johnnythebest 4 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Powoli kończą mi się klocki a że tarcze nie są rewelacyjne to planuje wymienić komplet więc nasuwa mi się pytanie: Czy jest duża różnica pomiędzy tarczą 280 a 288mm?? Chodzi o to że w swoim AFN'ie mocy nie powiększałem i zastanawiam się czy to ma sens. Duży byłby koszt kupienia nowych jarzm i zacisków do 288?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Masz AFNa i 280 tarcze??? było wogóle cos takiego z tym silnikiem:shock3: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Gun 5 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 2 proste pytania: tarcza jest wentylowana ?? Ma sprężynę widoczną od zewnętrznej strony koła ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 tarcze 280x22mm sa wentylowane, moze samochody z poczatku produkcji mialy slabsze heble ale w 98 na pewno powinny byc 288 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 280 nie były wentylowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 były, 280/22mm zacisk TRW, takie hamulce były np w ADR-e AFN od poczatku do konca produkcji miał 288/25mm Kolego Jonny, pakuj od razu 312mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Powiem tak...yyy tarcze mam wentylowane i nie wiem czemu ubzdurało mi się że mam 280mm, gdzieś coś przeczytałem i bawoła widzę że walnąłem, bo z tego co piszecie widzę że mam 288mm Dzięki za wrzucenie mnie na dobry tor devastation też tak chciałbym ale wtedy zimówek z tego co się naczytałem juz nie założe Mam R15 a z tego co się orientuje min to chyba R16, a zmieniać na razie opon nie chce bo nówki mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 jakie masz tarcze poznacz po rodzaju zacisku tarcza 280 ma zacisk TRW, tarcza 288 zacisk Ate szkoda że nie możesz zapodac 312-ek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Okejko, dzięki, obadam je w weekend. Tez żałuję bo nie dość ze o niebo lepiej hamują to i widok ich jest zajebiaszczy No nic może kiedyś jak zużyje zimówki albo zmienie furmankę na nowszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
habcio 0 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 czy warto kupić ktorys z tych zestawow, czy moze w tej cenie mozna kupic cos lepszego? Czy bedzie jakas odczuwalna roznica miedzy zestawami ktore podalem? motoAllegro lub ATE TARCZE + KLOCKI PRZÓD + TYŁ AUDI A4 B5 1.9TDI (2402015296) - motoAllegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ate jest git, kup gładkie, szkoda dopłacać za PD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się