Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie turbo??

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oddałem swoją turinke (K03) z 1.8t do regenaracji, niestety mam popękaną tą część żeliwną (bodajże od strony wydechu), mimo braku różnic w oznaczeniu turbin koleś ma 2 szt o identycznym nr, jedna z węższym wałkiem druga z szerszym (sory za laickie podejście, ale no yyyy jestem laik w tym temacie), twierdzi że od strony użytkownika żadna różnica, ale ta z szerszym wałkiem będzie trwalsza. Może ktoś to potwierdzić że są 2 rodzaje?? Są między nimi jeszcze jakieś różnice??

Opublikowano

tak sa 2 rodzaje z tego co wiem jedna jest od wersji 180KM ta szersza :)

Opublikowano

ja wlozylem tak do siebie jak mialem i wydawalo mi sie ciut mocniejsze ale nie mierzylem

Opublikowano

mozesz smialo zakladac :) to wytrzymalsze

Opublikowano

Czy K03s pasuje w miejsce K03 w A4 B5 1.8T ANB? Moja turbosprężarka kończy swój żywot i czas pomyśleć o nowej. Mam 150KM, ale zastanawiam się nad stawieniem 180KM o ile nie pociągnie to za sobą dużych modyfikacji. Z tego co udało mi się wyszperać w internecie jedna sprężarka to K03, a druga K03s. Czy ta mocniejsza turbosprężarka będzie pasowała w miejsce starej? Myślałem o czymś takim http://allegro.pl/show_item.php?item=2304129677 ale to tylko niespełna 300zł taniej od ... http://allegro.pl/show_item.php?item=2314280841 ale nie wiem czy będzie pasowała, bo z tego co wyczytałem A4 i A4 maja inaczej ułożony silnik.

Opublikowano

Ta druga jest od poprzecznych motorów.

Opublikowano

hmmm ale w A4 nie bylo poprzecznych motorow :)

---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:49 ----------

hmmm nie podejdzie pod wzgledem mocowania

---------- Post dopisany at 08:50 ---------- Poprzedni post napisany at 08:50 ----------

hmmm nie podejdzie pod wzgledem mocowania

Opublikowano
to ją dyskwalifikuje??

nie wejdzie p&p

Opublikowano

aczkolwiek male przerobki i da rade :)

Opublikowano