mlody1921 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam w czasie świąt moje A4 2,5v6TDI AKN nagle zgasło śmigało do końca jak burza, po przekręceniu kluczyka wogóle nie świeci sie kontrolka świec żarowych i jak inne kontrolki pogasną to non stop świeci sie kontrolka kontroli trakcji, dziś jakimś fuksem kontrolka świec sie zapaliła i auto odpaliło od szczała ale po 2h znów kaplica, mechanik powiedział że jemu to wygląda na brak prądu na ECU co sądzicie ?
przemek4net Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 podlaczyc kabelek moze jakies bledy beda jezeli (co niestety jest prawdopodobne) nie da sie polaczyc z ECU to odpiac ecu i sprawdzic czy tam zielono i mokro nie jest. W AFNie brat mial jakies takie problemy przez zwarcie w silniczkach od nawiewowo/klimatyzacji... (tam silnik chodzil ale auto gaslo po wrzuceniu wstacznego/pomogle wyjecie zarowek od wstecznego/ nie chodzilo sterowanie nawiewami i tego typu dziwnosci byly) Jezeli to nie zasyfione wtyki we wtyczkach do ecu ani tez nie wilgoc/syf na plycie w srodku ecu to bym zwyczajnie powyciagal od wszystkiego co sie da bezpieczniki (zostawilbym te okolosilnikowe tylko)
mlody1921 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wyciągałem ECU susza wszystko git ale faktycznie jutro powyciagam bezpieczniki zostawie tylko te najpotrzebniejsze i zobaczymy
Sztomel Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Nie wyciągaj bezpieczników tylko przekaźnik 219 ten, który znajduje się wewnątrz plastikowej obudowy sterownika silnika - to on powoduje przerwy w zasilaniu sterownika silnika. Możesz go rozebrać i poprawić luty na jego płytce drukowanej albo wymienić na nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się