tomas2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Witam temat dotyczy układu podciśnień w audi A4 B6 130KM. Po wykonanych logów wyszło że w moim autku jest coś nie tak z podciśnieniem, więc zabrałem się za sprawdzenie węży, okazało sie że jeden wąż był przetarty więc wymieniłem ale wszystkie na nowe tylko że zastosowałem wężyk o średnicy 1mm większy (obsadzone są ciasno nie maja luzu i nie wypadają z miejsc w których maja być) 1. Czy to ma jakiś wpływ na poprawne działanie układu podciśnień ? Druga usterką w moim układzie był ułamany kruciec w zaworku 8E0906627C wiec go zakleiłem poxipolem. 2. W jaki sposób można sprawdź czy zaworki podciśnieniowe działają sprawnie?( mowa o zaworku 8E0906628C lub 8E0906627C i innych tego typu) Z tego co się orientuje w razie uszkodzenia jednego z tych zaworków nie daje znać komputer w postaci błędów w VAG-COMie? Czy się mylę?(sam tego nie wymyśliłem słyszałem od jednego fachury ) Schemat podciśnień dla zainteresowanych Z góry dziękuje za pomoc w tym temacie
Musashi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 schemat juz jest http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?231853-ALL-B6-TDI-Schemat-po%B3%B1cze%F1-w%EA%BFy-podci%B6nienia-dla-silnik%F3w-AVB-AWX-AVF to zalezy uszkodzenia cewki, tj elektryczne zdiagnozujesz VAG-iem, mechanicznych nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się