Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ciśnienia oleju


MARIUSZ731

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

u mnie problemow ciag dalszy, Po rozgrzaniu silnika (tak po przejechaniu ok 25 km) zapala sie olejarka i pipczy kilka razy :/ wydaje mi sie ze slychac glosniej zawory.

Co moze byc tego przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej był niedawno zmieniany, stan ok. A błąd wyskoczyl jeden 00561 - 014

---------- Post dopisany at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany at 20:22 ----------

a tak dokladniej : 00561 014 Mixture Adaptation Adaptation Limit (Add.) Exceeded (Sporadic)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju
masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik dobrze ci mówi - miska na dół i patrz czemu ci olej na góre nie pompuje
tak zrobie, tez mi sie wydaje ze to wina pompy :/

jak sie do tego zabrac? dam rade w garazu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju
masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/

kolega ma na myśli wskaźnik ciśnieniowy jaka jest faktyczna wartość

jak dobrze pamiętam powinno być

na zimnym 6-7bara

na ciepłym 2-2,5 bara (przy 3tyś obr. 5-6bar)

tak ze poniżej 2bara to pompka papapa albo smok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego najpierw wskaznik ciśnienia oleju
masz na mysli czujnik? wydaje mi sie ze to nie to, poniewaz jak sie olej swieci to faktycznie niema oleju , bo slychac klawiature :/

kolega ma na myśli wskaźnik ciśnieniowy jaka jest faktyczna wartość

jak dobrze pamiętam powinno być

na zimnym 6-7bara

na ciepłym 2-2,5 bara (przy 3tyś obr. 5-6bar)

tak ze poniżej 2bara to pompka papapa albo smok

Dzieki za sprostowanie, prawdopodobnie jutro bede mial dostep do tego wskaznika to podepne , napisze co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KYLOMC w AEB na zimnym 5 bar, pomiar na ciepłym +- 80st.C - 2bary to super wynik i przy butowaniu 5 bar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.. i sprawdzone.

Na zimnym nie udalo mi sie zmierzyc, ale na lekko cieplym , na wolnych bylo jakies 3 bar.

Na goracym 0,8 - 1 bar na wolnych i 2,7 przy 3tys obr. wiec jest slabo :/ .

Mam dwa pytania:

1) Gdzie jest zaw. redukcyjny? moze on trzyma??

2) czy zmiana oleju cos da? zalany mam polsyntetyk 10w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwalaj miskę, wyczyść smoka, zrób płukankę i zalej 5w30 albo 5w40 :)

Wtedy mierz ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwalaj miskę, wyczyść smoka, zrób płukankę i zalej 5w30 albo 5w40 :)

Wtedy mierz ciśnienie.

cisnienie trzeba zmienic przed i po

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa siadła zbyt małe ciśnienie !!! lub smok zapchany (najlepiej wymienić pompę ) ile już tak jeździsz?

płukankę możesz użyć ..... tez mnie czeka taka operacja z pompą :)

aa z tego co słyszałem do tego silniczka tylko 5w40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ile już tak jeździsz?

Jeżdżę niedługo, padł mi moduł zapłonowy, przejechałem na 3 cylindrach ze 200 km i od tego się zaczęło. Wymieniłem moduł i zaczol świecić się olej , wymyśliłem ze olej rozrzedził się z bezyna i wymieniłem na nowy, ale nie pomogło. Dziś kupie płukankę i nowy olej . Z tego co znalazłem to powinien byc 5w40, 5w50, 10w60 pelny syntetyk?? Auto ma przejechane 270tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem płukankę i zalałem syntetycznym 5w40. Chyba jest lepiej :D . Pojeżdżę trochę i wieczorem sprawdzę ciśnienie pompy...

---------- Post dopisany 22-04-2012 at 10:38 ---------- Poprzedni post napisany 21-04-2012 at 13:22 ----------

no i się posrało :/ aż mi wstyd, ze można być takim idiota . Pojeździłem trochę , do momentu aż silnik zgasł.. auto na hol i do garażu :/

Nie wiem czy pisać w tym temacie , czy rozpocząć nowy. jak by co, to proszę o info

na VAGu jest błąd 00515 030 Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) statik - open/short circuit to positive.

Na rozruszniku silnik kreci tak :

Moze dziś uda mi sie zciagnac głowice...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...