Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie nierówna praca 2.8 v6 30v automat wolne obroty


rafinio82

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka mam problem z autem a mianowicie podczas zapalenia auta na zimnym silniku auto chodzi okay

gdy zacznie sie rozgrzewac samochód osiaga jakies 60 'c silnikiem zaczyna szarpac az trzesie cała buda jest to bradzo nie przyjemne podczas postoju podcisnienia sa oki ssacy jest uszczelniony wydech oki

rozrzad ustawion na blokady zreszta jest nowy sondy oki a vag mówi ze regulacja mieszanki jest zła błąd 1088

POMOCY ;(

JAKIES PORADY BO NIE MOGE SE PORADZIC Z TYM AUTEM

POZDR RAFI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V-ki to mają do siebie że sie mogą rozregulować, u mnie jest to też odczuwalne ale bardzo delikatnie.

a zagazowana jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jest zagazowana

tylko ze przed włozeniem instalacji lpg było to samo

---------- Post dopisany at 22:31 ---------- Poprzedni post napisany at 22:31 ----------

tak jest zagazowana

tylko ze przed włozeniem instalacji lpg było to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mi tak trzęsło całą budą jak miałem rozkalobrowane wtryski....po kalibracji oczywiscie wszystko OK

a na gazie też tak trzęsie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez tez i to mocno wymieniłem juz wszystko i teraz juz nie mam pojecia co zrobic sondy USZCZELINIAŁEM DOLOT PODISNIENIEA OKI adaptacja przepustnicy przepływka oki czujniki wszystkie jakie mozliwe a on jak trzesie tak trzesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamietam że u kolegi kiedys też tak był i po tym jak kompa podłoczył to sie okzało że lewa kolumna silnika podaję ponad 10% paliwa więcej dlatego tak trzęsło...potem jakos to tam ustawiali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko...w gazie to jest luzik, podpinasz miernik zegarowy i ustawiasz skok tłoczka, no a z wtryskiem paliwa to już wyższa szkoła jazdy :whistling:

---------- Post dopisany 08-05-2012 at 20:22 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2012 at 22:57 ----------

:hi:siemka. pytałem sie co oni tam wymyslili i okazało sie że była to sonda. Bo ona głównie odpowiada za dawkowanie paliwa! podłącz VAGa i zobacz która koluma dostaje większą dawkę paliwa, a potem zamień sondy i jesli po ponownym podłączeniu większa dawka będzie na drugiej kolumnie o problem rozwiązany :decayed:...a jak nic to nie da to może być że którys wtrysk jest yebnięty i nie robi mgiełki tylko leje i dlatego też takie objawy :whistling: ...sprawdź najpierw z sądami...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze jest to że kumpel kupil nową sąde i okazała sie yebnięta :grin: tak więc trzeba wszystko sprawdzić:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,w moim ALG trzęsło dość zdrowo.Tylko,że prawie od początku przypuszczałem-po opiniach kilku znajomych,że nie pali na 1 cylinder.Nawet na przeglądzie po podpięciu analizatora spalin ,znajomy to potwierdził.W końcu zawiozłem brykę do zaufanego mechania i rzeczywiście 1 zawór wydechowy był skrzywiony i stał w miejscu.Najśmieszniejsze,że prawdopodobnie już tak go kupowałem i nawet na 5-ciu garach jezdził jak wściekły. Z częściami,planowaniem głowicy,robocizna, po znajomości wyniosła 920 zł. Teraz możesz szklankę z wodą na masce lub dachu postawić i nic się nie wyleje-wcześniej bym nie ryzykował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...