Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Intercooler zalany czarnym olejem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Autko słabo się zbiera do 3000 potem jakoś ciągnie,ale bieg 2-ugi 3-eci nie wgniatagdzies ulatuje 20 koni,to się czuje.

Diagnostyka była i nic tam nie wykazało.

Co robić chłopaki ???

Opublikowano

daniel mógłbys napisać jaśniej "turbo rzuca" nie wiem o co chodzi....:(

dodam że iintercooler zawalony jest z zewnątrz.

Opublikowano

hmm, jak intercooler zalany olejem a taki nie byl, do tego tracisz moc to prawdopodobnie jest nieszczelny i wywala przez niego mgle olejowa ktora powstaje przez cieknace uszczelnienie ukladu smarujacego turbo

- na pierwszy ogien sprawdz szczelnosc intercoolera,

- nie panikuj ze bedzie tam olej, zawsze cos niecos jest, ale jak bedzie bardzo duzo, a do tego sporo dolewek robisz to i turbo jest do regeneracji - prawdziwej nie tylko wymycia z zew. :decayed: jak czesc PL warsztatow robi

Opublikowano

Dokładnie bo są tacy Wielcy diagności którzy zczytają kody błedów i jak nie ma to auto jest git.A tu podstawą jest zrobienia próby dynamicznej z vageim i dopiero wtedy mozna coś pomysleć o gdybaniu.

Opublikowano
Autko słabo się zbiera do 3000 potem jakoś ciągnie,ale bieg 2-ugi 3-eci nie wgniatagdzies ulatuje 20 koni,to się czuje.

Diagnostyka była i nic tam nie wykazało.

Co robić chłopaki ???

a gdzie sa wyniki tej diagnostyki? mógłyś dać linka lub zamieścić wyniki logów statycznych i dynamicznych?

---------- Post dopisany at 15:49 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ----------

Diagnostyka dynamiczna? Jeśli cooler zawalony olejem to turbo rzuca.

rzuca? :decayed:

Opublikowano

1- test

Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80827.html

2-test

Grupy: 008,011,023 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80828.html

Jeżeli będzie ktos tak miły wyczytac cos z tego to będę ogromnie wdzięczny

Autko nie ma powera każdy myśli że to 110-tka a to 130,zresztą czuć że nie wciska.

dodam jeszcze wtryski Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80826.html

---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ----------

obiecuję,że zrobię dokładne logi bo mi kolega z forum pokazał jak to zrobić.Jeżeli ktoś może coś z tych nie pełnych logów wyczytać to będzie miło.

Opublikowano

a gdzie reszta logow?

Opublikowano

jak IC zalane olejem no to na bank masz nieszczelnosc , niesłyszysz czasami jakiegos swistu,syczenia dziwnego , jak by powietrze uciekało ?napraw wszystkie nieszczelnosci IC i jego orurowanie ,sprawdz wszystkie złaczki , luknij na map sensor jak gdzies pojawia sie olej to jest nieszczelnosc ....

Opublikowano

super dzieki kolego.właśnie słyszałem ale nie syczenie tylko jakby dźwięk pistoletu dentystycznego :) (nie wiem jak to sprecyzować) Intercooler był cały zalany nawet prawa lampa od spodu.

Prawdę mówiąc nie wiem jak się do niego dostać,chyba cały przedni zderzak trzeba ściągać,ale nie wiem jak go ściągnąc.Jak zna ktoś jakieś namiary na stronke z fotkami co i jak po koleji zrobić to to będzie super,dzięki

Opublikowano

jesli masz garaz to warto sciagac - jak wczesniej wspomnialem masz cos nie tak z interem

zlokalizuj nieszczelnosc - jedna osoba gazuje a ty szmatka, serwetka, kartka papieru i przeszukujesz okolice wycieku oleju - swobodnie trzymasz tak aby powietrze brudzilo olejem i dmuchalo w kartke,

do tego latarka ledowa i musi ci sie udac - to nie jest takie doladowanie jak pod obciazeniem ale zawsze cos

warto wiedziec czy masz kupic przewod gumowy czy nowego intera

Opublikowano

Dzięki za wszystkie porady do wszystkich się dostosuję i zrobię tak jak to opisaliście.

Załączam logi z dnia dzisiejszego,dodam tylko,że EGR jest zaślepiony.

Nie wiem czy gruszka od klapy gaszącej ma wpływ na moc silnika,ale jest połamana przez mechanika i poklejona.

-Statyczne - Grupy: 001,003,004, - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81528.html

statyczne-Grupy: 007,010,013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81529.html

statystyczne-Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81531.html

BS-Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81530.html

dynamiczne-Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81532.html

dynamiczne- Grupy: 003,004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81533.html

Mam nadzieje,że wszystkie logi są poprawnie zrobione.

Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.Czekam na jakąś diagnoze chłopaki.

Opublikowano

Z tego co widzę to turbo cos cyba przycina lekko bo na początku ma niskie cisnienie a zaraz póżniej przeładowywuje turbo było czysczone sztanaga chodzi poprawnie??

Przepływka tez juz padnieta.

Opublikowano

niestety logi sa do chrzanu. przeczytaj dokladnie instrukcje jak je wykonac.

zeby nie bylo, ze jestem niedobry :wink:

1. logi statyczne wykonujesz bez dodawania gazu na biegu jalowym

2. poszczegolne bloki logujesz pojedynczo, nie po trzy.

3. brakuje logu BS011

nie wiem czy logi grupy 018 robiles na biegu jalowym, ale jezeli na biegu jalowym to masz uszkodzone pompowtryskiwacze.

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ----------

a i jeszcze jedno, olej jest na zewnatrz intercoolera czy wewnatrz?

Opublikowano

na weekend zrobie nowe logi :( szkoda,że te nie są dobre,a intercooler ma olej na sobie czyli na zewnątrz,cały zalany.

Opublikowano

no to byc moze masz pekniety intercooler, lub ktoraś z rur turbo.

Opublikowano

kolego sprawdz szczelnosc ukladu doladowania

wali ci ten olej z chlodnicy przez co nie masz powera a rozczulasz sie tutaj nad logami i bedziesz sobie wyszukiwal kolejnych usterek

Opublikowano

posprawdzam wszystko le tu gdzie mieszkam bedzie jeszcze padac do środy,garażu nie mam więc jak tylko przestanie padac to zobacze co z tym szczelnoścą sie tam dzieje i dam znać co tam się przy intercoolerze wydarzylo złego,pozdrawiam.

---------- Post dopisany 23-04-2012 at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 15:54 ----------

Witam.

Wczoraj zrobiłem testy i mam nadzieję,że te tym razem będą ok.Dynamiczne zrobione na 4 biegu,proszę o odczytanie parametrów jakie zamieściłem.

Dynamiczne-Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82003.html

Jeżeli coś ominąłem to dajcie znać,bo robiłem to z żonką więc nie zdziwie się jak będzie coś nie tak,choć przyznam starała się :)

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82004.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82005.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82006.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82007.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82008.html

Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82009.html

Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82010.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82011.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82012.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82013.html

Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82014.html

Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82015.html

BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82016.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82017.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82018.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82019.html

Teraz wszystko zależy od was piszcie magiki co jest nie tak,no chyba,że wszystko jest ok :)

PS. Dodam ponownie,że EGR zaślepiony więc wartości są mocno wywindowane w sekcji EGR.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...