mlodyabc 3 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Dzisiaj pomierzyłem korekcje pompowtryskiwaczy i kształtują się następująco: -0,35: -0,49: -0,12: +0,99: wychodzi że ostatnia troche niedomaga. Czy już jest z nim bardzo żle czy co dalej z tym robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks 2 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Nie jest tak źle z tymi pompkami, dopuszczalne wartości to -3.0 do +3.0. Jak chcesz możesz przeczyścić pompki wg tego opisu http://a4-klub.pl/showthread.php?t=166546, tylko przed zabiegiem wymień filtr paliwa na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Korekcje na vagu niewiele znaczą,jak coś się dzieje i podejrzewasz pompki to trzeba je wyciągnąc i sprawdzić na profesjonalnym stanowisku probierczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Raczej większych problemów nie ma jedynie czuć delikatne pływanie auta na wolnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 to nie wina pompek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dwumas? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidan 0 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 W zimie pali dobrze?Nie kopci po odpaleniu?Nie trzęsie budą po odpaleniu na zimnym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Pali bardzo dobrze, nie kopci. Co do trzęsienia to czuć delikatnie ale bardziej takie pływanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina 9 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Dodatnia wartość na 4 pompce nie wróży za dobrze, aczkolwiek wartość w granicach tolerancji. Do sprawdzenia pompka np. zamiana miejscami oraz pomiar stopnia sprężania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 5 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Już przed chipem miała takie wskazania ale tuner mówił zeby jej nie ruszac. Od tego czasu minęło 1,5 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aras837 2 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Widzę że nie masz chyba zajęcie. Jak nie masz żadnych problemów z autem i na blacie nie więcej niż 300m tys to spokojnie jeździj i ciesz się autem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaseq1 1 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 pompki moim zdaniem sa ok, a jak ci autko plywa to zobacz jak tam np przeplywka moze cos z egr juz sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyabc 3 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Egr zaślepiony. Przepływka sprawdzana na jesień i było ok. Ok to już się tym nie będę męczył skoro mówicie że ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się