danu44 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Witam Prosze kolegow o ocene tych podstawowych logow. Oraz o podpowiedz w sprawie bledow. Nie mozna ich skasowac. Przynajmniej trzykrotna proba nic nie dala. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 3B1 907 044 B Component: CLIMATRONIC V 1.0.0 Coding: 05000 Shop #: WSC 05311 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 07-10 - Signal to Low - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 1J0 959 799 S Component: 3B Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 00257 Shop #: WSC 05311 3 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent SB Log ( 000) Log ( 003) Log ( 004) Log ( 011) MB Log ( 000) Log ( 001) Log ( 003) Log ( 004) Log ( 007) Log ( 008) Log ( 010) Log ( 011) Log ( 013) Log ( 023)
przemik Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A od kiedy to logi robimy na zimnym silniku ?
danu44 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 A od kiedy to logi robimy na zimnym silniku ? Witaj Moderatorze Widzialam to. Auto bylo po przejechaniu okolo 20 kilometrow. Temperatura na zewnatrz +15 Na wskazniku (zegarach) temperatura pokazuje 90. Na usprawiedliwienie podam ze jest to auto ktore kupuje moj corka. Auto stoi w komisie i byla zrobiona jazda probna. Przy okazji chcialam zrobic orientacyjnie podstawowe logi, zeby wiedziec co w nim siedzi. Nie robilam dynamicznych, bo nie wiem ile kilometrow (ale chyba duzo) ma rozrzad. I balam sie zeby pasek nie strzeli. Po zrobieniu tych logow powiedzialam sprzedajacemu ze termostat jest do wymiany. Spojrzal na zegary, i spytal czy pani zwariowala? I ze auto ma odpowiednia temperature. Jak mu powiedzialam o kompie i logach, to sie zemnie wysmial. Tak to wyglada u fachowcow. Wedlug mnie termostat jest do wymiany. Ale sprzedawcy chyba do tego nie przekonam. Wyszly bledy tak jak powyzej i logi takie jakie sa. Myslalam ze pomimo tej niskiej temperatury (73) bedzie mozna cos zgrubsza powiedziec o silniku. Przemku jesli uwazasz ze niestety ale nie... No to sorry, rozumiem to jak najbardziej. Moze tylko cos o bledach, bo chodzi tu o negocjowanie ceny. Pozdrawiam Dana
przemik Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Te błedy mogą wynika ze slabego akumulatora... trzeba bylo je skasowac i sprawdzi znow po przejazdzce. Z tych logow statycznych to nic nie wynika. Bałas sie zeby pasek nie strzelił.... hehe.... no jakby strzelił to przynajmniej byloby wiadomo ze auto szmelc. Jakas jazda probna musi sie odbyc przy zakupie.... wiec czemu przy okazji nie zrobic logów...
danu44 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Dzieki Przemku, wszystko jasne. Nie zamykaj jesli mozesz, bo moze sie jeszcze dopisze z logami za pare dni. Pozdrawiam ps. Ze auto szmelc to juz wiem. Ale corka sie uparla wlasnie na to auto, a ze jest w ciazy. To co ja moge zrobic. Dziekuje za porade.
goldi Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 że termostat do wymiany to właściciela komisu nie przekonasz jak już bedziesz robić jazdę próbną to depnij mu na rozgrzanym silniku na trójce do 3.5 tyś obrotów zobaczysz czy przymula albo wpada w tryb awaryjny
grzegorzmen Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Ze auto szmelc to juz wiem. Ale corka sie uparla wlasnie na to auto, a ze jest w ciazy. To co ja moge zrobic. Dziekuje za porade. zawsze możesz ją wspierać , a na pewno będzie ci wdzięczna A Audi jak nie to to znajdzie się inne , kupić szmelc i potem mieć skarbonkę bez dna to nie problem Znaleźć perełkę to prawdziwe wyzwanie.
grejf Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Danu a to aftomat czy manual? Ktory rok?
spanky Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Danu a to aftomat czy manual? Ktory rok? logi mowia manual ...
danu44 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Danu a to aftomat czy manual? Ktory rok? logi mowia manual ... Dokladnie, to jest manual, Passat B5 z AFN-em pod maska. Rok-99 Auto juz kupione. Ida swieta wiec mlodzi chcieli auto bez wzgledu na to co mowilam. Ze to "nowka" nie jest. Przejazd z komisu pod dom odbyl sie bez problemow okolo 50 kilometrow. Po drodze tankowanie bo zbiornik byl juz na rezerwie. Przez noc auto stalo pod chmurka. Rano maz corki chcial jechac do pracy... i niestety pupa... silnik nie zapalil. Znalazlam im mechanika z "polecanych" na forum. Facet podjechal odkrecil przewody, pokrecil silnikem, wymienil filtr paliwa i auto pali. Czyli "mlodzi" beda mieli auto na swieta. Pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych i pogodnych Swiat Wielkanocnych.
przemik Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Niech sie pasek dobrze sprawuje. Temat wyczerpany.
Rekomendowane odpowiedzi