Gość Robert Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Witam. W środę wracając do domu silnik przestał pracowac na jednym cylindrze. Jakoś powoli dojechałem. Podpięcie do KTS-a nie wykazało żadnych błędów. Silnik nie pracował na drugim cylindrze. (Dodam, że auto ma inst. gazową). Przełączanie z benzyny na gaz nic nie zmienia (Eliminuje to usterkę wtrysk. bęzyny i gazu). Zamieniłem cewki pierwszego cyl. z drugim - silnik nadal nie pracuje na drugim cylindrze. Sprawdziłem połączenie pomiędzy cewką a modułem zapłonowym - ok. Sprawdziłem połączenie pomiędzy sterownikiem silnika a modułem zapł. - ok. Dodam jeszcze, że silnik po ostygnięciu (2-3 godz postoju) zaczyna pracować prawidłowo, a po przejechaniu 10 km znowu odłącza się drugi cylinder. Czy jest mozliwe,że padł moduł zapłonowy (urzadzenie mocowane na obudowie filtra powietrza z dwiema kostkami 4 i 5 pinową) w moim aucie. Prosze o podpowiedź jak dokładnie to sprawdzić. Dziękuję
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 ja mam ten sam problem nie pali na 2 cylinder!u mnie jest taki motyw ze w ogole nie moge przelaczyc na gaz tak jakbym go nie mial.jak zmienilel cewki to nic to nie dalo w paniediernik ustawie sie z mechaniorem i powinienem juz wiedziec co go meczy robert a sprawdz jeszcze polaczenie z cewki zaplonowej do swiecy czesto te przewody sa juz popekane i maja przebicie. ostatnio moje dziewczyna wracala okolo 600km na 3sprawnych cylindrach ale wtedy tak jak u ciebie autko pracowalo na gazie!zakupilem komplet przewodow i ustalo az do wczoraj.
chudineze Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 A stan świec zapłonowych sprawdziliście, bo nic o nich nie napisaliście.
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 tak u mnie nowiutkie NGK(jezdzac na lpg swiece trzeba wymienic znacznie czesciej niz na pb)ja tez obstawiam na ten modul ktos wie ile taki kosztuje?
Gość Robert Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Zapomniałem napisać, że świece wymieniłem od razu jak zaczał źle pracować. Fajki na cewkach tez mam nowe. Zresztą jak przekładam cewkę to jest ona oczywiście razem z fajką. Pozdrawiam
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 robert jutro poznym wieczorem oddaje fureksa do mechaniorka w poniedzialek powinna byc diagnoza wiec dam znac :th:
Gość Robert Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Ciśnienia nie sprawdzałem, ale myslę, że nie tu problem. Wczoraj przejechałem sie A4 - i po rozgrzaniu przestał pracować 2-gi cyl. więc powoli wracałem do domu. Po chwili ponownie silnik zaczął pracować dobrze. dojechałem pod dom, zgasiłem, odpaliłem i znowu było źle. Ewidentnie ginie iskra tylko dlaczego? Moduł kosztuje ok 1100zł w serwisie, ale w Inter Carsie jest wyprzedaż i tam org. kosztuje ok300zł.
mroova81 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 Jak wy sobie po 600km robicie na 3/4silnika, to ja nie wiem, czy wogóle opłaca się tam maskę otwierać, a co dopiero naprawiać. poprostu super.
