Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie przepływomierza.


wilku213

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie, jak sprawdzić, czy przepływomierz jest sprawny? Brak dostępu do VAG-a.

Czy jeżeli przy odpalonym silniku podniosę maskę i odepnę kabel od przepływomierza i zmienią się obroty silnika, zacznie się dusić, to przepływomierz jest sprawny?

auto to b5 1.8 20V

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak na sluchy czy na oko to nic nie zbadasz lepiej pod kompa sie polaczyc albo blad wywali albo zrobic logi.. jakie masz objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No generalnie falujące obroty. Przepustnica po czyszczeniu i adaptacji. Więc zacząłem się zastanawiać nad przepływomierzem.

Może inaczej, podpowiedzcie mi, co jeszcze warto sprawdzić odnośnie falujących obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy nie dopiętej wtyczce wywaliłby błąd. Odepnij przepływke przejedź się i zobaczysz czy jest lepiej i czy coś się zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzanie przepływki bez VAG-a to strata czasu i zero efektu. Jak falujace obroty to najpierw szczególowe i dokładne sprawdzenie szczelności

całego dolotu( zwłaszcza odmy olejowej) a potem ewentualnie czyszczenie i prawidłowa adaptacja przepustnicy ( najlepiej VAG-iem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli po odpięciu przepływki auto staje się żywsze? Chodzi o bardziej żwawe wkręcanie się na obroty i lepsze przyspieszanie od dolnego zakresu obrotów. Możemy wtedy mówić o padniętej przepływce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tedy jest wysoce prawdopodobne że przepływka padnięta z tym że na jałowym mogą falować obroty włącznie z gasnącym silnikiem .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obroty falują tylko przez jakiś czas. Mniemam, że nagrzanie silnika robi tu swoje. Nie miałem jeszcze problemu z gasnącym silnikiem. Zauważyłem też u siebie problem z klimą. Gdy jest włączona i przepływka jest wpięta to silnik dostaje POTĘŻNEGO muła. Na odpiętej przepływce tego nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...