Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1.9 ATJ] Jaka powinna byc temp. plynu chlodzacego??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam taki silnik o oznaczeniu kodowym silnika ATJ czy ma ktoś taki sam , szukam odpowiedzi jaka temperatura tego silnika powinna być bo u mnie utrzymuje się na około 70 stopni muszę dobrze mu dać buta żeby podsskoczyło do 90 stopni ale i tak szybko wraca do normy (czyli 70 C) zauważyłem że bardzo rzadko wchodzi na 90 stopni. Może ma ktoś taki silnik i podpowie jak jest u niego

Pozdrówka dla wszystkich.

Opublikowano

2yn, no przeciez ewidentie termostat do wymiany.

Temp ma by c na 90.

Opublikowano
Witam wszystkich.

Mam taki silnik o oznaczeniu kodowym silnika ATJ czy ma ktoś taki sam , szukam odpowiedzi jaka temperatura tego silnika powinna być bo u mnie utrzymuje się na około 70 stopni muszę dobrze mu dać buta żeby podsskoczyło do 90 stopni ale i tak szybko wraca do normy (czyli 70 C) zauważyłem że bardzo rzadko wchodzi na 90 stopni. Może ma ktoś taki silnik i podpowie jak jest u niego

Pozdrówka dla wszystkich.

Temperatura spawdzana na VAG`u czy na desce ?

Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

Opublikowano

w jakiej funkcji sprawdzic temperature vag-iem???

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

czujnik do wymiany .... ;-)

Opublikowano

malkontent, to jest oznaczenie literowe silnika.

Sa rozne silniki, o roznej mocy i zastosowanych w nich elementow i aby je rozpoznac sa do tego kody silnika.

Opublikowano

Kod silnika ATJ to silnik 115 konny 6biegowa skrzynia :wink:

Opublikowano

Kurna, tak to jest jak się człowiek na motoryzacji nie zna, a teraz se kupił auto i się chce poznać.

Się zadaje takie idiotyczne pytania :)

Dzięki

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

czujnik do wymiany .... ;-)

Albo szafa :mrgreen:

ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted:

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

czujnik do wymiany .... ;-)

Albo szafa :mrgreen:

ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted:

Można pomacac i potraktować WD-40 :twisted:

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

czujnik do wymiany .... ;-)

Albo szafa :mrgreen:

ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted:

Można pomacac i potraktować WD-40 :twisted:

WD jest dobry na pordzewiałe śruby ale nie na wtyczki w szafie, do tego są trochę bardziej specjalistyczne "narzędzia"

Opublikowano
WD jest dobry na pordzewiałe śruby ale nie na wtyczki w szafie, do tego są trochę bardziej specjalistyczne "narzędzia"

jaca, na laczenia elektryczne tez bo wypiera wode i przeczyszcza itp. :razz:

Opublikowano
Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...

A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?

czujnik do wymiany .... ;-)

dokładnie ja tak mam i wiekszość zaraz obstawia termostat a tu zonk climatronic pod kodem 51 pokazuje 90 stopni a wskazówka 73-75 czasami 80. Pomierzyłem czujnik według zalecen adadura i okazało się że czujnik (są dwa w jednym) ten co wysyła na wskaźnik analogowy jest uszkodzony :wink: wiecej na ten temat w http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=50366#50366

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...