pompek1983 0 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Witam czy brak mocy w przedziale 2000-3000 obr może być konsekwencja zapchanego katalizatora? mam przebieg 200000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 a brzęczy Ci coś w wydechu? Bo w moim przypadku rozpadł się wkład i cały układ wydechowy brzęczał na wolnych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompek1983 0 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 nic nie brzęczy, nie wydaje dziwnych odgłosów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gattis 0 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Zapnij vaga to sie dowiesz czy to nie cos innego:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 jak brzęczy to 100% kat sie posypał i może przytyka:whistling: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gattis 0 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 przecież kolega napisał ze nic nie brzęczy:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 aaa no tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M.Arrkadiusz 0 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A4-Tomek 5 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Spadek mocy może być przyczyną zapchanego katalizatora, wywal kata i zrób przelot, chociaż w moim przypadku jest z tym problem, bo śruby po stronie puszki się mega zapiekły i trzeba będzie chyba układ wydechowy w połowie rozdzielić nie Ty jeden miałeś problem z rozkręceniem połączenia za katem nad saniami ja musiałem na środku auta rozdzielić wydech i jakoś dostać się do śrub katalizator to wymysł zielonych więc ja bym się go pozbył jeśli jest możliwość jego szwankowania, tyle że u mnie ewidentnie kat padł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pompek1983 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 jeśli wytnę kata co lepiej wstawić tłumik przelotowy czy strumienice? nie doczepia się na przeglądzie za braka kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 możesz kupić tłumik przelotowy w kształcie kata, tak ja ja to zrobiłem na allegro takie znadziesz za rozsądną cene! nie przyczepią sie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 nie wycinaj kata tylko wybij pretem bebechy i po sprawie pod warunkiem ze masz jedna sondę a nie dwie na przeglądzie nikt nie nie przyp...ierdoli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 p.s. najlepiej taki tłumik ze zwężeniem wewnętrzym!!!zapobiegnie to "efektowi poloneza", co uwierz jest bardzo wkurviające . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ja mam wybitego kata i nic takiego nie ma miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ja wyciąłem katy i stawiłem rurki przelotowe i była tragedia!!! dosłownie między 2000-3000 obr. polonez był jak ja yebie:grin: później kupiłem przelot w kszatłcie kata ze zwężeniem wewnętrzym i jest spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 bardzo mozliwe, praca V6 jest zupełnie inna w porównaniu z R4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 hehe wyobraź sobie... masz za***iście chodzący silnik, fajnie zrobiony wydech, ruszasz na swiatłach, dajesz gazu, a tu..... kurvaaaa polonez ...ale siara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 :polew: :polew: :polew: :polew: u mnie przynajmniej słychac przejmujacy świst turbiny :decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 no tyle dobrze... u mnie to mógłbys dać jedynie głosniej radio, albo otworzyć szyby i zacząc głosno kichac lub krzyczeć żeby zagłuszyć ten dźwięk albo najlepiej nie przekraczć 2000 obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszA4 3 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 O co chodzi z tym polonezem? nie czaję A panowie, jak już jesteśmy przy katalizatorze, jeśli auto od samego dołu nie ma mocy to tez wina kata? Tzn.słabo przyspiesza, dopiero od 1700-1800 obrotów idzie dobrze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się