Kuneff Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam. Mam pewien problem ze wskazówką temperatury cieczy. Wskazówka czasami dochodzi do 90 stopni a czasami nie drgnie wcale, albo do 70 i tak zostanie. Jednak gdy wyłączę silnik i ponownie go uruchomię to dojdzie do 90 stopni lub też nie drgnie. Czy mieliście może taki przypadek?? ostatnio jak byłem u kumpla podpiął mi kompa, ale w zupełnie innej sprawie to wskazówka była na zero, a komp pokazywał 82 stopnie. W czym będzie problem??? czy to problem z licznikiem??? bo nie działa mi też wskazówka paliwa. Czy może termostat??? chciałem jechać do ASO Audi Noma2 w celu diagnozy tego problemu ale za 200 zł więc stwierdziłem, że poczekam, popytam na forum. Inny kolo w serwisie nieautoryzowanym w Sosnowcu Automax przez telefon mówił mi, że licznik do wymiany. Nowy 1700 zł podobno kosztuje. Chyba,że a allegro znajdę. A nie chciał bym wymieniać licznika gdyż trochę się boję tego. Taka ingerencja, potem ktoś powie, że kręciłem licznik. A za niedługo jadę w dłuższa trasę autostradą na zachód Europy i dziwnie by mi się jechało nie wiedząc jaka jest temperatura silnika, tym bardziej, że będe jechał autostradą, a wiadomo, że ten silnik ma małe możliwości. Chłopaki pomóżcie:)
A4_Dominik_WAW Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Jeżeli w silniku było 82 stopnie a wskazówka na zero to masz uszkodzony czujnik G62 poszukaj na forum gdzie się znajduje koszt oryginału 100 zł a zamiennik 30 zł. Licznik na pewno jest dobry, ewentualnie wymieniłbym też termostat ale na pewno zacząłbym od czujnika.
romeo22ster Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Kolego powiedz robiłeś test zegarów??
lapek85 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 jak test zegarów wyjdzie ok to czujnik temperatury g62 do wymiany. tak samo z poziomem paliwa, jak test zegarów ok, to wyciągnąć pływak ze zbiornika i na początek sprawdzenie połączenia i czyszczenie szkoda kasy na diagnozy w ASO, bo tam w większości jak nie ma błędu na vagu to wszystko jest ok mimo ze coś nie działa:wink:
romeo22ster Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Opublikowano 7 Kwietnia 2012 jak masz do kogo to podlec i podepnij vaga , ja nie masz to zapraszam do siebie.
Kuneff Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2012 A wie ktoś gdzie się ten czujnik znajduje i jak go wyciągnąć??? go się wykręca?? wyciąga? odkręca??? jak go wyciągnę to wyleci mi płyn???
Onkel Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Są dwa czujnik. Jeden na dole [przy chłodnicy, drugi z tyłu silnika. NIe wykręca się tylko wyciąga zawleczkę i normalnie wychodzi. Płynu ubędzie dlatego fajnie robić to na zimnym silniku co by rąk nie poparzyć.
Kuneff Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ok ten z tyłu silnika zlokalizowałem, dzwoniłem nawet do intercarsu czy posiadają taki czujnik. Ale teraz to już zgłupiałem:) nie wiem czy mam kupic dwa takie czujniki??? ten na dole przy chłodnicy to też g62/g2??? chodzi mi tylko o ten co będzie odpowiadał za przekazywanie informacji na deskę rozdzielczą czuli G2 bo tam mi wskazówka wariuje;) juz nie wiem czy mam oddać auto na warsztatu i mieć to z głowy czy zając się tym sam w końcu to tylko wymiana czujnika....
Onkel Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ten za silnikiem podaje chyba na zegary.
Rafal-L Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Czuniki sa wciskane z oringiem i zapezpieczone plastikowa zawleczka.... radze abys kupil czujnik w Aso wszelkiego rodzaju zamienniki, czesto sa niesprawne od nowowsci. Jezeli chodzi o gorny za blokiem silnika jest to czujnik 4 pinowy i odpowiada miedzyinnymi za wyswietlanie temperatury na zegarach, wiec wymien tylko ten... razem z czujnikiem kup nowy oring i na wszelki wypadek zabezpieczenie bo lubia pekac... pozdrawiam p.s przy wymiane gornwgo czunjika nie potrzebujesz plynu bo nic nie ubedzie przy dolnym gdybys jednak chcial sie za niego zabrac zakup tez troche plynu, bo moze sie przydac
Kuneff Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam:) No i mam już diagnozę co było nie tak z tymi wskazówkami. Okazało się, że to był uszkodzony licznik. Silniczki w liczniku szwankowały. Dzisiaj byłem u gościa to naprawić. Puki co wszystko gra;) więc jestem zadowolony:) a zapłaciłem 150 zł za naprawę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się