Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie na pół sprzęgle przy ruszaniu


ŁukaszA4

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem idęntycznie szarpało na rozgrzanym silniku podczas ruszania wymieniłęm sprzęgło z dwumasem i po sprawie nie to autko teraz koszt 1650 zł robicizna moja

Jakiej marki sprzeglo i dwumase kupiles? Jak długo moge jezdzic z tym telepaniem? Zaczelo mi sie to 3 dni temu. Czy duzo miales roboty zeby wymienic sprzeglo i dwu mase? Czy jak zdejme sprzeglo to bede wiedzial czy dwu masa tez jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem idęntycznie szarpało na rozgrzanym silniku podczas ruszania wymieniłęm sprzęgło z dwumasem i po sprawie nie to autko teraz koszt 1650 zł robicizna moja

Jakiej marki sprzeglo i dwumase kupiles? Jak długo moge jezdzic z tym telepaniem? Zaczelo mi sie to 3 dni temu. Czy duzo miales roboty zeby wymienic sprzeglo i dwu mase? Czy jak zdejme sprzeglo to bede wiedzial czy dwu masa tez jest do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem cały dwumas ze sprzęgłem (wykończone) na jednomas , nowe sprzęgło Valeo i teraz mam dopiero kangura.Jak chce ruszyc i dam mało gazu to skacze im cieplejszy tym gorzej a podkręce na obrotach problemu nie ma...dlaczego tak sie dzieje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem cały dwumas ze sprzęgłem (wykończone) na jednomas , nowe sprzęgło Valeo i teraz mam dopiero kangura.Jak chce ruszyc i dam mało gazu to skacze im cieplejszy tym gorzej a podkręce na obrotach problemu nie ma...dlaczego tak sie dzieje ??

Ponieważ koło dwumasowe nie zostało wymyślone dla zabawy, tylko w konkretnym celu. Na nasze nieszczęście to kosztowny bajer i zazwyczaj jak kupujemy auto to trzeba się z tym liczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem cały dwumas ze sprzęgłem (wykończone) na jednomas , nowe sprzęgło Valeo i teraz mam dopiero kangura.Jak chce ruszyc i dam mało gazu to skacze im cieplejszy tym gorzej a podkręce na obrotach problemu nie ma...dlaczego tak sie dzieje ??

Ponieważ koło dwumasowe nie zostało wymyślone dla zabawy, tylko w konkretnym celu. Na nasze nieszczęście to kosztowny bajer i zazwyczaj jak kupujemy auto to trzeba się z tym liczyć.

Prawie 4 lata jeżdżę z jednomasem z 1z i kompletem sprzęgła LUK, i żadnego kangura nie mam. Może trzeba się pokusić o sprawdzenie poduszek skrzyni oraz silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poduszki to już druga strona medalu - to fakt. System naczyń połączonych działa. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja bym obstawiał sprzęgło bo miałem to samo , po wymianie sprzęgła szarpanie ustało . Co do dwumasa to kiedyś nie było ich w autach i auta też normalnie jeździły , fakt może i auto na sprawnym dwumasie płynniej jeździ ale zdania na ten temat są podzielone , jeśli ktoś nie zamierza podnosić mocy auta to spokojnie można zakładać koło dwumasowe tyle tylko że dwumas sporo kosztuje . Ja polecam sprzęgło firmy LUK , u mnie problem tkwił albo w tarczy albo w docisku bo koło wyglądało jeszcze ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja wymieniłem cały dwumas ze sprzęgłem (wykończone) na jednomas , nowe sprzęgło Valeo i teraz mam dopiero kangura.Jak chce ruszyc i dam mało gazu to skacze im cieplejszy tym gorzej a podkręce na obrotach problemu nie ma...dlaczego tak sie dzieje ??

Ponieważ koło dwumasowe nie zostało wymyślone dla zabawy, tylko w konkretnym celu. Na nasze nieszczęście to kosztowny bajer i zazwyczaj jak kupujemy auto to trzeba się z tym liczyć.

Prawie 4 lata jeżdżę z jednomasem z 1z i kompletem sprzęgła LUK, i żadnego kangura nie mam. Może trzeba się pokusić o sprawdzenie poduszek skrzyni oraz silnika ;)

Założyłem jednomas bo mam softa na 180ps i nie mam zamiaru w roku wydawać dwa razy na dwumas :-) A co do tych poduszek to może może, ale miał juz ktoś taka przypadłośc ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy lata jeżdzilem kangurem po dużym nagrzaniu w korku( sporadycznie w drodze nad morze) . 1z jest dość odporny na sprzęgło ale taki kangur to nic innego jak padlina między silnikiem a skrzynią biegów. W 1z przy samodzielnym wykonaniu naprawy koszt ok 800 zł. można taniej. Wymienilem przed letnim wyjazdem w góry i to był dobry pomysł. Nie ma sie co oglądać . Wymiana sprzęgła - komplet - i po kłopocie. Jazda płynna i przyjemna.

Należy wziąć pod uwagę ,że takie poszarpywanie poduszkom nie służy, a nie są tanie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy lata jeżdzilem kangurem po dużym nagrzaniu w korku( sporadycznie w drodze nad morze) . 1z jest dość odporny na sprzęgło ale taki kangur to nic innego jak padlina między silnikiem a skrzynią biegów. W 1z przy samodzielnym wykonaniu naprawy koszt ok 800 zł. można taniej. Wymienilem przed letnim wyjazdem w góry i to był dobry pomysł. Nie ma sie co oglądać . Wymiana sprzęgła - komplet - i po kłopocie. Jazda płynna i przyjemna.

Należy wziąć pod uwagę ,że takie poszarpywanie poduszkom nie służy, a nie są tanie.

Tylko że ja na nowym mam kangura

:-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na nowym to dziwne. Może źle założone albo felerne? Wystarczy trochę nierówno to skręcić.

Wysłane z mojego MB526

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niestety ze sprzeglem tak to jest sprawdzić jak jest bez złożenia się nie da a żeby rozkręcić dużo roboty.

Sam zwalalem skrzynie tylko żeby łożysko w wale za 10 zeta:-) ( w innym aucie)

Wysłane z mojego MB526

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...