pasio85 Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Witam wszystkich forumowiczow! Mam problem odnosnie przepustnicy tak mi sie wydaje, ostatnio auto gaslo w czasie jazdy, nie reagowalo w ogole na pedl gazu a jak wrzucilem na luz odrazu zgaslo no wiec wziolem sie za czyszczenie przepustnicy w tym grubym wężu co do niej dochodzi byla taka biala maź wyczyscilem i auto juz nie gasnie ale przerywa jak sie rozgrzeje. Z tym przerywanie mam juz dosc dlugi problem i nie wiem co to moze byc. Jeszcze do tego na zimnym faluja mi obroty. Na vagu jest tylko bląd przeplywki ale nawet jak byla sprawno to tez sie tak dzialo wiec ja juz niewiem. Moj silnik to ADR 1.8, 125km i ma zamontowany lpg
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 No to sam sobie odpowiedziałeś, podmień przepływkę i zobaczysz wtedy
pasio85 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 no niby tak tylko ze nie mam od kogo i tutaj jest nawiekszy problem. Jeszcze czasem przy zmianie biegu jest takie szarpniecie nie jest to takie plynne i przypuszczcam ze to moze byc wlasnie przepustnica. musze wykabinowac podmienic i sprawdzic bo juz mnie to drazni
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Raczej będzie to wszystko wina tego przepływomierza, podjedź na spota w okolicy to może koledzy pomogą
pasio85 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Opublikowano 12 Maja 2012 no niewiem jak przeplywomierz byl sprawny to byly takie same objawy chyba ze juz siadal i dlataego tak sie dzialo. Musze jeszcze chyba kata wywalic bo na zimnym silniku wcinsne gaz to obroty najpier spadna do 400-500 przymuli sie a potem rosna, tylko gdy zimny troche pochodzi i juz jest ok.
tomaszstn Opublikowano 12 Maja 2012 Opublikowano 12 Maja 2012 Chłopie, wszystkie te objawy towarzyszą niesprawnej przepływce więc nie wiem ile razy Ci tłumaczyć. Musisz mieć pewność że masz dobrą przepływkę i wtedy jeszcze raz VAG, potem filtry, świece, później możemy rozmawiać dalej.
pasio85 Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Opublikowano 16 Maja 2012 Mam jeszcze jedno male pytanie. Wie moze ktos czy przeplywomierz z audi 1.8 125km po lifcie pasuje do tej samej tylko przed liftem, jest miedzy nimi jakas roznica? Prosze o szybka odp. z gory dziekuje
stomi Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 Zrób logi i wtedy porównasz sobie wartości przepływki. Tak będzie dla ciebie najprościej.
MARKOB4 Opublikowano 16 Maja 2012 Opublikowano 16 Maja 2012 sprawdź szczelność przewodów dolotowych i poczytaj w tym linku jak umyłeś Przepustnice:) ADAPTACJA!!!! http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=114031 ---------- Post dopisany at 23:29 ---------- Poprzedni post napisany at 23:29 ---------- sprawdź szczelność przewodów dolotowych i poczytaj w tym linku jak umyłeś Przepustnice:) ADAPTACJA!!!! http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=114031
morsdicti Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Chłopie, wszystkie te objawy towarzyszą niesprawnej przepływce więc nie wiem ile razy Ci tłumaczyć. Musisz mieć pewność że masz dobrą przepływkę i wtedy jeszcze raz VAG, potem filtry, świece, później możemy rozmawiać dalej. Kolego trochę nie masz racji .... te objawy towarzyszą też kilku jak nie kilkunastu innym problemom. Pierwszy to sonda lambda (nie zawsze pokazuje błąd na vagu), przepustnica, rozrząd (mi np: przy takim przerywaniu podczas jazdy okazało się, że rozrząd nie jest ustawiony - nie pokrywały się znak izaznaczone przed wymianą) i o dziwo auto jeździło ale czasem przerywało. Mi non stop pokazuje przepływomierz i lambde mimo iż zarówno jedno jak i drugie jest nowe - wsadze nowe - pokazuje ten sam błąd .... Niestety te silniki (1.6, 1.8) pod względem falowania, nurkowania i chwilowej utraty mocy są iście zjebane .... ja jak i paru innych kolegów z forum borykamy się z takim problemem od dłuższego czasu i nikt jeszcze nic nie wymyślił. Ja