jesper74 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam. Mechanik po vinie odczytal mi ze mam z przodu 288mm tarcze i takie zakupilem.Jak sie okazalo mam 312 !? Powiem ze zamontowalem to na zestaw pod 312 (jazmo i zacisk).Wiem ze to niezbyt profesionalnie ale stare juz mi bily i stad ta zmaina nagla. Co radzicie teraz zmiane tarcz, jazma,bo zacisk chyba ten sam? Napewno skutecznosc hamowania nie bedzie odpowiednia bo klocki cale nie przylegaja do tarczy.
grzes1150 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Zaproponuj wymianę jażma z 312 na 288 a chętnych będzie trochę A tak na poważne to został bym przy 312mm i założył takie tarcze jakie mają być ... bo 288mm w b6 to spowalniacze nie hamulce
jesper74 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 tez tak sadze ze trzeba wrocic do orginalu,szkoda ze tylko jakies 350 zl znowu musze wydac
tomaszstn Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Kup jak najszybciej nowe tarcze i te co masz 288 to do żyda, coś tam stracisz ale nie powinno być dużo. Z 312mm nie rezygnuj
jesper74 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2012 oczywiscie zakladam jak bylo w orginale jutro zamawiam jakies firmowki 312 mm robie podmianke.Zanim zamontuje tyl sam zrobie pomiar aby sie nie okazalo ze mam jakis inny wymiar
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 niby jak mechanik po VIN-ie odczytał Ci rozmiar hamulców ???? w/g mnie nie miał takiej mozliwosci poszukaj na wlepce jakie masz oznaczenie hamulców
jesper74 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 juz zrobilem fotke wklejki z ksiazki ale nie wiem gdzie szukac kodow. Mieszkam za miedza i tutaj wszystkie czesci kupuje sie po np. numerze nadwozia.gosc patrzy w komputer i wie co i jak. >Maja podlaczenie do jakiejs bazy danych,robia to nawet po nr rej. zawsze dzialalo az do teraz!!!!
jesper74 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 masz tutaj wklejke i nie wiem co do tyl mam bo nie mierzylem jeszcze( a zmienialem piasty z lozyskami) mowil ze mam 245mm ale juz sam musz sprawdzic http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4b3e7696e5efc32e.html [
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 na przodzie masz 312mm na tyle 245mm na Twoim miejscu poważnie zastanowiłbym sie nad przejściem w: 320/288mm, to jedyne rozsądne rozwiazanie
jesper74 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 wiesz co dopiero co zakupilem przod i to podwojnie-tak wyszlo,moja zona uzytkuje go na codzien i nie wnosi jakis pretensji co do skutecznosci hamowania,a moze masz tyl na 288?? Bo jestem przed zakupem tylu
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 mam tył 288/12mm, z nowymi tarczami i klockami
jesper74 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 podaj na priv jakie koszta takiej zmiany
Dev Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 to żadna tajemnica, 1200zł zaciski z jarzmami są rozbierane, wypiaskowane i pomalowane proszkowo, kolor dowolny skłądane, smarowane gdzie trzeba klocki i tarcze nowe, Ferodo 1 litr płynu Ate Typ200 gwarancja 1 rok wrzuc mi na pw mail to wysle Ci foty jak to wygląda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się