damage Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autko słabo się zbiera do 3000 potem jakoś ciągnie,ale bieg 2-ugi 3-eci nie wgniatagdzies ulatuje 20 koni,to się czuje. Diagnostyka była i nic tam nie wykazało. Co robić chłopaki ???
daniel40 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Diagnostyka dynamiczna? Jeśli cooler zawalony olejem to turbo rzuca.
damage Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2012 daniel mógłbys napisać jaśniej "turbo rzuca" nie wiem o co chodzi.... dodam że iintercooler zawalony jest z zewnątrz.
daniel40 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ahh myślałem że zalany w środku olejem.
ZuKeRs Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 hmm, jak intercooler zalany olejem a taki nie byl, do tego tracisz moc to prawdopodobnie jest nieszczelny i wywala przez niego mgle olejowa ktora powstaje przez cieknace uszczelnienie ukladu smarujacego turbo - na pierwszy ogien sprawdz szczelnosc intercoolera, - nie panikuj ze bedzie tam olej, zawsze cos niecos jest, ale jak bedzie bardzo duzo, a do tego sporo dolewek robisz to i turbo jest do regeneracji - prawdziwej nie tylko wymycia z zew. jak czesc PL warsztatow robi
Malinek110 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Dokładnie bo są tacy Wielcy diagności którzy zczytają kody błedów i jak nie ma to auto jest git.A tu podstawą jest zrobienia próby dynamicznej z vageim i dopiero wtedy mozna coś pomysleć o gdybaniu.
Musashi Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autko słabo się zbiera do 3000 potem jakoś ciągnie,ale bieg 2-ugi 3-eci nie wgniatagdzies ulatuje 20 koni,to się czuje.Diagnostyka była i nic tam nie wykazało. Co robić chłopaki ??? a gdzie sa wyniki tej diagnostyki? mógłyś dać linka lub zamieścić wyniki logów statycznych i dynamicznych? ---------- Post dopisany at 15:49 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ---------- Diagnostyka dynamiczna? Jeśli cooler zawalony olejem to turbo rzuca. rzuca?
Malinek110 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 może koledze chodziło o to że rzuca olejem:)
damage Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2012 1- test Grupy: 008,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80827.html 2-test Grupy: 008,011,023 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80828.html Jeżeli będzie ktos tak miły wyczytac cos z tego to będę ogromnie wdzięczny Autko nie ma powera każdy myśli że to 110-tka a to 130,zresztą czuć że nie wciska. dodam jeszcze wtryski Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_80826.html ---------- Post dopisany at 13:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:45 ---------- obiecuję,że zrobię dokładne logi bo mi kolega z forum pokazał jak to zrobić.Jeżeli ktoś może coś z tych nie pełnych logów wyczytać to będzie miło.
deex Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 jak IC zalane olejem no to na bank masz nieszczelnosc , niesłyszysz czasami jakiegos swistu,syczenia dziwnego , jak by powietrze uciekało ?napraw wszystkie nieszczelnosci IC i jego orurowanie ,sprawdz wszystkie złaczki , luknij na map sensor jak gdzies pojawia sie olej to jest nieszczelnosc ....
damage Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2012 super dzieki kolego.właśnie słyszałem ale nie syczenie tylko jakby dźwięk pistoletu dentystycznego (nie wiem jak to sprecyzować) Intercooler był cały zalany nawet prawa lampa od spodu. Prawdę mówiąc nie wiem jak się do niego dostać,chyba cały przedni zderzak trzeba ściągać,ale nie wiem jak go ściągnąc.Jak zna ktoś jakieś namiary na stronke z fotkami co i jak po koleji zrobić to to będzie super,dzięki
ZuKeRs Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 jesli masz garaz to warto sciagac - jak wczesniej wspomnialem masz cos nie tak z interem zlokalizuj nieszczelnosc - jedna osoba gazuje a ty szmatka, serwetka, kartka papieru i przeszukujesz okolice wycieku oleju - swobodnie trzymasz tak aby powietrze brudzilo olejem i dmuchalo w kartke, do tego latarka ledowa i musi ci sie udac - to nie jest takie doladowanie jak pod obciazeniem ale zawsze cos warto wiedziec czy masz kupic przewod gumowy czy nowego intera
damage Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Dzięki za wszystkie porady do wszystkich się dostosuję i zrobię tak jak to opisaliście. Załączam logi z dnia dzisiejszego,dodam tylko,że EGR jest zaślepiony. Nie wiem czy gruszka od klapy gaszącej ma wpływ na moc silnika,ale jest połamana przez mechanika i poklejona. -Statyczne - Grupy: 001,003,004, - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81528.html statyczne-Grupy: 007,010,013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81529.html statystyczne-Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81531.html BS-Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81530.html dynamiczne-Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81532.html dynamiczne- Grupy: 003,004,009 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_81533.html Mam nadzieje,że wszystkie logi są poprawnie zrobione. Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych.Czekam na jakąś diagnoze chłopaki.
Malinek110 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Z tego co widzę to turbo cos cyba przycina lekko bo na początku ma niskie cisnienie a zaraz póżniej przeładowywuje turbo było czysczone sztanaga chodzi poprawnie?? Przepływka tez juz padnieta.
Musashi Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 niestety logi sa do chrzanu. przeczytaj dokladnie instrukcje jak je wykonac. zeby nie bylo, ze jestem niedobry 1. logi statyczne wykonujesz bez dodawania gazu na biegu jalowym 2. poszczegolne bloki logujesz pojedynczo, nie po trzy. 3. brakuje logu BS011 nie wiem czy logi grupy 018 robiles na biegu jalowym, ale jezeli na biegu jalowym to masz uszkodzone pompowtryskiwacze. ---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:09 ---------- a i jeszcze jedno, olej jest na zewnatrz intercoolera czy wewnatrz?
damage Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2012 na weekend zrobie nowe logi szkoda,że te nie są dobre,a intercooler ma olej na sobie czyli na zewnątrz,cały zalany.
Musashi Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 no to byc moze masz pekniety intercooler, lub ktoraś z rur turbo.
ZuKeRs Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 kolego sprawdz szczelnosc ukladu doladowania wali ci ten olej z chlodnicy przez co nie masz powera a rozczulasz sie tutaj nad logami i bedziesz sobie wyszukiwal kolejnych usterek
damage Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 posprawdzam wszystko le tu gdzie mieszkam bedzie jeszcze padac do środy,garażu nie mam więc jak tylko przestanie padac to zobacze co z tym szczelnoścą sie tam dzieje i dam znać co tam się przy intercoolerze wydarzylo złego,pozdrawiam. ---------- Post dopisany 23-04-2012 at 07:48 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 15:54 ---------- Witam. Wczoraj zrobiłem testy i mam nadzieję,że te tym razem będą ok.Dynamiczne zrobione na 4 biegu,proszę o odczytanie parametrów jakie zamieściłem. Dynamiczne-Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82003.html Jeżeli coś ominąłem to dajcie znać,bo robiłem to z żonką więc nie zdziwie się jak będzie coś nie tak,choć przyznam starała się Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82004.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82005.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82006.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82007.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82008.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82009.html Statyczne Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82010.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82011.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82012.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82013.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82014.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82015.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82016.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82017.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82018.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/rumak2804_82019.html Teraz wszystko zależy od was piszcie magiki co jest nie tak,no chyba,że wszystko jest ok PS. Dodam ponownie,że EGR zaślepiony więc wartości są mocno wywindowane w sekcji EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się