janiekj Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Nie działa mi w B8 site assist..;( Zaraz po włączeniu pisze, że system nie może się aktywować.. w logach dostaję: -------------------------------------------------------------------------------- Address 3C: Lane Change Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 8K0 907 566 A HW: 4L0 907 566 B Component and/or Version: J0769_SWA_MasterH01 0020 Software Coding: 0000102 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 Additional Info: 8K0907568A J0770_SWA_Slave_H01 0020 Additional Info: Geraet 00000 VCID: 356525E72781 1 Fault Found: 00447 - Function Limitation due to Over-Voltage 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 124 Mileage: 106526 km Time Indication: 0 Date: 2012.04.04 Time: 20:42:56 coś rozumiem, że o baterie mu chodzi, ale bateria pokazuje się na 100% co może być?
wrclaguna Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Sterownik ma za duzę napięcie SIDE ASSIST Zakres w jakim powinien pracować to od 9V-16V . Jak przekroczy tą wartość to System wywala błędy . Wejdż w 3C Lane Change --> Meas. Blocks-08 --> kanal 1 i sprawdz jakie jest napięcie . Był sciągany zderzak ? Błąd powraca ? Masz hak ?
janiekj Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dzięki za zainteresowanie.. auto mam od miesiąca i od samego początku tak się dzieje, nie wiem czy zderzak był ściągany, z dokumentów wynika, że nie, lakier na blachach dookoła ma oryg. więc możliwe że nie. nie mam haka, błąd po wykasowaniu powraca. Zaobserwowałem takie coś, rano jak od razu odpalam side assista to się na chwilkę włączy po czym się dezaktywuje, tak samo jak wykasuje mu błąd to się odpala i za chwile znowu (pewnie testuje napięcie z jakimś interwałem./.). Jak wyjdę z pracy to zerknę jakie tam ma napięcie i napiszę około 17. Może czujnik naładowania aku? bo dziwne aby aku po 4 latach działania miał 100% ?!
wrclaguna Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 SIDE ASSIST lub moduł nie może działać poprawnie ponieważ napięcie jest zbyt wysokie. Szukaj gdzieś w przewodzie zasilającym usterki .
przemik Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Grzesiek A mozliwe ze sam czujnik radarowy zeswirował ??
wrclaguna Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 GrzesiekA mozliwe ze sam czujnik radarowy zeswirował ?? Wiem że to dośc częsty bląd w przypadku tego Systemu w B8 Pytałem kumpla kiedyś w ASO to nic nie wie co może być przyczyną jedynie to okablowanie . Wystarczy że zostanie ściagniety tylny zderzak z auta wtedy System musimy kalibrować specjalnym urządzeniem w ASO . W zderzaku mieszczą się dwa sterowniki jeden to MASTER (sterownik nadrzędny) a drugi to SLAVE (sterownik podrzędny) Moim zdaniem jak zostały nawet minimalne zmienione kąty synchronizacji któregos z nich to moze być taki efekt ( błędy w sterowniku )
janiekj Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 sorki że dopiero teraz pisze, ale miałem mały problem z dostępem do kabla.. mam tam 17,93 V ;/ Co może być powodem? Może stestować akumulator? W sensie rozładuje go trochę i sprawdzę czy coś spadnie.. bo na wyświetlaczu jak było 100% tak jest nadal..
wrclaguna Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Napięcie jest stanowczo za duze powinno być w zakresie 9V-16V max. AKU nic tu nie ma do rzeczy Od kiedy ten bład masz ?
janiekj Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 od miesiaca mam auto wczesniej nie wiem od kiedy to bylo...
wrclaguna Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Musisz odwiedzić albo ASO albo kumatego elektryka
janiekj Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2012 uuu no to pewnie zaboli jak aso... a skąd moduł side asista czerpie info o napięciu? to jest jakaś główna magistrala zasilająca w aucie i info idze z jakiegoś czujnika ogólnego czy ma w sobie "tester napięcia"? ?
wrclaguna Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 To jest normalny sterownik po Canie tak samo jest z zasilaniem . Mozesz jeszcze sprawdzić bezpiecznik czy nie jest gdzies zaśniadzialy . Tu masz mój temat o tym http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?225045-ALL-B8-Montaz-i-Dzia%B3anie-Asystenta-Zmiany-Pasa-%28-AUDI-SIDE-ASSIST-%29
kondi30 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 janiekj, mam dokładnie to samo już od dłuższego czasu. Jak kupiłem auto, to było ok, później zczęło się pier... i teraz już tego nie włączam. Zerzaka nie ściągałem, napięcie mam 17,5V. wrclaguna, który to bezpiecznik trzeba sprawdzić?
wrclaguna Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 ST4 bezpiecznik nr 10 5A , masz go w bagazniku po prawej stronie .
proximpuh Opublikowano 24 Maja 2013 Opublikowano 24 Maja 2013 Hej, coś się wyjaśniło w sprawie asystenta ? mam ten sam problem:kwasny:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się