wesz82 Opublikowano 3 Maja 2008 Opublikowano 3 Maja 2008 mroova81 wiem ze auto totalnie dostalo w dupe przez to ale niestety inaczej nie dalo rady,nawet nie wiesz jaki bylem wsciekly za to :angry: Ciśnienia nie sprawdzałem, ale myslę, że nie tu problem. Wczoraj przejechałem sie A4 - i po rozgrzaniu przestał pracować 2-gi cyl. więc powoli wracałem do domu. Po chwili ponownie silnik zaczął pracować dobrze. dojechałem pod dom, zgasiłem, odpaliłem i znowu było źle. Ewidentnie ginie iskra tylko dlaczego? Moduł kosztuje ok 1100zł w serwisie, ale w Inter Carsie jest wyprzedaż i tam org. kosztuje ok300zł. dzieki
gregory Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Podpięcie do KTS-a nie wykazało żadnych błędów. Silnik nie pracował na drugim cylindrze. Na KTS-ie czy na Vag-u nie pokaże ci żadnego błędu jeśli miałbyś którąś cewke/cewki walniętą, bądz coś nie tak ze świecą bo w AEB nie ma diagnozy układu wysokiego napięcia. ostatnio moje dziewczyna wracala okolo 600km na 3sprawnych cylindrach Z niepalącym cylindrem nie powinno się wogóle jechać. Nie masz nawet pojęcia jak wał dostaje w dupe. U mojego Ojca w Pasku kiedyś wysiadła cewka, całe szczęście że w pobliżu domu. Aż było słychać jak wał stuka. Ja jestem zapobiegliwy i worze jedną cewke nową na zapasie w bagażniku na wypadek jakby gdzieś daleko na trasie któraś wysiadła. Z cewkami to nigdy nie wiadomo, jedna siada prędzej druga smiga długo. A jak by mi wysiadła cewka 600km od domu i nie miałbym na zapasie to nie jechałbym tym autem dalej.
wesz82 Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 gdybym to ja jechal tym autem tym autkiem to w zyciu bym do tego nie dopuscil a moja dziewczyna uznala ze to nic takiego,wiem dobrze jakie tego sa konsekwencje!dzis jade do mechanika i zostawiam mu furke na tydzien niech sprawdzi co i jak i w jakim stanie teraz to wyglada!
szogun0 Opublikowano 4 Maja 2008 Opublikowano 4 Maja 2008 Od razu wymień olej w silniku bo jest rozcieńczony paliwem.
wesz82 Opublikowano 5 Maja 2008 Opublikowano 5 Maja 2008 dzieki szogun w ogole strasznie smierdzi paliwem wystarczy odkrecic korek od wlewu oleju i czuc pb co jeszcze moge zrobic i na co mechanik moze zwrocic uwage?? [br]Dopisany: 04 Maj 2008, 13:52 _________________________________________________wlasnie wracam od mechanika noi tak jak przypuszczalem padl modul sterujacy koles zalatwil mi za 50 zeta drugi i autko dalej smiga!
Gość Robert Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Umnie także po wymianie modułu (nowy org. 250zł) wszystko wróciło do normy. Dziękuję.
miro1983 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam. Widze, ze trochu stary ten temacik ale zaryzykuje. Co począć??? Mi stało się to samo. Nie pali mmi na drugi cylinder!!! cewki dobre, świece też... Pomocy!!!
Dev Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Witam. Widze, ze trochu stary ten temacik ale zaryzykuje. Co począć??? Mi stało się to samo. Nie pali mmi na drugi cylinder!!! cewki dobre, świece też... Pomocy!!! zamień miejscami cewki i będziesz wiedzieć o co kaman
miro1983 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Opublikowano 24 Stycznia 2009 Aha i jakie sa konsekwencje jezdzenia na 3 garach? Przejechalem jakes 100 km, bo na diagnostyce kazali mi wypalic cale paliwo i zalac nowe, bo stwierdzili, ze zalalem jakiegos bubla. Zrobilem tak jak mi kazali i daje to samo... W koncu wlazlem i sam doszedlem do tego, ze pali na 3 cylindry. Musze wymieniac caly olej w silnjiku? nic nie uszkodzilem? jakie beda koszty naprawy jesli poszedl sie walic modul zaplonowy albo kable?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2009, 19:26_________________________________________________zmienilem. cewki sa ok, bo na dobrej dalej nie pali drugi gar...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się