach statycznych (w okolicach 350~) tak powinno być? Proszę pomóżcie bo już mi ręce opadają
german81 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 co masz na mysli piszac ze zmieniłes egr chodzi ci o cała klape gaszenia ? salep egr-a puszka po piwie i zrób ponownie logi bo wyglonda na to ze masz nieszczelnosc za przepływka lub uchylony egr .jakiej firmy jest przepływka ?
Młody_drog Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Przepływka pierburg, zawór egr kupiłem cały nowy razem z klapą gaszenia.
przemik Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Wykonaj logi jak przystalo na to forum.... kazda grupe oddzielnie... Dynamiczne - 003,008,010 i 011 Statyczne - 003 Statyczne Basic Settings - 003
Młody_drog Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Okej, zrobiłem dynamiczne jeszcze raz, dokręciłem dzisiaj przepływkę do końca (nie miałem gwiazdki z dziurą i się męczyłem kombinerkami...) I jakby trochę mniej muli, Log (0 - 010) Log (1 - 013) Log (2 - 008) Log (3 - 001) Log (4 - 004) Log (5 - 003) Log (6 - 011)
roman_tyk Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Sprawdz sterowanie EGRem, albo zaślep to w cholere
Młody_drog Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Czekam na podkładkę co by zaślepić tą miedzianą rurkę do kolektora wydechowego, miejmy nadzieję, że pomoże
Biszczan Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Przed wymianą EGR, przepływki i zaworków jak auto jeździło? Miałeś jakieś problemy z nim?
Młody_drog Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Miałem, zawsze to samo, raz lepiej, raz gorzej. Wszystkie węże podciśnienia zostały dzisiaj sprawdzone, na pewno szczelne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się