Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Katalizator


pompek1983

Rekomendowane odpowiedzi

a brzęczy Ci coś w wydechu?

Bo w moim przypadku rozpadł się wkład i cały układ wydechowy brzęczał na wolnych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić :facepalm:

nie Ty jeden miałeś problem z rozkręceniem połączenia za katem nad saniami :wink: ja musiałem na środku auta rozdzielić wydech i jakoś dostać się do śrub

katalizator to wymysł zielonych więc ja bym się go pozbył jeśli jest możliwość jego szwankowania, tyle że u mnie ewidentnie kat padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz kupić tłumik przelotowy w kształcie kata, tak ja ja to zrobiłem :naughty: na allegro takie znadziesz za rozsądną cene! nie przyczepią sie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wycinaj kata tylko wybij pretem bebechy i po sprawie

pod warunkiem ze masz jedna sondę a nie dwie

na przeglądzie nikt nie nie przyp...ierdoli :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. najlepiej taki tłumik ze zwężeniem wewnętrzym!!!zapobiegnie to "efektowi poloneza", co uwierz jest bardzo wkurviające :facepalm: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wybitego kata i nic takiego nie ma miejsca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wyciąłem katy i stawiłem rurki przelotowe i była tragedia!!!:doh: dosłownie między 2000-3000 obr. polonez był jak ja yebie:grin: później kupiłem przelot w kszatłcie kata ze zwężeniem wewnętrzym i jest spokój :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo mozliwe, praca V6 jest zupełnie inna w porównaniu z R4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe wyobraź sobie... masz za***iście chodzący silnik, fajnie zrobiony wydech, ruszasz na swiatłach, dajesz gazu, a tu..... kurvaaaa polonez :huh:...ale siara :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew: :polew:

u mnie przynajmniej słychac przejmujacy świst turbiny :decayed: :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tyle dobrze... u mnie to mógłbys dać jedynie głosniej radio, albo otworzyć szyby i zacząc głosno kichac lub krzyczeć żeby zagłuszyć ten dźwięk :lol1: albo najlepiej nie przekraczć 2000 obr. :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi z tym polonezem? nie czaję :grin: A panowie, jak już jesteśmy przy katalizatorze, jeśli auto od samego dołu nie ma mocy to tez wina kata? Tzn.słabo przyspiesza, dopiero od 1700-1800 obrotów idzie dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...