2yn Opublikowano 10 Listopada 2006 Opublikowano 10 Listopada 2006 Witam wszystkich. Mam taki silnik o oznaczeniu kodowym silnika ATJ czy ma ktoś taki sam , szukam odpowiedzi jaka temperatura tego silnika powinna być bo u mnie utrzymuje się na około 70 stopni muszę dobrze mu dać buta żeby podsskoczyło do 90 stopni ale i tak szybko wraca do normy (czyli 70 C) zauważyłem że bardzo rzadko wchodzi na 90 stopni. Może ma ktoś taki silnik i podpowie jak jest u niego Pozdrówka dla wszystkich.
Pikuś Opublikowano 10 Listopada 2006 Opublikowano 10 Listopada 2006 2yn, no przeciez ewidentie termostat do wymiany. Temp ma by c na 90.
baskecior Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Witam wszystkich.Mam taki silnik o oznaczeniu kodowym silnika ATJ czy ma ktoś taki sam , szukam odpowiedzi jaka temperatura tego silnika powinna być bo u mnie utrzymuje się na około 70 stopni muszę dobrze mu dać buta żeby podsskoczyło do 90 stopni ale i tak szybko wraca do normy (czyli 70 C) zauważyłem że bardzo rzadko wchodzi na 90 stopni. Może ma ktoś taki silnik i podpowie jak jest u niego Pozdrówka dla wszystkich. Temperatura spawdzana na VAG`u czy na desce ? Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ...
Tukan Opublikowano 17 Listopada 2006 Opublikowano 17 Listopada 2006 w jakiej funkcji sprawdzic temperature vag-iem???
baskecior Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 01-wtrysk a później w co drugim bloku się wyświetla jako "coolant temp."
mrog Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy?
spanky Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-)
malkontent Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 O co to chodzi z tymi literkami po pojemności silnika?? Np. ATJ??
Pikuś Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 malkontent, to jest oznaczenie literowe silnika. Sa rozne silniki, o roznej mocy i zastosowanych w nich elementow i aby je rozpoznac sa do tego kody silnika.
Lukas Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Kod silnika ATJ to silnik 115 konny 6biegowa skrzynia
malkontent Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Kurna, tak to jest jak się człowiek na motoryzacji nie zna, a teraz se kupił auto i się chce poznać. Się zadaje takie idiotyczne pytania Dzięki
baskecior Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-) Albo szafa :mrgreen:
spanky Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-) Albo szafa :mrgreen: ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted:
baskecior Opublikowano 20 Listopada 2006 Opublikowano 20 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-) Albo szafa :mrgreen: ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted: Można pomacac i potraktować WD-40 :twisted:
jaca Opublikowano 23 Listopada 2006 Opublikowano 23 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-) Albo szafa :mrgreen: ewentualnie mozna pomacac wtyczki za szafa .... :twisted: Można pomacac i potraktować WD-40 :twisted: WD jest dobry na pordzewiałe śruby ale nie na wtyczki w szafie, do tego są trochę bardziej specjalistyczne "narzędzia"
Pikuś Opublikowano 23 Listopada 2006 Opublikowano 23 Listopada 2006 WD jest dobry na pordzewiałe śruby ale nie na wtyczki w szafie, do tego są trochę bardziej specjalistyczne "narzędzia" jaca, na laczenia elektryczne tez bo wypiera wode i przeczyszcza itp. :razz:
wiki Opublikowano 23 Listopada 2006 Opublikowano 23 Listopada 2006 Jesli to temp z VAG`a to termostat do wymiany ... A jeżeli VAG pokazuje 90* a zegar 70*C to co wtedy? czujnik do wymiany .... ;-) dokładnie ja tak mam i wiekszość zaraz obstawia termostat a tu zonk climatronic pod kodem 51 pokazuje 90 stopni a wskazówka 73-75 czasami 80. Pomierzyłem czujnik według zalecen adadura i okazało się że czujnik (są dwa w jednym) ten co wysyła na wskaźnik analogowy jest uszkodzony wiecej na ten temat w http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=50366#50366
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się