pawelkwiatek Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Czy ktoś miał okazję wkładać turbinkę z saab'a Aero (ew. volvo -> inne mocowanie kolektora)? Cenowo dość korzystnie, wytrzymałość zdecydowanie lepsza od k03/k04 (nie pękają ), potencjał spokojnie 260+ Ponoć łatwe do wpasowania, z saab'a aero mocowanie na 3 śróby, wystarczy jedną nową nagwintować + przeróbka wydechu + co dalej? Zasłyszana opinia, temat mnie zaciekawił - ktoś miał okazję to sprawdzić?
Dev Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 saab ma poprzeczke a a4 wzdłużnie ustawiony silnik bedzie problem
pawelkwiatek Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 no tak, ale: * wyjście spalin prawie pasuje (delikatna modyfikacja DP) * wyjście powietrza pasuje * mocowanie do kolektora prawie pasuje (flansza lub rozwiercanie) nie wiem jak przewody olejowe i WG, całą sprężarkę w pewnym zakresie można obracać stronę ciepłą względem zimnej.
adrian998998 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Widzialem w B6 1,8t z turbina od volvo i moc ok 300 wtedy miala.
szczuraz Opublikowano 3 Czerwca 2012 Opublikowano 3 Czerwca 2012 wytrzymałość zdecydowanie lepsza od k03/k04 (nie pękają ) przy silniku w serii ciężko jest zajechać to turbo bo pompuje 0.3 bara nic dziwnego że tam jakość wydaje być lepsza. Mam takiego 2.3Turbo w garażu jakbyś chciał dokładniejsze foty turbo to mogę Ci udostępnić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się