rastafaraj87 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Ja to rozmyślam nad jakimś drenem np na środku tej małej gumy z kawałka jakiejś rurki czy plastiku zrobić drenu odprowadzającego wodę . Jakby był odpowiedni zagięty to by nie waliła sie woda podczas jazdy w deszczowych warunkach a chociaż byłby spokój nie trzeba by tego sprawdzać tak często. Mi to najgorzej szkoda instalacji bo juz raz miałem na początku jak zakupiłem auto samozapłon instalacji a dlaczego ? Bo nikt tam nie zajrzał przedemną i izolacja kabli dosłownie zgniła w tym bagnie , musiałem cała instalkę przekładac z prawej marioli ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ja to rozmyślam nad jakimś drenem np na środku tej małej gumy z kawałka jakiejś rurki czy plastiku zrobić drenu odprowadzającego wodę . Jakby był odpowiedni zagięty to by nie waliła sie woda podczas jazdy w deszczowych warunkach a chociaż byłby spokój nie trzeba by tego sprawdzać tak często. Mi to najgorzej szkoda instalacji bo juz raz miałem na początku jak zakupiłem auto samozapłon instalacji a dlaczego ? Bo nikt tam nie zajrzał przedemną i izolacja kabli dosłownie zgniła w tym bagnie , musiałem cała instalkę przekładac z prawej marioli ;/ nie bardzo rozumiem o jakim drenie mówisz rozwiń myśl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesu3 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Ja dodatkowo włożyłem kawałek plastikowej rurki w te gumę . Sprawdził się od ponad roku spokój. Po co? Myślę, że ta plastikowa rurka może tylko z czasem przeszkadzać w odprowadzeniu wody i bardziej "łapać" syf Nic nie przeszkadza. Rurka idealnie rozchyla gumki. I żadnego syfu nie łapie od roku spokojnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKIBA29 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Jutro w wolnej chwili, też zabiorę się za czyszczenie tych otworów i może je trochę przytnę, tak jak koledzy doradzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastafaraj87 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Pastaldo w podłodze są te gumy okrągłe i można by w środku tej gumy zrobić odpływ tzw dren z rurki jakiejś czy wężyka zeby to co ewentualnie zacieknie pod dywanik mogło sobie ujść a nie z bajorem jezdzić . W poliftach też jest ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwinto69 Opublikowano 11 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2011 widze że temat odświeżony też jestem po podobnym zabiegu wyjąłem aku i malowałem ta blachę co na niej stoi po wcześniejszym odkręceniu wiec widze że to norma w b5 pojeździmy to sie okaże czy wszystko git :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKIBA29 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Koledzy wczoraj wymontowałem akumulator i wyczyściłem ten brud. Gumki które tam znajdują się delikatnie obciąłem nożyczkami. Teraz woda spływa bez żadnych utrudnień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Ja zrobiłem to samo, tyle że gumki zostawiłem. Jednym słowem syf kiła i mogiła. Dodatkowo wydarłem kompa i pod nim wyczyściłem śmieci, straszny szlam się zbiera pod mechanizmem wycieraczek, radzę na to też zwrócić uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinromanczuk Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Tak warto zadbać o auto korozja czeka wszedzie !!!! J miałem pecha ale z winy aku. podczas ładowania wylewał sie z niego kwas. Podejrzewam ze to trwało ok miesiaca, gdy juz niemiał siły kręcic to zajzałem pod maske a tam sajgon. Odrazu wyzuciłem aku i zdezynfekowałe karoserie ale przezarło juz troche blache. Masakra!!!! Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seikokilla Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 dobry temat, chyba niezwłocznie sprawdzę te odpływy, do głowy by mi nie przyszło żeby tam zaglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 bo zbyt krotko na forum jesteś i jeszcze dużo rzeczy ciekawych o b5 się dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris.lkr Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 bo zbyt krotko na forum jesteś i jeszcze dużo rzeczy ciekawych o b5 się dowiesz dobrze że Ty jesteś długo:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 siema mam zamiar zajrzeć do tych kanałów i mam 2 pytania 1. czy aku wychodzi normalnie bez rozbierania tej górnej cześci podszybia to znaczy tego plastiku co jest wokół ramion wycieraczek ? 