Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana rozrządu a turbo dziura.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Dwa miesiące temu wymieniłem rozrząd w moim audi a4 b6. Wszystko działa jak należy, tylko zauważyłem zjawisko turbo dziury , czego wcześniej nie doświadczyłem , a może nie w takim stopniu.

Teraz na pierszwym i drugim biegu jest ok ale 3 i 4 i 5 widocznie przy obrotach 2000 2200 trzeba czekac aż sie turbina wkręci i dopiero czuje moc.

Czy jest to spowodowane złym ustawieniem kątów wtrysku co sie robi po wymianie rozrządu czy jeszcze czymś innym ??

Pozdrawiam Paweł.

Opublikowano

sprawdzales kont wtrysku czy masz dobrze bo nic wiecej nie moze byc

Opublikowano

czy to sie stało zaraz po wymianie czy po jakimś czasie????

Opublikowano

Nie sprawdziłem bo niestety nie mam pojecia jak to sprawdzic.

A stało sie to od razu , takie mam odczucie.

---------- Post dopisany at 13:35 ---------- Poprzedni post napisany at 13:32 ----------

Vaga mam juz czytam jak to sprawdzic ,

Opublikowano

Błąd z silnika z vaga :

1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Na moje oko to chodzi o wtryski .

Na wykresie kata wtrytskow byla tylko pionowa lina przy 120 nie bylo poziomej. Czy czegoś nie ustawiłem dobrze ??

Opublikowano
Witam,

Czy jest to spowodowane złym ustawieniem kątów wtrysku co sie robi po wymianie rozrządu czy jeszcze czymś innym ??

sprawdzales kont wtrysku czy masz dobrze bo nic wiecej nie moze byc

Chłopaki, kąt wtrysku? w silniku z pompowtryskiwaczami?

sprawdziłbym kąt synchronizacji wałka, być może mechanik geniusz wymieniał rozrząd nie ustawiając silnika na blokadach tylko na malowane farba znaczki.

druga mozliwosc, niepodlaczone lub zle podlaczone wezyki podcisnienia N75, N18 lub N239.

trzecia mozliwosc uszkodzone (pekniete w czasie wymiany rozrzadu) wężyki.

---------- Post dopisany at 15:45 ---------- Poprzedni post napisany at 15:39 ----------

Błąd z silnika z vaga :

1 Fault Found:

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

Na moje oko to chodzi o wtryski .

to blad zaworu hydraulicznego poduszki mocujacej silnik. :wink:

Opublikowano

Dzięki moderator , widzę ze troszke sie znasz :)

Poduszkę silnika rzeczywiscie mam uszkodzoną.

A co zrobilem nie tak ze Vag nie pokazał mi calego wykresu tylko pionową linie ??

Czy wlasnie Vag mi nie pokaze to nie ma kata wtyskow w tym silniku :) ?!

Opublikowano
Dzięki moderator , widzę ze troszke sie znasz :)

Poduszkę silnika rzeczywiscie mam uszkodzoną.

A co zrobilem nie tak ze Vag nie pokazał mi calego wykresu tylko pionową linie ??

:decayed:

pewnie zle ustawiles podstawe czasu

Opublikowano

Moderator a mógłbyś odpowiedzieća jak poprawnie ustawić Vaga by odczyt by ok ?!

Czy Timing trzeba ustawic na 255 ??

---------- Post dopisany at 16:26 ---------- Poprzedni post napisany at 15:12 ----------

Dobra troszke poczytałem i racja w Pd nie nie ustawia sie kąta wtrysku, ma tylko dwie fazy przez co nie daje duzego pola manewru.

Opublikowano

Kąt przedwtrysku w niewielkim stopniu reguluje ECU. Natomiast w głównym stopniu kąt wtrysku jest uzależniony od sprawności pompowtryskiwaczy oraz kąta synchronizacji.

W zużytych, przez osłabienie sprężyn, zużycie elementów,ulega zmianie, powodujac m.in. twardszą pracę silnika, pogorszenie osiągów, dymienie,objawiające się blokowaniem kierownic turbiny,itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...