powiem tak, falowania obrotów na zimnym na 100% nie wyeliminujesz to o tym zapomnij. Reszta jest do zrobienia (na pewno to nurkowanie obrotów to przepustnica) to że traci moc i nie raguje na pedał gazu to - czarna magia. ---------- Post dopisany at 09:40 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ---------- Chłopie, wszystkie te objawy towarzyszą niesprawnej przepływce więc nie wiem ile razy Ci tłumaczyć. Musisz mieć pewność że masz dobrą przepływkę i wtedy jeszcze raz VAG, potem filtry, świece, później możemy rozmawiać dalej. Kolego trochę nie masz racji .... te objawy towarzyszą też kilku jak nie kilkunastu innym problemom. Pierwszy to sonda lambda (nie zawsze pokazuje błąd na vagu), przepustnica, rozrząd (mi np: przy takim przerywaniu podczas jazdy okazało się, że rozrząd nie jest ustawiony - nie pokrywały się znak izaznaczone przed wymianą) i o dziwo auto jeździło ale czasem przerywało. Mi non stop pokazuje przepływomierz i lambde mimo iż zarówno jedno jak i drugie jest nowe - wsadze nowe - pokazuje ten sam błąd .... Niestety te silniki (1.6, 1.8) pod względem falowania, nurkowania i chwilowej utraty mocy są iście zjebane .... ja jak i paru innych kolegów z forum borykamy się z takim problemem od dłuższego czasu i nikt jeszcze nic nie wymyślił. Ja powiem tak, falowania obrotów na zimnym na 100% nie wyeliminujesz to o tym zapomnij. Reszta jest do zrobienia (na pewno to nurkowanie obrotów to przepustnica) to że traci moc i nie raguje na pedał gazu to - czarna magia.
jackass2004 Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Witam wszystkich forumowiczow! Mam problem odnosnie przepustnicy tak mi sie wydaje, ostatnio auto gaslo w czasie jazdy, nie reagowalo w ogole na pedl gazu a jak wrzucilem na luz odrazu zgaslo no wiec wziolem sie za czyszczenie przepustnicy w tym grubym wężu co do niej dochodzi byla taka biala maź wyczyscilem i auto juz nie gasnie ale przerywa jak sie rozgrzeje. Z tym przerywanie mam juz dosc dlugi problem i nie wiem co to moze byc. Jeszcze do tego na zimnym faluja mi obroty. Na vagu jest tylko bląd przeplywki ale nawet jak byla sprawno to tez sie tak dzialo wiec ja juz niewiem. Moj silnik to ADR 1.8, 125km i ma zamontowany lpg Witam, wcześniej w A3 miałem podobny problem, wyczyszczenie przepustnicy też nic nie dało mimo że była strasznie "zawalona", po kilku dniach sprawdzania przez mechanika okazało się że padła cewka zapłonu, po wymianie nie nową wszystko wróciło do normy - falujące obroty znikły, auto nie gasło ani nie przerywało, pozdrawiam ---------- Post dopisany at 16:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:54 ---------- Witam wszystkich forumowiczow! Mam problem odnosnie przepustnicy tak mi sie wydaje, ostatnio auto gaslo w czasie jazdy, nie reagowalo w ogole na pedl gazu a jak wrzucilem na luz odrazu zgaslo no wiec wziolem sie za czyszczenie przepustnicy w tym grubym wężu co do niej dochodzi byla taka biala maź wyczyscilem i auto juz nie gasnie ale przerywa jak sie rozgrzeje. Z tym przerywanie mam juz dosc dlugi problem i nie wiem co to moze byc. Jeszcze do tego na zimnym faluja mi obroty. Na vagu jest tylko bląd przeplywki ale nawet jak byla sprawno to tez sie tak dzialo wiec ja juz niewiem. Moj silnik to ADR 1.8, 125km i ma zamontowany lpg Witam, wcześniej w A3 miałem podobny problem, wyczyszczenie przepustnicy też nic nie dało mimo że była strasznie "zawalona", po kilku dniach sprawdzania przez mechanika okazało się że padła cewka zapłonu, po wymianie nie nową wszystko wróciło do normy - falujące obroty znikły, auto nie gasło ani nie przerywało, pozdrawiam
pasio85 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 Najpierw kupie ta przeplywke, jesli bedzie dzialo sie tak jak teraz to bede probowal czegos innego. sonde, cewke... Cos w koncu musi zadzialac
stomi Opublikowano 17 Maja 2012 Opublikowano 17 Maja 2012 Jaki dokładnie błędy na vagu ci wyskakują? świece sprawdzałeś i cewki?
