mloody Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Zastanawiam się nad kupnem S4 B5 lub B7 w 3litrach tdi. Auto będzie miało charakter drugiego auta, więc doradzcie... Własne spostrzeżenia jak najbardziej mile widziane... Pozdrawiam.
Tzieland Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę
mloody Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 To fakt, B5 to nie to samo co B7. Ale S4 to nie to samo co B7 hehe... i miej tu mózg i wybierz coś dobrego... = najbardziej zależy mi na momencie, i modowaniu w celu słyszalności turbiny = ale najbardziej lubie moc z dołu -> diesel...
Tzieland Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ale S4 i ta 3.0 jeśli chodzi o osiągi to bardzo podobne są a w B7 to masz luksusik chociaż i S4 ma swoje mocne strony zalezy ile kasy chcesz władować? bo jeśli 30k PLN to S4, a jeśli minimum 70k PLN to wtedy zdecydowanie B7
talib1990 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 podajesz całkowicie dwa różne auta i różne silniki.. charakter drugiego auta - co masz na myśli ? wieczorne upalanie, czy może międzynarodowe trasy.. każdy może inaczej to rozumieć. Jeśli do krótkich szybkich przejazdów bez apelacyjnie S4
broker25 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 ja , jakbym stał przed takim wyborem to brałbym s4, b5 ma bardzo fajną klasyczną linię no i silnik (baza do modów idealna), pięknie to gra. Chyba że masz do wydania te 70 tys. to zastanów się nad rs4 b5 (za tą kase można coś znaleźć). pozdrawiam.
mloody Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2012 moi koledzy, z upalania wyrosłem, z udowadniania na drodze też, szukam coś w stylu - świetnie wygląda, fajnie brzmi, i na bardzo krótkie trasy. Rocznie robie od 8 do 10 tyś km. Jedyne większe wyjazdy planuje na zloty. Jak S4 to auto na szczególne okazje, a po ziemniaki to AFN Oj coś czuje że kupić 3.0 tdi i robić nim miesięcznie 700km to lekka przesada... nie wiem sam. Ale chyba najrozsadniej S4, na RSa nie położyłbym tyle. Ogólnie przewiduje 30kawałków. Wiadomo do b7 conajmniej dodać 20k. To jak? Bralibyście na dojazdy na treningi i weekendowe voyage z kobietką ese czy siódemeczke? Wiem że truje dupe, ale nosie mnie już heh, pozdr panowie.
Tzieland Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Jeśli tak stawiasz sytuację to lepiej S4 Jakby nie było to bedziesz zadowolony
vauxhall95 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 pod warunkiem ze to dobra esa.
Tzieland Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 za 30k PLN chyba większość jest dobra:eusathink:
janusz_stg Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Pytanie nie na miejscu. Jeśli ktoś ma na celu drugie auto za 70 koła to na forum zadaje głupie pytania. Do Szpanowania kup jakiegoś klasyka za tą kaskę to wszyscy cie zauważą a w seryjnych modelowych audi możesz zupełnie nie wzbudzać emocji. Po za tym co to za rozbieżność cenowa ! . Rozumiałbym gdybyś chciał kupić dwa auta w podobnej cenie i mial wątpliwości ale w tym przypadku domniemam ,że tylko chcesz się podrażnić z forumowiczami. A tak wogóle to mam wrażenie ,że nie stać cię na żadne drugie auto skoro pierwszy to AFN.