2. czy te odpływy można przepychać jakims precikiem długim czy tylko można troszkę go wcisnąć w te otwory bo nie wiem żeby czegoś nie uszkodzić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 siema mam zamiar zajrzeć do tych kanałów i mam 2 pytania 1. czy aku wychodzi normalnie bez rozbierania tej górnej cześci podszybia to znaczy tego plastiku co jest wokół ramion wycieraczek ? 2. czy te odpływy można przepychać jakims precikiem długim czy tylko można troszkę go wcisnąć w te otwory bo nie wiem żeby czegoś nie uszkodzić ? 1.Wyjmiesz bez rozbierania. 2.Nie przepychaj, tylko najlepiej wyjmij je. To są takie uszczelki. Jak wyjmiesz to najlepiej obetnij końcówki, bo schodzą się w kształcie lejka. Ja tak zrobiłem i mam już spokój od dwóch lat. (ale profilaktycznie tam kilka razy w roku zaglądam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 no ok tak zrobie wymontuje aku i wyjmę te uszczelki i obetne tak jak mówisz i po tm obcięciu nie zdarzyło ci sie żeby ci woda sie dostawała do środka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
largovinch Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Dodam jeszcze że jeśli ktoś wyciąga kompa to nie zakładajcie go ponownie na starej uszczelce, jak tak zrobiłem i po tygodniu od złożenia miałem powódź w aucie po deszczach 3 dniowych, lało się po kablach do środka. Uszczelka nic nie trzymała i była cała mokra. Wyczyściłem to miejsce i osadziłem na sylikonie, czekam teraz na jakieś opady wtedy będę mógł więcej napisać czy coś pomogło. Bądzmy dobrej mysli. Czeka mnie jeszcze suszenie wykładziny, jak by miał ktoś jakieś info jak się do tego zabrać i ją wymontować to był bym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 no ok tak zrobie wymontuje aku i wyjmę te uszczelki i obetne tak jak mówisz i po tm obcięciu nie zdarzyło ci sie żeby ci woda sie dostawała do środka Ani razu się nie zdażyło, ale tak jak mówię profilaktycznie zaglądam tam od czasu do czasu. Przed tym zabiegiem miałem właśnie powódź taką, że zakończyło się wyjmowaniem całego dywanika z podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xXPiotrekXx19 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 no ok tak zrobie wymontuje aku i wyjmę te uszczelki i obetne tak jak mówisz i po tm obcięciu nie zdarzyło ci sie żeby ci woda sie dostawała do środka Ani razu się nie zdażyło, ale tak jak mówię profilaktycznie zaglądam tam od czasu do czasu. Przed tym zabiegiem miałem właśnie powódź taką, że zakończyło się wyjmowaniem całego dywanika z podłogi. no to faktycznie lepiej zajżeć raz na pół roku czy tam nawet częściej ale żeby sie nic nie działo audi bo po co z własnej gupoty robić sobie krzywde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodowp Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 Nieco z innej beczki. Odpływy udrożnione, dziś odkręciłem filtr kabinowy( ten w podszybiu) i tam sucho zero oznak wody a leje mi się prawą stroną po stronie pasażera tak że mam wodę nawet za fotelem pasażera. Masakra jakaś jeden wielki basen. Wsadziłem rękę ile się da i wygląda na to że cieknie jakoś przy nadkolu...jest to możliwe? czy muszę szukać przyczyny gdzieś przy tym filtrze jednak. Ogólnie to załamka a pogoda nie pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 bodowp, a odpływy wcześniej miałeś zapchane?? Co do pomocy w suszeniu, to rozbierz trochę listew progowych, żeby można było podważyć dywanik i zaopatrz się w trochę gazet, którymi napewno wyciągniesz sporo wody. Ja z gazetami jeździłem kilka dni i codziennie je wymieniałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się