Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wymiana lamp


byciu

Rekomendowane odpowiedzi

Nie tak daleko od Ciebie Co.Mayo

To wiele wyjaśnia. :wink:

Ja zdejmowałem CP z komfortu w Cork. Zajęło im cały dzień ale zapłaciłem tylko 50 euro. W Limerick około 100 jak się podejmą. Oczywiście nie mówię o ASO, bo ich lepiej omijać szerokim łukiem. Pod każdym względem.

---------- Post dopisany at 10:46 ---------- Poprzedni post napisany at 10:45 ----------

Masz dojście do tanich lamp rhd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka dni temu, znalazłem na zaprzyjaźnionym szrocie za 280E :decayed: koplet za dwie z osprzętem. Czekają na mnie w strefie niczyjej.

Też bym chciał się zaprzyjaźnić z takim szrotem. Może mają jeszcze jeden komplet?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kolejnej zmianie przedniego led pojawił się taki problem:

- światła długie nie chcą pozostać załączone na stałe, włączają się ale gdy się puści manetkę to się wyłączają,

- tylna wycieraczka i tylne spryskiwacze nie działają,

kodowanie i kable zostały dobrze zainstalowane (moduł zmieniony na D)

zero błędów na fis i vcds - oprócz component protection...

czyż by manetki nie ogarniały bixa? :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

component nie może być odcinany do spraw bezpieczeństwa auta, a światła np: długie są podstawową funkcją oświetlania drogi :kwasny:

czyli raczej nie - kodowanie gdzieś w adaptacjach lub walnięty moduł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

component nie może być odcinany do spraw bezpieczeństwa auta, a światła np: długie są podstawową funkcją oświetlania drogi :kwasny:

czyli raczej nie - kodowanie gdzieś w adaptacjach lub walnięty moduł...

Ja bym stawial na kodowanie lub walniety ce... a moze naklejke ktos przekleil?

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

component nie może być odcinany do spraw bezpieczeństwa auta, a światła np: długie są podstawową funkcją oświetlania drogi :kwasny:

czyli raczej nie - kodowanie gdzieś w adaptacjach lub walnięty moduł...

Jarek, jak rozmawialiśmy nie powiedziałeś mi, że CP jest nie zdjęty, to na 99,9% wina CP, niech koleś najpierw zdejmie a później zobaczysz (powinno być ok) jak nie to stawiam na uwalony MCE 09:wink: światła drogowe nie są sprawą bezpieczeństwa, mijania tak :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

walnięty moduł lub niekompatybilny software z tym autkiem :kwasny:

manetki, okablowanie i kodowanie ok, ale brak 4 kanałów w adaptacjach nie pozwala przytrzymać przesłony na górze.

może uda mi się przegrać na MCE jakiś nowszy soft?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie, czy w autach z ori xenonami nie ma wcale tego regulatorka wysokości świecenia? Jest inny panel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie, czy w autach z ori xenonami nie ma wcale tego regulatorka wysokości świecenia? Jest inny panel?

Dokladnie panel jest inny

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem go za niecałe 15zł + 8 zł KW w stanie bdb :wink:

Jak darmo. A może zamiast demontować, wykorzystać go do czegoś?

Jeśli dobrze pamiętam, to zakładałeś samopoziom u siebie, dużo z tym roboty? Koszt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem go za niecałe 15zł + 8 zł KW w stanie bdb :wink:

Jak darmo. A może zamiast demontować, wykorzystać go do czegoś?

Jeśli dobrze pamiętam, to zakładałeś samopoziom u siebie, dużo z tym roboty? Koszt?

jeden czujnik - na tyle lewe koło 100-150zł drugi na przednie lewe koszt podobny,

sterownik zasięgu świateł - 100-150zł (mi udało się kupić za 50zł z przesyłką)

piny i kable - użyłem z utylizacji ze swoich wiązek - normalnie w aso pewnie z 500zł

mocowanie sterownika w aso 18zł

z rezania

po 4 kable z każdej lampy do modułu (55)mocowanie pod półką pasażera

2 kable do gateway

2 kable do zasilania - bezpieczniki po stronie kierowcy

3 kable do czujnika tył

3 kable do czujnika przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem go za niecałe 15zł + 8 zł KW w stanie bdb :wink:

Jak darmo. A może zamiast demontować, wykorzystać go do czegoś?

Jeśli dobrze pamiętam, to zakładałeś samopoziom u siebie, dużo z tym roboty? Koszt?

jeden czujnik - na tyle lewe koło 100-150zł drugi na przednie lewe koszt podobny,

sterownik zasięgu świateł - 100-150zł (mi udało się kupić za 50zł z przesyłką)

piny i kable - użyłem z utylizacji ze swoich wiązek - normalnie w aso pewnie z 500zł

mocowanie sterownika w aso 18zł

z rezania

po 4 kable z każdej lampy do modułu (55)mocowanie pod półką pasażera

2 kable do gateway

2 kable do zasilania - bezpieczniki po stronie kierowcy

3 kable do czujnika tył

3 kable do czujnika przód

Uuu... To nie tak hopla. A co to za mocowanie sterownika w ASO za 18 pln?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, taki koszyk gdzie wchodzi moduł 55:wink:

Aaa, takie mocowanie. Myślałem, że mocowanie jako czasownik i zdziwiłem się, że chcieli cokolwiek zrobić za 18 pln. :wink:

---------- Post dopisany at 18:21 ---------- Poprzedni post napisany at 18:20 ----------

A jest jakaś inna metoda regulacji wysokości świecenia? Bo ten samopoziom wygląda na kupę roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma :kwasny:

nie jestem pewien czy po rozebraniu lampy da się przełożyć silniki pozycji od halogenowych - wtedy byś miał regulacje na pokrętle 0-1-2-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...