Frimuś Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Tez tak myslalem wiec zostaosuje gumy i sie okaze.
michael_b18 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Opublikowano 5 Lipca 2012 chyba, że te sprężyny są jakieś za miękkie? ale raczej nie powinno tak być i szczerze mówiąc to chyba stare moje 1be lepiej trzymało chociaż było wytłuczone
Kowi87 Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 To ja woze 3 osoby z tyłu troche siada, ale nie ma tragedii, lecz na większych załamaniach drogi tył potrafił dobić, jak sie w predkosci wleci:whistling: ale to tylko przy pełnym załadunku Moze macie wersje od sedana:eusathink: ja jak kiedyś załozyłem do avanta zawieche od sedana to tył był poprostu wyjebany na maxa:kwasny: nic nie mozna było wozić
Raf_kk Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 DObrze że mam sedana...gorzej nie będzie:D
Kowi87 Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Tankowanie do pełna nie robi wrazenia na tym zawiasie tak w ogóle:wink: co do miekkosci to niestety nie jest super twardy, ale w zakrętach przechyłu nie uświadczyłem
Frimuś Opublikowano 5 Lipca 2012 Opublikowano 5 Lipca 2012 Moze byc ale pol zbiornika robi wielka roznice Moze uda mi sie dzis zalozyc gumy usztywniajace,moze nie pomoze (chociaz powinno) a napewno nie zaszkodzi.
michael_b18 Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Opublikowano 5 Lipca 2012 To ja woze 3 osoby z tyłu troche siada, ale nie ma tragedii, lecz na większych załamaniach drogi tył potrafił dobić, jak sie w predkosci wleci:whistling: ale to tylko przy pełnym załadunkuMoze macie wersje od sedana:eusathink: ja jak kiedyś załozyłem do avanta zawieche od sedana to tył był poprostu wyjebany na maxa:kwasny: nic nie mozna było wozić a jak zakładałeś te zawieszenie sprawdzałeś jak chodzi amortyzator? bo w normalnym amortyzatorze ciężko wchodzi i sam wychodzi, a jak powinno być tutaj?
michael_b18 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 czyli on nie powinien chodzić jak normalny? ja nawet nic nie muszę załadować i rękami prawie do gleby dociskam ---------- Post dopisany 23-12-2012 at 09:31 ---------- Poprzedni post napisany 05-07-2012 at 11:25 ---------- jaką sprawność powinny mieć nowe amortyzatory właśnie z gwintem?
ryba85 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 na nowym gwincie jest taki miekki?a jakiej firmy masz ten gwint?moze sprezyny sa nie od tego kompletu?
Frimuś Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Wlasnie koledzy kupilem nowego gwinta super sp. od kolegi z forum i jest dziwny myk jak z tylu isiada 2 osoby to zawieszenei starsznie sie obniza?? a sperzyny kompletne?? co to moze byc ? Raz mialem rnrt rowno z blotnikiem a jak kumpela wsiadla odrazu pol opony sie schowalo tak nie moze byc przeciez.
majkel1993 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 ja ostatnio zakładałem sprężyny obniżające na przód i jak wciskałem amortyzator to zostawał na dole i ani trochę nie wychodził,myślałem że do wymiany ale rozmawiałem z kolegą mechanikiem i mówił że olejowy amortyzator niekiedy nie wychodzi nawet jak jest nowy ,jak pojechałem na przegląd to okazało się ,że wszystko ok i nic nie jest do wymiany.Trzeba by było porównać gwint do sedana i kombi może jest różnica w amorach?
michael_b18 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 supersport od kolegi P-U-M-A jak pojechałem na diagnostyke to mi wykazało z tyłu niecałe 60% z przodu ok 70%
Frimuś Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 supersport od kolegi P-U-M-A jak pojechałem na diagnostyke to mi wykazało z tyłu niecałe 60% z przodu ok 70% Spoko ale wiesz towar jest faktycznie nowy a kiedys gosciu mi tlumaczyl ze takie zawieszenia gwintowane i inne sportowego rodzaju sa nie zabardzo do sprawdzania na trzepakach,ja bylem swiadkiem jak na 2 roznych stacjach dagnostycznych po spr.amorkow ilosc procentowal byla bardzo rozna wiec dziwna sprawa.(mowa o stanadardowych seryjnych amorach)
P-U-M-A Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Panowie mogę wam napisać jak jest u mnie. Jak mam skręcony na równo z nadkolem z tyły i wsiądą 2 osoby na tył to prawie opony nie widać. Normalne że ten zawias też się ugina przecież to nie beton.
michael_b18 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2012 mi sie nawet tak na seryjnym zawieszeniu nie uginał tak jak teraz, a miałem jeszcze niżej bo były sprężyny H&R obniżające, zaś kumpel ma koni i też mu tak nie siadają. nie wiem czego to jest wina, a jak jade na pusto to z tyłu też dziwne dźwięki dochodzą.
ryba85 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 z tego co wiem to kazdy chwalił ten gwint SS.
Frimuś Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Panowie mogę wam napisać jak jest u mnie. Jak mam skręcony na równo z nadkolem z tyły i wsiądą 2 osoby na tył to prawie opony nie widać. Normalne że ten zawias też się ugina przecież to nie beton. Ja cie rozumiem i uwierz mi ze gdyby bylo to w granicach normy to ok...ale ewidentnie tak miekkie to juz cos nie teges ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:17 ---------- z tego co wiem to kazdy chwalił ten gwint SS. Raczej do klasy sredniej nie nalerzy.
ryba85 Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 gwinty zazwyczaj sa twarde.moze rzeczywiscie od sedana jest.
P-U-M-A Opublikowano 23 Grudnia 2012 Opublikowano 23 Grudnia 2012 To odezwijcie się chłopaki na PW co macie ten problem zobaczymy co producent na to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się