Robertkra36 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Cześć! Mam taki problem ze swoją A4 (1.8 125KM gaz sekwencyjny) mianowicie, gdy na zewnątrz jest ciepło tak ok. 20 stopni i więcej to samochodzik traci ok. 30% mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Gdy jest chłodno wszystko jest ok. podpinałem Audi pod kompa i zero błędów! Spotkaliście się z czymś takim ?
maro71m-1 Opublikowano 8 Maja 2008 Opublikowano 8 Maja 2008 Mam pod maską 1.6 ale to samo wrażenie w zimnym powietrzu jest więcej tlenu więc silnik nabiera mocy ,myślę o założeniu interkullera
skorpion Opublikowano 10 Maja 2008 Opublikowano 10 Maja 2008 czesc , dołącze się do tematu, mam 1,8 ADR i gaz sekwencyjny i mam takie samo wrażenie, może ktoś ma jakąś dobrą radę??
ajax Opublikowano 11 Maja 2008 Opublikowano 11 Maja 2008 Mam pod maską 1.6 ale to samo wrażenie w zimnym powietrzu jest więcej tlenu więc silnik nabiera mocy ,myślę o założeniu interkullera Z tego co wiem to intercooler dziala na zasadzie wymiany temperatury z temperatura otoczenia.... w Twoim silniku powietrze jest dostarczane z zewnatrz i nie ma zadnego ukladu ktory moglby to powietrze podgrzac ( oprocz ogolnej cieploty silnika ale przeciez w dolocie jest caly czas "ruch" ) Wiec jezeli pobierasz powietrze z zewnatrz ktore ma 24 stopnie to intercooler nie schlodzi powietrza ponizej tej temperatury Czyli bez sensu go stosowac w tym przypadku ...chyba ze masz klime i uda Ci sie chlodzic powietrze za pomoca ukladu z klimatyzacji Taka lightowa wersja NOS-a
Grzesiek_CH Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Cześć! Mam taki problem ze swoją A4 (1.8 125KM gaz sekwencyjny) mianowicie, gdy na zewnątrz jest ciepło tak ok. 20 stopni i więcej to samochodzik traci ok. 30% mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Gdy jest chłodno wszystko jest ok. podpinałem Audi pod kompa i zero błędów! Spotkaliście się z czymś takim ? Sprawdz czy czasem dolot powietrza nie jest dziurawy albo czy przypadkiem sie nierozlaczyl, bo jak bedzie zaciagal gdzies cieple powietrze z okolic silnika to mozesz tracic troche mocy.
poziek Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 30% mocy Rozumiem że zmierzyłeś to jakoś ? Wyższa temperatura w dolocie powoduje cofanie się zapłonu co skutkuje mniejsza dynamika silnika. Ja nie widzę tutaj nic niepokojącego...
Ronin Opublikowano 19 Maja 2008 Opublikowano 19 Maja 2008 Poziek: Robert stwierdził, że traci 30 procent mocy, tak więc jest to utrata bardzo poważna i powiem szczerze , że jest to bardzo dziwne. Żaden sprawny samochód nie traci 30 procent mocy ze względu na temperature powietrza przy około 20 stopniach. Oczywiście różnice występują, ale 30 procent to jest nie do zaakceptowania. Robert: Ja bym optował za niesprawnym przepływomierzem, a wskazania VAG'a nie są tutaj adekwatne. Już wielokrotnie się potwierdziło, że VAG jest tylko pomocnym wskaźnikiem a nie wyrocznią. Spróbuj wymienić na nowy i oryginalny. Samochód jest stary to czujnik też nie jest najlepszy. Napewno nic nie tracisz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się