Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam mały problem z moim Audi A4 B5 1.9 TDI AVG. Pod koniec poprzedniego tygodnia zdecydowałem się na wymianę plecionki (łącznika elastycznego). Przy okazji zerknąłem na katalizator, który wydawał się ok. W piątek po odebraniu samochodu zrobiłem ok 30 Km i wszystko było dobrze. Auto przez weekend w ogóle nie jeździło. Dzisiaj po odpaleniu auta zauważyłem że strasznie jest słabe. Ciężko do 80 przyśpieszyć trzymając na niskich obrotach, natomiast auto jak osiągnie ok 2500 obrotów to jedzie bdb. Później nawet od dołu ciągnie dobrze do momentu zgaszenia auta i ponownego odpalenia, wtedy znowu jest mułowate. Wszystkie filtry zostały wymienione ok 2 miesiące temu, vag nie pokazuje błędów, wężyki podciśnienia wymienione na nowe, N75 podmieniony na N18, jednak i to nie przyniosło rezultatów.

Auto jakieś pół roku temu miało czyszczoną turbinę, więc wątpię żeby turbina była przyczyną. Czy jest możliwość aby katalizator aż tak zamulił auto?

Jutro postaram się podmienić N75 z innego auta i zrobić logi.

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.

pozdrawiam

Opublikowano

a wężyki sprawdzał? jeżeli możesz odłącz na chwilę przepływkę i się przejedź i zobacz, czy masz różnice.

Opublikowano

N75 zmieniony na w 100% sprawny i nadal brak efektów, węże podciśnienia wszystkie całe, gdzie szukać przyczyny?

Opublikowano

vag?

Opublikowano

Problem rozwiązany, przepływomierz był winowajcą. Został wymieniony na nowy i jest wszystko ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...