fla18 Opublikowano 21 Maja 2012 Opublikowano 21 Maja 2012 Witam Mam mały problem z moim Audi A4 B5 1.9 TDI AVG. Pod koniec poprzedniego tygodnia zdecydowałem się na wymianę plecionki (łącznika elastycznego). Przy okazji zerknąłem na katalizator, który wydawał się ok. W piątek po odebraniu samochodu zrobiłem ok 30 Km i wszystko było dobrze. Auto przez weekend w ogóle nie jeździło. Dzisiaj po odpaleniu auta zauważyłem że strasznie jest słabe. Ciężko do 80 przyśpieszyć trzymając na niskich obrotach, natomiast auto jak osiągnie ok 2500 obrotów to jedzie bdb. Później nawet od dołu ciągnie dobrze do momentu zgaszenia auta i ponownego odpalenia, wtedy znowu jest mułowate. Wszystkie filtry zostały wymienione ok 2 miesiące temu, vag nie pokazuje błędów, wężyki podciśnienia wymienione na nowe, N75 podmieniony na N18, jednak i to nie przyniosło rezultatów. Auto jakieś pół roku temu miało czyszczoną turbinę, więc wątpię żeby turbina była przyczyną. Czy jest możliwość aby katalizator aż tak zamulił auto? Jutro postaram się podmienić N75 z innego auta i zrobić logi. Z góry dziękuję za wszystkie sugestie. pozdrawiam
Hipo Opublikowano 22 Maja 2012 Opublikowano 22 Maja 2012 a wężyki sprawdzał? jeżeli możesz odłącz na chwilę przepływkę i się przejedź i zobacz, czy masz różnice.
fla18 Opublikowano 22 Maja 2012 Autor Opublikowano 22 Maja 2012 N75 zmieniony na w 100% sprawny i nadal brak efektów, węże podciśnienia wszystkie całe, gdzie szukać przyczyny?
fla18 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 Problem rozwiązany, przepływomierz był winowajcą. Został wymieniony na nowy i jest wszystko ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się