Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koledzy doradzcie : S4 B5 czy B7 3.0tdi? jako drugie auto...


mloody

Rekomendowane odpowiedzi

S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny :thumbdown:

B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line :eusathink: środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki :kwasny:

zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To fakt, B5 to nie to samo co B7. Ale S4 to nie to samo co B7 hehe... i miej tu mózg i wybierz coś dobrego...

= najbardziej zależy mi na momencie, i modowaniu w celu słyszalności turbiny :)

= ale najbardziej lubie moc z dołu -> diesel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale S4 i ta 3.0 jeśli chodzi o osiągi to bardzo podobne są :eusathink: a w B7 to masz luksusik :jerk:

chociaż i S4 ma swoje mocne strony :naughty:

zalezy ile kasy chcesz władować? bo jeśli 30k PLN to S4, a jeśli minimum 70k PLN to wtedy zdecydowanie B7 :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podajesz całkowicie dwa różne auta i różne silniki.. charakter drugiego auta - co masz na myśli ? wieczorne upalanie, czy może międzynarodowe trasy.. każdy może inaczej to rozumieć. Jeśli do krótkich szybkich przejazdów bez apelacyjnie S4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja , jakbym stał przed takim wyborem to brałbym s4, b5 ma bardzo fajną klasyczną linię no i silnik (baza do modów idealna), pięknie to gra. Chyba że masz do wydania te 70 tys. to zastanów się nad rs4 b5 (za tą kase można coś znaleźć). pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moi koledzy, z upalania wyrosłem, z udowadniania na drodze też, szukam coś w stylu - świetnie wygląda, fajnie brzmi, i na bardzo krótkie trasy. Rocznie robie od 8 do 10 tyś km. Jedyne większe wyjazdy planuje na zloty. Jak S4 to auto na szczególne okazje, a po ziemniaki to AFN :)

Oj coś czuje że kupić 3.0 tdi i robić nim miesięcznie 700km to lekka przesada... nie wiem sam. Ale chyba najrozsadniej S4, na RSa nie położyłbym tyle. Ogólnie przewiduje 30kawałków. Wiadomo do b7 conajmniej dodać 20k. To jak? Bralibyście na dojazdy na treningi i weekendowe voyage z kobietką ese czy siódemeczke? Wiem że truje dupe, ale nosie mnie już heh, pozdr panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie nie na miejscu. Jeśli ktoś ma na celu drugie auto za 70 koła to na forum zadaje głupie pytania. Do Szpanowania kup jakiegoś klasyka za tą kaskę to wszyscy cie zauważą a w seryjnych modelowych audi możesz zupełnie nie wzbudzać emocji. Po za tym co to za rozbieżność cenowa ! . Rozumiałbym gdybyś chciał kupić dwa auta w podobnej cenie i mial wątpliwości ale w tym przypadku domniemam ,że tylko chcesz się podrażnić z forumowiczami. A tak wogóle to mam wrażenie ,że nie stać cię na żadne drugie auto skoro pierwszy to AFN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie nie na miejscu. Jeśli ktoś ma na celu drugie auto za 70 koła to na forum zadaje głupie pytania. Do Szpanowania kup jakiegoś klasyka za tą kaskę to wszyscy cie zauważą a w seryjnych modelowych audi możesz zupełnie nie wzbudzać emocji. Po za tym co to za rozbieżność cenowa ! . Rozumiałbym gdybyś chciał kupić dwa auta w podobnej cenie i mial wątpliwości ale w tym przypadku domniemam ,że tylko chcesz się podrażnić z forumowiczami. A tak wogóle to mam wrażenie ,że nie stać cię na żadne drugie auto skoro pierwszy to AFN.

Taki mądry jesteś, a zadam tobie jedno pytanie... znasz mnie że tak o mnie piszesz?

Po drugie jak nazywa się dział - na każdy temat z tego co widze...

Po trzecie nie mówiłem 70k tylko o kwocie 50k, a pozatym nie pasuje ci wątek to bujaj wroty.

(mówisz że jeżdże AFN tylko... hah, no i dumny jestem z tego, a to że mam B5 po lifcie 2.8 to nie wiesz co?

*fakt że na sprzedaż teraz bo odkładam na jedno wymierzone z dwóch aut powyżej)

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ----------

Jeśli tak stawiasz sytuację to lepiej S4 :jerk: Jakby nie było to bedziesz zadowolony :decayed:

i jakby nie było kwota bardziej zadowalająca niż na b7,

rozwialiście moje wszystkie nie ogarnięte myśli i dziękówa wam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytanie faktyczne jest do d*py willa Caringtonów czy kawalerkę w Warszawaie.Ale za to mam odpowiedź jest oczywista s4.....B6.Praktycznie to samo co b7 o wiele nowszy od b5 rocznikowo,konstrukcyjnie no i mieści się w cenie.Po za tym klasyczne v8 piękne brzmienie,szybkie auto a jak by się człowiek uparł to i ''gaz'' można by wsadzić.A b5 wydać w sumie sporo grosza na 15 letni samochód?za 5 lat dwudziestka kto go kupi póżniej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś wyraźnie " jako drugi" samochód a nie jako NASTĘPNY . Jeśli ktoś chce kupić "jako drugi "audi b7 to w moim rozumieniu (dla żony) no jeździ na co dzień co najmniej Mercem S- klasa a nie B 5 w AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś wyraźnie " jako drugi" samochód a nie jako NASTĘPNY . Jeśli ktoś chce kupić "jako drugi "audi b7 to w moim rozumieniu (dla żony) no jeździ na co dzień co najmniej Mercem S- klasa a nie B 5 w AFN

W sumie popieram tok rozumowania kolegi

Bierz S4 to auto lada chwila będzie klasykiem który będzie drożał a nie jak B7... taniał:whistling: a jak chcesz sie pokazać sasiadowi bo na to wyglada, to kup coś naprawde sensownego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny :thumbdown:

B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line :eusathink: środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki :kwasny:

zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę

po pierwsze - silnik 3.0tdi nie ma nic wspólnego z wersją s-line (znacznie więcej jest standardowych wersji niż wersji s-line) jeżeli chodzi o czy to 3.0tdi czy 2.0tdi

po drugie - B7 3.0tdi się już kupuje za 50 tyś a nie 70tyś (mimo że takie też da się trafić)

i po trzecie - gdybym miał B5 to autka typu B7 3.0tdi na pewno nie kupował bym jako drugie auto - prędzej poszedł bym w ładne S4 B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny :thumbdown:

B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line :eusathink: środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki :kwasny:

zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę

po pierwsze - silnik 3.0tdi nie ma nic wspólnego z wersją s-line (znacznie więcej jest standardowych wersji niż wersji s-line) jeżeli chodzi o czy to 3.0tdi czy 2.0tdi

po drugie - B7 3.0tdi się już kupuje za 50 tyś a nie 70tyś (mimo że takie też da się trafić)

@ nr 1: racja mój błąd :facepalm:

@ nr 2: za 50 tyś. to właśnie wspominane przez Ciebie golasy bądź jakieś ulepy :whistling: dobre wersje z dobrym wyposażeniem >70 tyś. PLN :thumbup1: chyba, że znajomi dali się zrobić w balona :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...