Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oddałem swoją turinke (K03) z 1.8t do regenaracji, niestety mam popękaną tą część żeliwną (bodajże od strony wydechu), mimo braku różnic w oznaczeniu turbin koleś ma 2 szt o identycznym nr, jedna z węższym wałkiem druga z szerszym (sory za laickie podejście, ale no yyyy jestem laik w tym temacie), twierdzi że od strony użytkownika żadna różnica, ale ta z szerszym wałkiem będzie trwalsza. Może ktoś to potwierdzić że są 2 rodzaje?? Są między nimi jeszcze jakieś różnice??

Opublikowano

tak sa 2 rodzaje z tego co wiem jedna jest od wersji 180KM ta szersza :)

Opublikowano

ja wlozylem tak do siebie jak mialem i wydawalo mi sie ciut mocniejsze ale nie mierzylem

Opublikowano

mozesz smialo zakladac :) to wytrzymalsze

Opublikowano

Czy K03s pasuje w miejsce K03 w A4 B5 1.8T ANB? Moja turbosprężarka kończy swój żywot i czas pomyśleć o nowej. Mam 150KM, ale zastanawiam się nad stawieniem 180KM o ile nie pociągnie to za sobą dużych modyfikacji. Z tego co udało mi się wyszperać w internecie jedna sprężarka to K03, a druga K03s. Czy ta mocniejsza turbosprężarka będzie pasowała w miejsce starej? Myślałem o czymś takim http://allegro.pl/show_item.php?item=2304129677 ale to tylko niespełna 300zł taniej od ... http://allegro.pl/show_item.php?item=2314280841 ale nie wiem czy będzie pasowała, bo z tego co wyczytałem A4 i A4 maja inaczej ułożony silnik.

Opublikowano

Ta druga jest od poprzecznych motorów.

Opublikowano

hmmm ale w A4 nie bylo poprzecznych motorow :)

---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:49 ----------

hmmm nie podejdzie pod wzgledem mocowania

---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ----------

hmmm nie podejdzie pod wzgledem mocowania

Opublikowano
to ją dyskwalifikuje??

nie wejdzie p&p

Opublikowano

aczkolwiek male przerobki i da rade :)

Opublikowano

ogromne przerobki ! jak przykrecisz turbo od poprzecznego do kolektora w swoim aucie to zobaczysz ze turbo jest odwrotnie w stosunku do wzdluznego - tam gdzie u nas jest wlot powietrza tam w poprzecznym wypada wydech :D wlasciwie to nawet nie mam pewnosci czy da sie przykrecic ;)

Opublikowano

to podpytam w temacie czy ktoś wkładał TD04-016 (ew. 14) z saab'a Aero? Ponoć da się bez ogromnej rzeźby to wcisnąć, w przypadku TD04-016 wydajność pod 300hp/TD04-014 około 260hp.

Też mi sprężarka padła i kombinuję co wcisnąć :)

Opublikowano

a nie prosciej kupic k04-015, k03s czy garrett gt2x ? albo nawet jakiegos eliminatora ? podejdzie bez rzezby i tez da sie wykrzesac troche mocy...

Opublikowano

K03-073 mam na oku, do tego wtryski z RS6 (są) i fmic w planach (przyszły miesiąc) - pytanie ile z tego wyjdzie. Wydechu nie chcę robić (chociaż kat już wywalony), bo auto do codziennej eksploatacji, ma normalnie przechodzić przegląd i w dalszym ciągu zapewniać komfortową podróż :)

niemniej koszty zakupu k03-073 vs. td04-014 na znaczną korzyść td04, warunki żeby dorobić flanszę pod kolektor + przeróbkę mocowania wydechu dam radę ogarnąć. Pytanie czy inne niespodzianki mnie nie czekają i czy ktoś już tego próbował.

ile gt2x? 4000pln? 1/3 auta :)

Opublikowano

4000 chyba malo przy obecnym kursie $ :/

powodzenia przy projekcie :)

Opublikowano

na K03S zrobisz max 230kM

FMIC, wtryski, wydech i jeszcze pare pierdół

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...