kazuyaet Opublikowano 6 Maja 2008 Opublikowano 6 Maja 2008 Witam Dziś robiłem diagnostyke i wyskoczyło mi pare błędów. Dodam, że autko jest po chiptuningu, założona jest manetka do komputera, radio firmowe zamienione na zwykłe, w drzwiach od kierowcy czasem głośnik przerywa, może to jest związane z błędami. Prosze o analize. Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 FN Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1413 Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 WAUZZZ8E02A044947 AUZ6Z0A0153255 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - 18071 - Control Circuit for PD Injectors: Short to Plus P1663 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1326 Coding: 04155 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 0711 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 Component: int. Lastmodul RDW 0510 Coding: 00001 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 F Component: Lenksáulenmodul 0304 Coding: 00011 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-10 - - - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D21 Coding: 00000 Shop #: WSC 32468 WAUZZZ8E02A044947 AUZ6Z0A0153255 2 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-00 - No Communications Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AQ Component: Komfortgerát T85 0214 Coding: 06720 Shop #: WSC 63351 2 Faults Found: 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 80-00 - Single-Wire Operation End -------------------------------------------------------
DareQ Opublikowano 7 Maja 2008 Opublikowano 7 Maja 2008 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - zapieczone kierownice w turbo - WD40 + BS grupy 11, potem masowanie pedalu gazu i moze sie rozruszaja 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent to po wymianie manetki - jest na forum procedurka jak zrobic kalibracje czujnika skretu
kazuyaet Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Opublikowano 7 Maja 2008 Witam Widzisz kolego mstan, nie o taką pomoc prosze. Ja prosze o "analize". Odczytać kody błędów terz potrafie wystarczy zrobić kopiuj i wklej a potem szukaj, a pozatym obok błedu jest jego tłumaczenie. Jak to było w temaci: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t18478.0.html;highlight=dynamiczna Diagnostyka silnika właściwa.Diagnostykę wykonujemy trójetapowo: 1. poprzez odczyt błędów; 2. poprzez odczyt bloków wartości mierzonych: a. w tzw. próbie statycznej; b. w tzw. próbie dynamicznej. Po uruchomieniu programu VAG-Com wykonujemy następujące operacje: 1. dla odczytu błędów w sterowniku silnika [ECU]: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 02-Fault Codes po czym zapisujemy wyświetlone błędy [o ile w ogóle są] do pliku .txt i oczywiście zamieszczamy na forum. Potrzebuje takiej odpowiedzi jakiej mi udzielil kolega DareQ .Chwała mu za to. zapieczone kierownice w turbo - WD40 + BS grupy 11, potem masowanie pedalu gazu i moze sie rozruszaja Faktycznie mam zapieczone kierownice , po chipie jest to bardziej odczuwalne. Ja daje gaz do podłogi on chwile sie muli a potem rakieta. Wymieniałem zawór turbiny, zawór recylkulacji spalin i przepływke. Po każdej wymianie coś sie polepszyło. Teraz czas na turbo.Wiecie gdzie można ten zabieb czyszczenia zrobić w okolicach Łodzi, Kalisza albo Ostrowa Wielkopolskiego Boje sie troszke błedu : 18071 - Control Circuit for PD Injectors: Short to Plus P1663 - 35-00 - - Mam nadzieje ze nie ma on zbytniego Wpływu na pompowtryskiwacze.
kazuyaet Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Opublikowano 8 Maja 2008 Na ten bład od PD w jaki sposób można zaradzić, jak to sprawdzić?
DareQ Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 moze byc problem z wiazka elektryczna do pompowtryskow, poczytaj tutaj http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_pompowtryski_zaczely_znowu_dzialac-t25935.0.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się