bolek21 1 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Koledzy mam taki problem iz wczoraj wrocilem do domu i wszystko bylo ok a dzisiaj rano silnik kreci ale nie odpala?? co to moze byc pomocy poniewaz znajduje sie za granica i nie wiem co poczac , posiadam audi a4 b6 2.0 fsi 2004 rok, po przekreceniu zaplonu nie slychac pompki paliwa zeby ladowala paliwo mozliwe ze padla tak nagle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Kolego najpierw VAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek21 1 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 ale ja nie mam morzliwosci polaczeenia vaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 to jesteś w czarnej d...pie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek21 1 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 to jesteś w czarnej d...pie dzieki za wyczerpujaca odpowiedz i pomoc , chcialbym konkretnej pomocy co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 nikt niestety nie wróży tutaj ze szklanej kuli powodów usterki może być kilka, ale nie okreslisz tego bez VAG-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek21 1 Opublikowano 1 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 np jakie usterki moga byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onkel 9 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jesli piszesz, że nie słychać jak pompa podaje to może zacznij od niej?? Przekaźnik sprawdź. I potwierdze tylko słowa Tomka - bez VAG-a można gdybać bo za dużo jest możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bishkopt 0 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Witaj, ja miałem podobna sytuacje i padł mi czujnik halla nad filtrem oleju. Nie pamietam dokładnie ale oznaczenie tego czujnika to E28 czujnik obrotów silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Czujnik halla to G40, a G28 to czujnik położenia wału . Przerabiałem to u siebie, było głuche kręcenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bishkopt 0 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Wydaje mi sie że czujnik Halla to typ czujnika i zarówno G40 i G28 jest czujnikiem Halla. G40 to czujnik polozenia wału a G28 czujnik predkosci obrotowej silnika. Awaria zarówno jednego jak i drugiego powoduje krecenie silnikiem bez zadnej reakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się