Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Muli do 2k, po przekroczeniu zapierdziela, nowa przeplywka egr, co dalej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Auto strasznie muli do 2 tys obrotów, w ogóle nie chce jechać... Jak już przekroczy te 2 tyś to 'wciska w fotel' (dieslowsko :D) tzn jeździ tak jak powinno, zmieniony jest egr, przepływka, n75 i ten mały zaworek pod filtrem. Jedyna rzecz jaka jeszcze jest nie zmieniona z tych rzeczy co sterują turbem/egr to ten drugi n75 koło małego zaworka pod filtrem powietrza.

Logi statyczne:

Log (0 - 011)

Log (1 - 000,001,003,000,001,003)

Log (2 - 003)

Log (3 - 004,004,013)

Dynamiczne:

Log (0 - 008,010,011)

Log (1 - 001,003,004)

Wiem, dynamiczne powinny być robione oddzielnie ale zrobiłem je już późno i nie było czasu, jak te się nie nadają to zrobię nowe.

Zastanawia mnie wysoka wartość przepływki w logach statycznych (w okolicach 350~) tak powinno być? Proszę pomóżcie bo już mi ręce opadają:hi:

Opublikowano

co masz na mysli piszac ze zmieniłes egr chodzi ci o cała klape gaszenia ? salep egr-a puszka po piwie i zrób ponownie logi bo wyglonda na to ze masz nieszczelnosc za przepływka lub uchylony egr .jakiej firmy jest przepływka ?

Opublikowano

Przepływka pierburg, zawór egr kupiłem cały nowy razem z klapą gaszenia.

Opublikowano

Wykonaj logi jak przystalo na to forum.... kazda grupe oddzielnie...

Dynamiczne - 003,008,010 i 011

Statyczne - 003

Statyczne Basic Settings - 003

Opublikowano

Okej, zrobiłem dynamiczne jeszcze raz, dokręciłem dzisiaj przepływkę do końca (nie miałem gwiazdki z dziurą i się męczyłem kombinerkami...) I jakby trochę mniej muli,

Log (0 - 010)

Log (1 - 013)

Log (2 - 008)

Log (3 - 001)

Log (4 - 004)

Log (5 - 003)

Log (6 - 011)

Opublikowano

A 003bs?

Opublikowano

Na górze strony

Opublikowano

Sprawdz sterowanie EGRem, albo zaślep to w cholere :)

Opublikowano

Czekam na podkładkę co by zaślepić tą miedzianą rurkę do kolektora wydechowego, miejmy nadzieję, że pomoże :decayed:

Opublikowano

Przed wymianą EGR, przepływki i zaworków jak auto jeździło? Miałeś jakieś problemy z nim?

Opublikowano

Miałem, zawsze to samo, raz lepiej, raz gorzej.

Wszystkie węże podciśnienia zostały dzisiaj sprawdzone, na pewno szczelne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...