SebMis Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Jak powinien być osadzony/zamocowany tenże czujnik, bo mój się rusza na boki i pokazuje mi się błąd 00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47) 30-00 - Open or Short to B+ pytanie dodatkowe czy lewy to jest po stronie pasażera czy kierowcy? edek pokazuje że jest tam jakaś tuleja zaciskowa (8) ale czy to znaczy że trzeba to wbić na siłę?
spanky Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 pamietam ze w moim ex-B4 czujnik byl osadzony na sztywno .... [dzisiaj wieczorem bede wymienial kolcki z przodu to zobacze jak to wyglada u mnie] lewy - strona kierowcy
SebMis Opublikowano 6 Maja 2008 Autor Opublikowano 6 Maja 2008 lewy - strona kierowcy po stronie kierowcy wszystko siedzi sztywno (tak mi się zdaje), natomiast po stronie pasażera mogę nim kręcić na boki
spanky Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 lewy - strona kierowcy po stronie kierowcy wszystko siedzi sztywno (tak mi się zdaje), natomiast po stronie pasażera mogę nim kręcić na boki to albo strony nie sa tak jak napisalem [to by bylo dziwne] albo nie ten czujnik jest zepsuty .... [wyjmij jeden z czujnikow - chyba nie bedzie problemow] i zobacz jaki blad wywali na Vagu .... [br]Dopisany: 06 Maj 2008, 13:59 _________________________________________________ [dzisiaj wieczorem bede wymienial kolcki z przodu to zobacze jak to wyglada u mnie] u mnie jest na sztywno ....
SebMis Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Opublikowano 21 Maja 2008 to teraz zgłupiałem do reszty już, zasięgnąłem porady gdzie indziej i wychodzi na to że lewe koło to od kierowcy i twierdzili że czujnik powinien się kręcić zrobię najwyżej test z odłączeniem tego czujnika i się zobaczy. [br]Dopisany: 07-05-2008, 09:38:51_________________________________________________czy ktoś wymontowywał tek czujnik, bo mi za nic nie chce się wyjąć, siedzi tam jak zamurowany, zrobiłem logi z abs z grupy 001 i wychodzi że przy skręconych kołach "gubi" sygnał z tego czujnika (pokazuje 1kmh) jak jeżdżę normalnie to jest OK, ale wpadając w jakąś nierówność lub przy mocno skręconych kołach lewy przód pokazuje prędkość 1kmh, od czego teraz zacząć sprawdzanie?
spetsnaz Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 to teraz zgłupiałem do reszty już, zasięgnąłem porady gdzie indziej i wychodzi na to że lewe koło to od kierowcy i twierdzili że czujnik powinien się kręcić zrobię najwyżej test z odłączeniem tego czujnika i się zobaczy. [br]Dopisany: 07-05-2008, 09:38:51_________________________________________________czy ktoś wymontowywał tek czujnik, bo mi za nic nie chce się wyjąć, siedzi tam jak zamurowany, zrobiłem logi z abs z grupy 001 i wychodzi że przy skręconych kołach "gubi" sygnał z tego czujnika (pokazuje 1kmh) jak jeżdżę normalnie to jest OK, ale wpadając w jakąś nierówność lub przy mocno skręconych kołach lewy przód pokazuje prędkość 1kmh, od czego teraz zacząć sprawdzanie? Czasami wyciągają się bardzo ciężko. Może być problem z wyjęciem go bez uszkodzenia. Nowy zamiennik kosztuje trochę ponad 100PLN. Oba czujniki są montowane w ten sam sposób. Wsuwasz je ręcznie w koszyczek (tulejkę). Jeżeli uważasz, że luz jest zbyt duży zmień koszyczek sprężynujący, który trzyma czujnik. (rozegnij blaszki koszyczka) Tuleja zaciskowa czujnika prędkości koła: nr ori: 443927817 nr FEBI: 15340 nr WABCO: 899 760 510 4 foto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się