mloody Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Pytanie nie na miejscu. Jeśli ktoś ma na celu drugie auto za 70 koła to na forum zadaje głupie pytania. Do Szpanowania kup jakiegoś klasyka za tą kaskę to wszyscy cie zauważą a w seryjnych modelowych audi możesz zupełnie nie wzbudzać emocji. Po za tym co to za rozbieżność cenowa ! . Rozumiałbym gdybyś chciał kupić dwa auta w podobnej cenie i mial wątpliwości ale w tym przypadku domniemam ,że tylko chcesz się podrażnić z forumowiczami. A tak wogóle to mam wrażenie ,że nie stać cię na żadne drugie auto skoro pierwszy to AFN. Taki mądry jesteś, a zadam tobie jedno pytanie... znasz mnie że tak o mnie piszesz? Po drugie jak nazywa się dział - na każdy temat z tego co widze... Po trzecie nie mówiłem 70k tylko o kwocie 50k, a pozatym nie pasuje ci wątek to bujaj wroty. (mówisz że jeżdże AFN tylko... hah, no i dumny jestem z tego, a to że mam B5 po lifcie 2.8 to nie wiesz co? *fakt że na sprzedaż teraz bo odkładam na jedno wymierzone z dwóch aut powyżej) ---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:09 ---------- Jeśli tak stawiasz sytuację to lepiej S4 Jakby nie było to bedziesz zadowolony i jakby nie było kwota bardziej zadowalająca niż na b7, rozwialiście moje wszystkie nie ogarnięte myśli i dziękówa wam
uciniak Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Zapytanie faktyczne jest do d*py willa Caringtonów czy kawalerkę w Warszawaie.Ale za to mam odpowiedź jest oczywista s4.....B6.Praktycznie to samo co b7 o wiele nowszy od b5 rocznikowo,konstrukcyjnie no i mieści się w cenie.Po za tym klasyczne v8 piękne brzmienie,szybkie auto a jak by się człowiek uparł to i ''gaz'' można by wsadzić.A b5 wydać w sumie sporo grosza na 15 letni samochód?za 5 lat dwudziestka kto go kupi póżniej?
PABLO Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Żadne z tych tylko EVO 8 i po temacie
janusz_stg Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Napisałeś wyraźnie " jako drugi" samochód a nie jako NASTĘPNY . Jeśli ktoś chce kupić "jako drugi "audi b7 to w moim rozumieniu (dla żony) no jeździ na co dzień co najmniej Mercem S- klasa a nie B 5 w AFN
grzes1150 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Żadne z tych tylko EVO 8 i po temacie Albo STI WRX
Kowi87 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Napisałeś wyraźnie " jako drugi" samochód a nie jako NASTĘPNY . Jeśli ktoś chce kupić "jako drugi "audi b7 to w moim rozumieniu (dla żony) no jeździ na co dzień co najmniej Mercem S- klasa a nie B 5 w AFN W sumie popieram tok rozumowania kolegi Bierz S4 to auto lada chwila będzie klasykiem który będzie drożał a nie jak B7... taniał a jak chcesz sie pokazać sasiadowi bo na to wyglada, to kup coś naprawde sensownego
mloody Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 zakładając ten temat nie byłem zdecydowany, teraz ogarniam co jest pięć i wybór padł na s4 b5, dziękówa
miron78 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę po pierwsze - silnik 3.0tdi nie ma nic wspólnego z wersją s-line (znacznie więcej jest standardowych wersji niż wersji s-line) jeżeli chodzi o czy to 3.0tdi czy 2.0tdi po drugie - B7 3.0tdi się już kupuje za 50 tyś a nie 70tyś (mimo że takie też da się trafić) i po trzecie - gdybym miał B5 to autka typu B7 3.0tdi na pewno nie kupował bym jako drugie auto - prędzej poszedł bym w ładne S4 B6
Tzieland Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 S4 B5 to prawie klasyk (na I miejscu RS4), fajna moc, benzynka ale jakby nie było to trochę lat juz ma i środek w porównaniu do B7 archaiczny B7 3.0 TDI w środku super, nie było chyba gołej wersji, wszystkie w S-Line środek o wiele nowszy i samo autko też, za parę lat dalej będzie młode a B5 będzie się nadawać tylko na żyletki zależy czego oczekujesz od autka, przedział cenowy też duży, B5 powiedzmy 25-30k PLN, a B7 minimum 70k PLN za ładną sztukę po pierwsze - silnik 3.0tdi nie ma nic wspólnego z wersją s-line (znacznie więcej jest standardowych wersji niż wersji s-line) jeżeli chodzi o czy to 3.0tdi czy 2.0tdi po drugie - B7 3.0tdi się już kupuje za 50 tyś a nie 70tyś (mimo że takie też da się trafić) @ nr 1: racja mój błąd @ nr 2: za 50 tyś. to właśnie wspominane przez Ciebie golasy bądź jakieś ulepy dobre wersje z dobrym wyposażeniem >70 tyś. PLN chyba, że znajomi dali się zrobić w balona
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się