Szymo 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Witam. Odkrecajac srube wachacza górnego urwałem ja. Miał ktos z Was podobny problem ?? Jak ja teraz wykrecic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 W środku nie ma gwintu, mniejsza śrubka, młotek i pukać aż wyjdzie. WD40 lub palnik są bardzo pomocne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Skoro ją urwałeś to pewnie palnik będzie potrzebny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymo 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Spsikałem WD pukałem i ani nie drgneła. A gdybym odkrecił górne wachacze wraz z mocowaniem amortyzatora, i wtedy włozył w imadło??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus191 1 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Wymiana wahaczy to nie jest taka prosta sprawa gdy śruby są zapieczone. Trzeba przy tym duuuuuuuuużo cierpliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymo 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 ale gdybym odkrecił całe "gniazdo" ??? Jest przykrecone do budy na 3 srubach i jest do niech dobre dojscie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Ale co Ci to da? Do tego jest dobry dostęp, palnik i tak jak kolega wcześniej pisał, albo śruba albo wybijak o mniejszej średnicy i napieprzasz. Sam raczej sobie nie dasz rady, podjedź do jakiegoś mechanika który ma jeszcze palnik na stanie i wtedy Ci to ogarnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zizel 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 miałem tą samą sytuacje po obu stronach, ja poradziłem sobie z tymi śrubami przez rozwiercenie, nawierciłem do średnicy 6 mm i wyszyły bez problemu, trzeba tylko uważać żeby prosto wiertło szło żeby nie rozkalibrować otworu. ogólnie trzeba do tych śrub dużo cierpliwości jeżeli ma sie z nimi pierwszy raz do czynienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 miałem tą samą sytuacje po obu stronach, ja poradziłem sobie z tymi śrubami przez rozwiercenie, nawierciłem do średnicy 6 mm i wyszyły bez problemu, trzeba tylko uważać żeby prosto wiertło szło żeby nie rozkalibrować otworu. ogólnie trzeba do tych śrub dużo cierpliwości jeżeli ma sie z nimi pierwszy raz do czynienia Tak samo polecam spokojne rozwiercenie śruby. Miałem identyczny problem po rozwierceniu śruba wyszła bez żadnych problemów wręcz sama wypadła. ---------- Post dopisany at 19:24 ---------- Poprzedni post napisany at 19:24 ---------- miałem tą samą sytuacje po obu stronach, ja poradziłem sobie z tymi śrubami przez rozwiercenie, nawierciłem do średnicy 6 mm i wyszyły bez problemu, trzeba tylko uważać żeby prosto wiertło szło żeby nie rozkalibrować otworu. ogólnie trzeba do tych śrub dużo cierpliwości jeżeli ma sie z nimi pierwszy raz do czynienia Tak samo polecam spokojne rozwiercenie śruby. Miałem identyczny problem po rozwierceniu śruba wyszła bez żadnych problemów wręcz sama wypadła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymo 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Jednak poszło. Wyspikałem chyba całe WD ale wybiłem france Dziekuje bardzo za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 No to miałeś trochę szczęścia, niektórzy tyle nie mieli i bez palnika się nie obeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Wlasnie jestem po wymianie calego zawieszenia. Mialem podobny problem z tym, ze jak zaczalem krecic sruba i bylo ewidentnie widac, ze nie pojdzie bez ukrecenia lba, uruchomilem palnik. Chwila grzania i sama wyskoczyla. Do tego typu prac palnik to podstawa Nie ma co krecic na chama bo czasem mozna wiecj szkody niz pozytku zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafsus 1 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Poszukaj sobie na allegro lub w sklepie WYKRĘTAKI DO ZERWANYCH ŚRUB mi juz pare razy dupe uratowaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marjon 2 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Poszukaj sobie na allegro lub w sklepie WYKRĘTAKI DO ZERWANYCH ŚRUB mi juz pare razy dupe uratowaly akurat tej sruby to bys raczej nie ruszyl tym sprzetem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 a ja pisalem nei raz i jeszcze raz napisze, coca-cola bardzo pomaga, ewentualnie hoop cola, polac, poczekac pare minut, wybic mniejsza sruba i po robocie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaju 69 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Coca cola jest lepsza od WD40 do takich rzeczy. U mnie obeszło się bez wybijania, lania coca-coli i grzania, ale u znajomego w A6 targaliśmy na glebe całego MCphersona... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się