m1chal Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Prośba o analizę logów... jakis czas temu mialem problem na 5 biegu.... rzadko bo rzadko ale zdarzyło mu się wpaść w tryb awaryjny, po wylaczeniu i uruchomieniu wszystko bylo ok.... od jakiegos miesiaca ten problem sie nie pojawia, ale logi i tak warto sprawdzic. błąd jaki znalazlem w silniku to (dawno nie podlaczalem komputera) : 65535 - Internal Control Module Memory Error 37-10 - Faulty - Intermittent Logi Statyczne: BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82672.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82673.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82674.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82675.html MB: Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82676.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82677.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82678.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82679.html Grupy: 009 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82680.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82681.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82682.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82683.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82684.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82685.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82686.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82687.html Dynamiczne: Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82688.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82689.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82690.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82691.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_82692.html
vauxhall95 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 uszkodzony czujnik atmosferyczny,wydaje mi sie ze wtedy to turbo pompuje ponad 1.5 bar:facepalm:
ciahciah Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 egr nie działa ile ci auto pali i w jakich warunkach, pytam bo jest podejrzenie że wtryski szwankują zajrzyj do ecu bo masz pęknięty wężyk i olej w ecu, ogarnij to i wstaw ponownie logi 010 słabiutko zbiera się fura, ale zamęczyłeś silnik:)
m1chal Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Opublikowano 9 Maja 2012 EGR jest zaślepiony jest po programie niby na 138/320 wtryski to juz wiem, że podczas robienia programu były kapcie, więc musze je wymienić w koncu słabiutko? w porównaniu z inną 110 no to jedzie o wiele lepiej
roman_tyk Opublikowano 9 Maja 2012 Opublikowano 9 Maja 2012 Ogarnij czujnik atmosferyczny, w grupie 010 masz 693.6mbar w powinno być pod 1000. Wtryski leciwe...
ciahciah Opublikowano 10 Maja 2012 Opublikowano 10 Maja 2012 czemu nie zrobiłeś dynamicznego 001 i 004?
m1chal Opublikowano 13 Maja 2012 Autor Opublikowano 13 Maja 2012 Log (0 - 001) Log (1 - 004) brakujące dynamiczne
m1chal Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 ten czujnik jest w tej rurze od spodu tak? chcialem wymienic na audi z polifta, bo myslalem, że taki sam a tu sie okazało, że jest inny :/
przemik Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Czujnik atmosferyczny jest w ECU. Poszukaj na forum... ktos opisywał juz wymiane.
m1chal Opublikowano 14 Maja 2012 Autor Opublikowano 14 Maja 2012 dobra znalazłem ten czujnik, wężyki posprawdzalem, poczyścilem, wszystko jest z nimi ok... w ECU mialem pełno oleju w ogóle można gdziekolwwiek odstać sam ten czujnik??
przemik Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 Moze olej był powodem.... sprawdz jeszcze wezyk czy nie pekniety... zloz i powtorz logi dynamiczne.
m1chal Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 sprawdzilem wezyki, poczyscielm wszystko itd... poskladalem, pojechalem na logi i dalej to samo... na poczatku dziala jak delikatnie jezdze i do 2 tys obr a jak wcine to odrazu robi sie 693 i wartośc non stop taka sama ---------- Post dopisany 15-05-2012 at 17:56 ---------- Poprzedni post napisany 14-05-2012 at 23:09 ---------- czemu mnie nikt nie poprawia, że czujnik cisnienia atmosferycznego jest gdzie indziej w tym sterowniku (zaznaczone strzałką)? a to co idzie z wężykiem ten czujnik to jest doładowania ... ---------- Post dopisany 16-05-2012 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 15-05-2012 at 17:56 ---------- ok ...teraz wszystko sie zgadza w logach?? Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/vwmichal_84876.html powodem złego cisnienia był wężyk jednak w sterowniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się