Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Akcja klimatyzacja


ampera4

Rekomendowane odpowiedzi

taaaaa.... ciepło sie zrobiło to sie zabieraja za klimatyzacje

a o nia trzeba dbac przez cały rok a nie jak zacznie pot po rowie cieknąć :decayed:[/quote

hahahahahhaa:D dokładnie:D

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

osuszacz i dławik do wymiany

qurwa ile razy dzisiaj juz napisałem to zdanie w róznych postach.... :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

hahahahahahhaha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taaaaa.... ciepło sie zrobiło to sie zabieraja za klimatyzacje

a o nia trzeba dbac przez cały rok a nie jak zacznie pot po rowie cieknąć :decayed:[/quote

hahahahahhaa:D dokładnie:D

---------- Post dopisany at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ----------

osuszacz i dławik do wymiany

qurwa ile razy dzisiaj juz napisałem to zdanie w róznych postach.... :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

hahahahahahhaha :D

hahahahah jak ja uwielbiam takie posty, tyle wnoszace do tematu..... prawie tyle co ten moj :doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osuszacz tez od razu mogłeś wymienic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osuszacz tez od razu mogłeś wymienic

umylem jeszcze skraplacz i kolego przy 25 stopniach na dworze na biegu jalowym na LO z kratki leci niecale 3 stopnie a w samochodzie po chwili na trybie "auto" na tylnych siedzeniach lezacy termometr wskazywal 11,5 stopnia :shock3: - no lepiej byc juz chyba nie moze. Szkoda kasy na osuszacz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie na kratce jest -3 stopnie

wiec jak widzisz wymiana osuszacza jak najbardziej jest potrzebna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

watpie w to.

kombaj wytwarzajacy proznie juz sciagnie wigoc z ukladu poniewaz temperatura wrzenia wody w prozni jest bardzo niska i podczas jej wytwarzania woda w postaci pary jest calkowicie usuwana z ukladu klimatyzacji- wydatek rzedu 130 zł na osuszacz jest zbedny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno Ci termometr ktorym to mierzyłeś dobrze pokazywal? 3-5 stopni to zayebicho.... a lod Ci kratkami nie wychodzi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, żeby nie zakładać nowego wątku zapytam tutaj. Klima w tamtym roku po serwisie, filterki wymienione. Klima dobrze daje. Ale na dłuższej trasie co ok. 30 min. z kratek słabiej dmucha i zczyna się robić gorąco w aucie. Wentylator słychać że działa, ale jakby coś blokowało przepływ po drodze. Jak wyłączę na 2 min. klimę to znów zaczyna pięknie dmuchać, jakby coś puściło. Po ponownym włączeniu znów pięknie działa i leci chłodek. Czy możliwym jest, żeby ta chłodniczka za wentylatorem zamarzała i blokowała przepływ powietrza ? Co może być nie tak. Czasem to przytyka się na amen, daję nadmuch na ful a z kratek zero nawiewu, ale słychać jak wentylator daje czadu. Dajcie jakąś wskazówke gdzie szukać problemu, bo jest to naprawdę upierdliwe na dłuższych trasach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego dokladnie to samo bylo u mnie pierwszymi objawami zatkania dyszy rozpreznej znajdujacej sie z lewej strony na podszybiu (patrzac w strone przodu samochodu) jechalem i na klimie nawiew po prostu przestal wiac a jak wylaczylem klimie to po chwili ogien mrozu z kratek nawiewowych

za pewne jak przestanie ci dmuchac to przewod wysokiego cisnienia od klimy jest zamrozony i parownik z pewnoscia tez - to dlatego przestaje wiac :decayed: mozesz sprawdzic

wymieniaj dysze rozprezna i ciesz sie moca bezawaryjnej klimatyzacji a jesli dysze rozprezna wymieniales w tamtym roku i juz sie zapchala to sprawdz cisnienia na kompresorze pod kombajnem - byc moze to oznaka jego konca poniewaz dysza z roku na rok NIE MOZE zatkac sie.

daj znac jak przebiegla operacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to lipa, bo stara dysza była zapchana drobnymi opiłkami, i teraz też pewnie tak będzie. A to oznacza że COŚ się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz wymienic tez osuszacz bo tam te opiłki sie gromadzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, źle napisałem. Osuszacz jest stary, tylko tą dysze pod podszybiem wymienili. Czyli jest syf (opiłki) w układzie, a to oznacz że sprężarka się kończy. Czy tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

devastation :grin:- 3 na kratceto na wymienniku bylo by ok -10:grin:co ty zes tam za sprezarke wsadzil?:grin:czlowieku poczytaj troche o chlodnictwie przy tak niskim odparowaniu musial bys miec grzalke do ottajania parownika bo by sie zakul lodem:doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam sie pier.... w czoło

jutro wrzuce foto z cyfrowego termometru to sam zobaczysz

serwisuje klimy od lat i wiem co nieco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byłem na odgrzybianiu klimy, podczas jonizacji na LO po 20 min. na obiegu zamkniętym przy kratkach termometr pokazał -5 st. Przede mną w BMW pokazało - 8. Ale klima była świerzo nabita. W normalnej pracy ok 6 st. Oczywiście zalerzy od temp zewnętrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...