tomek533 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Witam Wczoraj usłyszałem dziwne dudnienie dobiegające tak jakby spod pokrywy silnika (nie tej osłony przykręconej na trzech śrubach tylko tej co jest w nią kręcony korek do wlewania oleju). Nie wiem jak mam opisać to dudnienie ale po odkręceniu korka od oleju słychać je jakby bez tłumienia. Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku na zimnym to nie występuje. Macie jakieś pomysły? Jak sprawdzić czy rozrząd nie jest przestawiony, jak by się to objawiało. Dodam że w środę regenerowali mi maglownice ale nie wiem czy to może mieć jakikolwiek związek z tym dudnieniem. Wrzucam jeszcze filmik http://w629.wrzuta.pl/film/0pit57QqbQ4/audi_awx Na początku słychać też piszczenie dobiegające z okolicy pompy wspomagania i napinacza paska. Sprzęgiełko alternatora było wymieniane dwa dni temu. napinacz, pasek ok 20 tys. jeśli ktoś ma pomysł odnośnie dudnienia i piszczenia to bardzo proszę o pomoc
ZuKeRs Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 ciezko tak zdiagnozowac przez neta moga byc zawory, panewki wybite itp. sporo mozna wymieniac i wrozyc a po co masz sie denerwowac ile km masz do GDA?
tomek533 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 sory za może głupie pytanie ale co to GDA?
ZuKeRs Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Gdańsk - soras chciałem zaproponować wizyte w klubowym warsztacie www.az.gda.pl
tomek533 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Do Gdańska to mam sporo km. Troche nie kalkuluje mi się taka podróż, chyba żebym był gdzieś, kiedyś w okolicy
ZuKeRs Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 poszukaj przez forum polecanego w twojej okolicy warsztatu, moze na spotach koledzy pomoga
srb38vx Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Jak dla mnie to dudni ci z filtra powietrza
audiomaniak Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Podobny temat http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?215246-B7-BPW-G%B3o%B6niejsza-praca-silnika-%28dudnienie%29
tomek533 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Czyli muszę ściągnąć pokrywę i oblukać co i jak.
audiomaniak Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Czyli muszę ściągnąć pokrywę i oblukać co i jak. Dokładnie, pierwsze co to sprawdź czy takzwane broki nie wyleciały z wałka
tomek533 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Dzisiaj po pracy zamierzam tak właśnie zrobić. ---------- Post dopisany 17-04-2012 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 16-04-2012 at 06:21 ---------- Zdjąłem pokrywę i wydaje się że broki są. Przynajmniej od przodu bo od strony przegrody nic nie widać. ---------- Post dopisany at 13:40 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ---------- Czy logi coś pomogą w zdiagnozowaniu, bo mam zamiar dzisiaj zrobić
lukaszooo Opublikowano 21 Stycznia 2013 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Witam podłącze sie do tematu. Zaczne od tego ze jestem typem majsterkowicza i wszystko przy aucie robie sam. W tamtym tygodniu wymieniałem rozrząd przy okazji wyczysciłem cały dolot. Po złożeniu rozrządu chciałem profilaktycznie wykonac 3 pełne cykle silnika niestety zrobiłem 2 cykle w odrotna strone niż pracuje silnik........ oczywiscie kreciłem kluczem, wyczuwałem jak i słyszałem wyrazne stuki po kazdym ruszeniu wałem. Po złożeniu wszystkiego silnik odpalił łądnie chodzi ma moc i wszystko jest ok. Teraz moj problem po wymianie rozrządu występuje bardzo głosne basowe buczenie w filtrze powietrza i wyraźnie czuć dmuchanie z filtra.......... Buczenie jest naprawde głosne i słychac je na biegu jałowym i coraz głosniej wraz z wzrostem obrotów, buczenie słychac wyraznie w kabinie. Troszke poczytałem i wyczytałem ze najprawdopodobniej problem związany jest ze szklankami .......... Kat synchronizacji zaraz po odpaleniu (po wyjeciu blokad) wynosił 1.7 nastepnie ustawiłem wałek na stary znak niestety pokazało 8stopni na +.......... teraz jest ustawione na 0..... Czy jest mozliwe ze nie podłączyłem czegos w dolocie ???????? wydaje mi sie ze wszystko jest ok bo silnik ma moc i nie ma błedów ...... Zdjełem tez dekiel lecz tam tez nic nie znalazłem krzywki w niezłym stanie, wyczytałem tez o jakis brokach lecz nie wiem zbytnio o co chodzi w miom wałku sa jakies dziurki ale co to miało by wspulnego z basowym dudnieniem z filtra ???????? Jak myslicie moge jezdzic czy odrazu zamowić nowe szklanki i uszczelnienia wtrysków ........... moge tak jezdzic czy odstawic samochod ????? wałek rozrządu IMG_2176.jpg | lukaszooo | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl wałek rozrządu IMG_2179.jpg | lukaszooo | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl wałek rozrządu IMG_2177.jpg | lukaszooo | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl wałek rozrządu IMG_2173.jpg | lukaszooo | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl w razie potrzeby mam wiecej fotek. Logi moge zrobic w kazdej chwili niestety dynamicznych teraz nie ogarne bo w mojej okolicy jest tak ogromna ilosc sniegu ze strach 3 bieg używać Przypomniałem sobie jeszcze ze zatkałem odme w dolocie tuba a przewód z odmy chwilowo pościłem pod samochód, pisze ze chwilowo ponieważ włąsnie dotaczam sobie oil catch tanka i na dniach bede go zakładał. Moze to miec cos wspólnego ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się