Fr0styyy. Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 G40 padł? U mnie też było puste kręcenie i nie odpalał jak mi G28 padł (czujnik położenia wału) Chociaż to kręcenie u ciebie trochę dziwne jest, takie bezpłciowe :F
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 obawiam się ze coś innego , wykręciłem świece - kreci tak samo, znaczy ze niema kompresji. Możliwe ze głowica, albo rozrząd, albo uszczelka pod . Ale wydaje mi się ze skoro wyskoczył ten błąd na Vagu to raczej rozrzad. Mogl by mi ktos cos doradzic , bo niewiem od czego zaczac :/
Rafal-L Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 na poczatek wymienilbym czujnik Hala...
vauxhall95 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 ja tez bym od tego zaczal,a potem zmierzyl kompresje.
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 oki. wstrzymam sie ze zdejmowaniem glowicy. martwi mnie to ze na rozruszniku tak dziwnie kreci :/ . Ten czujnik halla ma cos do tego??
MARIUSZ731 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2012 cisnienie sprężania sprawdzałeś ? Nie, bo niemam zegara :/ . wymontowalem tylko swiece i zakrecilem rozrusznikiem, a silnik wreci tak samo jak ze swiecami. ---------- Post dopisany at 14:06 ---------- Poprzedni post napisany at 14:03 ---------- a kreci tak jak na filmiku , nieslychac żadnych suwów
Rafal-L Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Z tego co mi wiadomo to czujnik halla daje bezposredni sygnal do Ecu, odnosnie zaplonu czy jakos tak, jak bedzie niesprawny auto moze przerywac lub nieodpalac.... ale moge sie mylic...
MARIUSZ731 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Z tego co mi wiadomo to czujnik halla daje bezposredni sygnal do Ecu, odnosnie zaplonu czy jakos tak, jak bedzie niesprawny auto moze przerywac lub nieodpalac.... ale moge sie mylic... tez tak mi sie wydaje. W moim przypadku wszystko wskazuje na to ze rozrzad przeskoczyl.. i dlatego niema kompresji i wywala ten blad... oczywiscie to nic pewnego...Orjetuje sie ktos czy tloki moga zetknac sie zaworami ? czy jest bezkolizyjnie w AEB. bo juz niewiem czy zciagac glowice, czy najpierw kupic nowy pasek rozrzadu, mozliwe ze po ustawieniu wszysto wroci do normy... ---------- Post dopisany 03-06-2012 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2012 at 17:54 ---------- witam po przerwie.. Sezon motocyklowy w pełni , wiec odpusicilem sobie dłubanie w aucie.. Dzisiaj wreszcie udalo mi sie zdjac glowice, i efekt jest taki ze oberwaly powaznie wszystkie środkowe zawory ssące :/ , te po bokach jakby mniej.. na tlokach sa slady po odbitych zaworach zaworach. Mam kilka pytan.. 1). Jest sens naprawiac ta stara? 2). znalazlem na allegro kilka, podobno w bd stanie, czy nalezy taki nabytek zplanowac , czy zakladac ?? 3). czy martwic sie tymi sladami na tlokach? niema pekniec, ale sa slady po zaworach.. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się