Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słabiej po wymianie turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, Koldzy dzisiaj zmienilem turbo bo stare puszczalu troszke oleju i mialo przeladunki! po zmianie, jazda probna autko sie zbiera ale troche slabiej niz na starej :( dodam ze autko jest po lekkim sofcie, wylaczona rownierz jest przeplywka programowo. Ktos cos doradzi ? :)

Opublikowano

wylaczona przeplywka??chyba o egr ci chodzilo?

Opublikowano

nie kolego przeplywke mam wylaczona, egr jest zaslepiony !

Opublikowano

zrob logi to zobaczymy co tam sie dzieje z ta dmuchawa:)

Opublikowano

emulacja przepływki to nic nowego. Wywalasz swoją z slinika i wcale Cię nie obchodzi a program i tak dozuje odpowiednio dawkę paliwa - grunt to w takim przypadku dbać o czystość filtra powietrza. Logi faktycznie podpowiedzą czy sztanga jdst zbyt długa czy też skrzydełka jej wirnika są zupełnie wyszczerbione. Rozbierałeś ją przed montażem do silnika ? Jeśli nie to faktycznie nie wiadomo na co trafiłeś.

Opublikowano

turbinka kupiona raczej ze sprawdzonego źródła, dzisiaj zrobie logi i zobaczy sie co jest grane, przede wszystkim dam mu org program, bo ten co jest aktualnie byl robiony na starym turbo a one dosyć przeladowywalo wiec moze to ma jakies znaczenie

Opublikowano

Ok turbinka może być ze sprawdzonego źródła, ale dlaczego nie rozebrałeś jej i nie wyczyściłeś? Jeśli mam wkładać turbo do auta musze byc pewien na 100% ze jest ok.Bo nie jest chyba na rekę zciągać ja od nowa z auta jeśli okaze sie ze jest lipna:p

Opublikowano

a z czego mam ja czyscic ? jak ona jest po regeneracji i byla czysta jak łza ?

Opublikowano
a z czego mam ja czyscic ? jak ona jest po regeneracji i byla czysta jak łza ?

nie napisałeś tego w temacie więc sie mogliśmy domyślać :)

Opublikowano

po zrobieniu logow wychodzi na to ze gdzies jest nie szczelnosc w dolocie :(

Opublikowano

To wklej te logi, daj popatrzeć innym ;)

Opublikowano

Sunday;29;April;2012;16:51:30

038 906 019 BR;;1 9l R4 EDC 0000SG 1064;

;Group A:;'003;;;;Group B:;'011;;;;Group C:; Not Running

;;Engine speed;MAF (specified);MAF (actual);EGR duty cycle;;Engine speed;Spec intake press ;Actual intake press ;D cycle MAP;;;;;

;TIME;820-900;230-420;230-420;10-95%;TIME;2850-3150;2000-2150;2000-2200;40-95%;TIME;;;;

Marker;STAMP; /min; mg/str; mg/str; %;STAMP; /min; mbar; mbar; %;STAMP;;;;

;0 54;1197;260 0;230 3;62 2;0 96;1197;1020 0;999 6;19 9;;;;;

;1 36;1197;250 0;245 0;59 0;1 78;1218;1662 6;1009 8;19 9;;;;;

;2 18;1260;850 0;460 6;4 8;2 58;1323;1774 8;1122 0;19 9;;;;;

;2 98;1386;850 0;548 8;4 8;3 38;1428;1948 2;1244 4;19 9;;;;;

;3 78;1512;850 0;705 6;4 8;4 18;1575;2091 0;1387 2;19 9;;;;;

;4 58;1659;850 0;837 9;4 8;4 98;1743;2193 0;1509 6;19 9;;;;;

;5 38;1827;850 0;916 3;4 8;5 78;1932;2295 0;1611 6;21 1;;;;;

;6 19;2016;850 0;980 0;4 8;6 61;2121;2284 8;1734 0;22 7;;;;;

;7 02;2226;850 0;1058 4;4 8;7 42;2310;2233 8;1836 0;25 9;;;;;

;7 84;2415;850 0;1053 5;4 8;8 24;2499;2213 4;1887 0;25 9;;;;;

;8 66;2583;850 0;1068 2;4 8;9 06;2688;2182 8;1927 8;27 1;;;;;

;9 46;2751;850 0;1048 6;4 8;9 86;2835;2162 4;1948 2;25 9;;;;;

;10 26;2919;850 0;1019 2;4 8;10 66;2982;2131 8;1958 4;25 9;;;;;

;11 06;3066;850 0;1009 4;4 8;11 44;3150;2121 6;1989 0;23 9;;;;;

;11 84;3213;850 0;994 7;4 8;12 24;3276;2111 4;1999 2;23 5;;;;;

;12 64;3339;850 0;980 0;4 8;13 04;3423;2101 2;2029 8;21 9;;;;;

;13 44;3486;850 0;960 4;4 8;13 84;3549;2091 0;2060 4;23 1;;;;;

;14 24;3591;850 0;931 0;4 8;14 64;3654;2091 0;2091 0;24 3;;;;;

;15 04;3717;850 0;916 3;4 8;15 44;3696;1326 0;2121 6;41 4;;;;;

;15 84;3696;850 0;700 7;4 8;16 24;3570;1020 0;1509 6;40 6;;;;;

;16 64;3402;260 0;607 6;4 8;17 04;3192;999 6;1397 4;39 8;;;;;

˙˙

˙˙

Opublikowano

z tego nic się nie da oczytać - wrzuć do excela ;)

Opublikowano

Nowych logów i tak nie dało się otworzyć ale przy niedoładowaniu masz 980 mg powietrza na skok i to zwłaszcza przy 3400 obrotach silnika - szukaj nieszczelności.

Opublikowano

szukalem nieszczelnosci, posciagalem, poogladalem nic nie bylo niepokojacego, podlaczylem spowrotem wszystko tak jak bylo, efekt taki ze auto wogule prawie nie jedzie. Jedzi tak jak by wogule turbo nie bylo! patrzyl;em czy sztanga sie rusza ale stoi w miejscu :(

Opublikowano

W jaki sposób patrzyłeś na sztange czy stoi w miejsu. Sztanga ma sie ruszac gdy zdejmujesz i zakładasz wezyk na palcu masz czuc podćiśnienie.Po zdjeciu ma opaść na dół a po załozeniu unieść sie dynamicznie do góry.Jesli tak nie jest do sprawdzenia N75 i wezyki podciśniena.

Opublikowano

juz sztanga chodzi z trujnika wezyk wylecial, ale autko dalej nie jedzie tak jak powinno, po logach widac ze jest gdzies nieszczelnosc :( przekopalem juz dzisiaj wszystkie wezyki i nic niema. Panowie doradzcie cos :) dziwna sprawa bo na starej turbinie auto lecialo normalnie a na nowej nie chce, zbieg okolicnosci czy jak ?

a moze trzeba jednak szange doregulowac ?

Opublikowano

To czyli masz nowe turbo i nową sztangę?Jeśli tak to trzeba bedzie wyrególować na sztandze radziłbym sprawdzić stara sztange jak jest ustwiona i zrobić tak samo.Na pewno sprawdziłeś wszytski weze od i do IC moze gdzies opaski nie dociagłeś:P

Opublikowano

od ic jutro jeszcze dokladnie sprawdze ! dzisiaj jechal za mna ojciec i gadal ze jak mu butne to kopci na czarno ! czyli faktycznie gdzies jest nie szczelnosc kurde :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...