pasio85 Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Opublikowano 17 Maja 2012 blad wyskakuje tylko jeden 16486 przeplywomierz niskie napiecie, wejscie czy jakos tak. Świece i kable wymienialem i nadal to samo teraz w tyg. kupie przeplywke i sprawdze co bedzie sie dzialo, czy bedzie jakas poprawa. Cewki jeszcze nie sprawdzalem.
maniek09 Opublikowano 18 Maja 2012 Opublikowano 18 Maja 2012 witam miałem dokładnie takie same objawy co ty no i zacząłem wymieniać , wymieniłem przepustnice x 3 robiłem adaptacje i nic no to wymieniłem przepływkę i nic powymieniałem zawory dv i n75 i też nic cały czas u mechaników na kompie . Wymień sobie czujnik temperatury wody nie duży koszt przy tym wszystkim . Po wymianie wszystkie objawy zniknęły, teraz w końcu jeździ normalnie .
pasio85 Opublikowano 18 Maja 2012 Autor Opublikowano 18 Maja 2012 ok dzieki napewno wymienie kupie odrazu z przeplywka i zobaczymy, koszt czujnika nie duzy wiec warto wymienic moze akurat bedzie dobrze.
mrozo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 Dwie kwestie odnośnie: 1. czujnik temperatury płynu chłodzącego. Miałem problemy z temperaturą płynu chłodzącego, wskazówka na liczniku po rozgrzaniu auta i podczas jazdy wahała się od 70 do 80 stopni. O ile dobrze wiem są 2 czujniki temp: z jednego pomiar idzie na panel wskaźników w licznikach, z drugiego pomiar idzie do komputera. Gdy porównamy wartości obu czujników (temp na panelu liczników z tym co wskazuje Vag lub panel klimatronika), możemy określić, co jest rzeczywiście do wymiany. Jeśli te dwa czujniki pokazują zbliżone wartości, to czujniki są ok. Ja w ten sposób sprawdziłem już kilka aut (skody i audi), za każdym razem okazywało się dzięki tej metodzie i słusznie, że do wymiany był termostat - pozwala to zaoszczędzić, bo wydatków i tak może być sporo jak i poświęconego czasu, 2.szarpania, falowanie, twardy pedał hamulca i niska skuteczność hamowania. Wymieniłem dziurawy sparchaciały wężyk łączący króciec przez przepustnicą, od spodu przepustnicy z trójnikiem osadzonym nad kolektorami - odczułem znaczącą poprawę elastyki pracy silnika. Pozdrawiam
pasio85 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2012 Problem falowania obrotow rozwiazany, wymienilem przeplywke i na zimnym jak i na cieplym obroty stoja w miejscu, dynamika silnika tez sie poprawila. A z tym przerywaniem to jeszcze niewiem czy cos dalo bo dzialo sie to sporadycznie okaze sie podczas dluzszej jazdy. Po tej wymienie przeplywki tak jak by ssanie na zimnym sie zalaczalo a wczesniej tego nie mialem. Gdy odpalilem go po nocy to mial obroty tak 900-800 a po tej wymianie przeplywki ma tak 1200-1300 i dlatego pewnie nie faluja obroty:)
morsdicti Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 Jak go przyzazujesz na zimnym to te obroty spadną na 900 z tych 1200 rano.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się