Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kopci po zalaniu cliner


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

raz na 2000-5000tys oczywiscie jak lejesz regularnie liqui moly do wtryskow 2666

Opublikowano

Jeśli chodzi już o Mixoll,to po konsultacji ze starym dobrym pompiarzem od Diesla,liczącym się w kraju,ja stosuje Mixol S z Orlenu za 13zł(butelka litrowa),w stosunku 100ml na każde 10 litrów paliwa,czyli maksymalnie 3/4 butelki na bak,co trzecie tankowanie i auto jest żwawe,pięknie cicho chodzi i nigdy nie miałem żadnych problemów z motorem,wszystko ładnie przeczyszczone i chodzi super - silnik AWX.

Polecam i pozdrawiam!

PS.

Najpierw Mixol do baku,a później ON aby dobrze się wymieszał!!!

Opublikowano
Masz dokładnie ten sam objaw który ja miałem po płukance silnika 2 razy cleanerem w poprzedniej audicy.

Zaczęła chlać olej i kopcić na niebiesko.

Auto sprzedałem. Cleanera nigdy już nie zaleję.[/quote

dokładnie nigdy więcej :wallbash:

---------- Post dopisany at 19:59 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ----------

Masz dokładnie ten sam objaw który ja miałem po płukance silnika 2 razy cleanerem w poprzedniej audicy.

Zaczęła chlać olej i kopcić na niebiesko.

Auto sprzedałem. Cleanera nigdy już nie zaleję.

dokładnie nigdy więcej :wallbash::wallbash:

Opublikowano
Jeśli chodzi już o Mixoll,to po konsultacji ze starym dobrym pompiarzem od Diesla,liczącym się w kraju,ja stosuje Mixol S z Orlenu za 13zł(butelka litrowa),w stosunku 100ml na każde 10 litrów paliwa,czyli maksymalnie 3/4 butelki na bak,co trzecie tankowanie i auto jest żwawe,pięknie cicho chodzi i nigdy nie miałem żadnych problemów z motorem,wszystko ładnie przeczyszczone i chodzi super - silnik AWX.

Polecam i pozdrawiam!

PS.

Najpierw Mixol do baku,a później ON aby dobrze się wymieszał!!!

W pełni popieram, omawiałem ten temat z mechanikiem w serwisie Boscha i kazał lać, aczkolwiek zachowując umiar. Mixol jest szczególnie polecany do 2.5 tdi z vp44 - to tak na marginesie.

Opublikowano

:hi:czyli umiar to 100ml na każde 10 litrów paliwa będzie dobrze

bo już się boję cokolwiek lać do tego baku :decayed::decayed:

---------- Post dopisany 11-06-2012 at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 18:27 ----------

:hi:panowie a jak długo żeby ten mixol pomógł

bo już prawie zbiornik paliwa wyjeżdziłem

i tu nic dalej kopci :kwasny::kwasny::kwasny:

to musi jakiś czas minąć

chyba że jest coś co na 100% pomoże

cliner f*ck nie lejcie tego

Opublikowano

bylo juz duzo o tym na forum :szukaj:

Opublikowano
:hi:czyli umiar to 100ml na każde 10 litrów paliwa będzie dobrze

bo już się boję cokolwiek lać do tego baku :decayed::decayed:

---------- Post dopisany 11-06-2012 at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 18:27 ----------

:hi:panowie a jak długo żeby ten mixol pomógł

bo już prawie zbiornik paliwa wyjeżdziłem

i tu nic dalej kopci :kwasny::kwasny::kwasny:

to musi jakiś czas minąć

chyba że jest coś co na 100% pomoże

cliner f*ck nie lejcie tego

Lej sobie ok 300 ml na pełny zbiornik. Robię tak już drugi rok i przejeździłem jakieś 40 - 50 tysięcy km. Kopcenie mam tylko i wyłącznie jak depnę do dechy na 2 i 3 biegu, ale spowodowane jest to wypluwaniem wszelkiego rodzaju żużli z układu wydechowego, które zbierają się przy musowej jeździe w stylu emeryta (korki, remonty, dziury na drodze, strachliwa marudząca kobita obok). Lej tyle mixolu ile CI poradziłem, nie żałuj buta (niech silnik ma obroty powyżej 2 tysięcy - minimum) i od czasu do czasu depnij mocniej na światłach itd. W końcu powinno się unormować. Sprawdź sobie, czy nie bierze CI oleju - może turbo puszcza albo uszczelniacze zaworowe mówią "papa". Prawdziwa przyczyna kopcenia mogła zbiec się z zalaniem clinera. Zrób komplet logów i wrzuć do oceny na forum. Specjaliści określą kondycję Twojego silnika. Wtedy będziesz miał jakiś punkt zaczepienia. Przyczyn kopcenia może być wiele.

Reasumując:

- mixol 300 ml na zbiornik paliwa

- dynamiczna jazda

- kontrola ubytków oleju

- logi

- troszkę cierpliwości

Pozdrawiam

Opublikowano
:hi:czyli umiar to 100ml na każde 10 litrów paliwa będzie dobrze

bo już się boję cokolwiek lać do tego baku :decayed::decayed:

---------- Post dopisany 11-06-2012 at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2012 at 18:27 ----------

:hi:panowie a jak długo żeby ten mixol pomógł

bo już prawie zbiornik paliwa wyjeżdziłem

i tu nic dalej kopci :kwasny::kwasny::kwasny:

to musi jakiś czas minąć

chyba że jest coś co na 100% pomoże

cliner f*ck nie lejcie tego

Lej sobie ok 300 ml na pełny zbiornik. Robię tak już drugi rok i przejeździłem jakieś 40 - 50 tysięcy km. Kopcenie mam tylko i wyłącznie jak depnę do dechy na 2 i 3 biegu, ale spowodowane jest to wypluwaniem wszelkiego rodzaju żużli z układu wydechowego, które zbierają się przy musowej jeździe w stylu emeryta (korki, remonty, dziury na drodze, strachliwa marudząca kobita obok). Lej tyle mixolu ile CI poradziłem, nie żałuj buta (niech silnik ma obroty powyżej 2 tysięcy - minimum) i od czasu do czasu depnij mocniej na światłach itd. W końcu powinno się unormować. Sprawdź sobie, czy nie bierze CI oleju - może turbo puszcza albo uszczelniacze zaworowe mówią "papa". Prawdziwa przyczyna kopcenia mogła zbiec się z zalaniem clinera. Zrób komplet logów i wrzuć do oceny na forum. Specjaliści określą kondycję Twojego silnika. Wtedy będziesz miał jakiś punkt zaczepienia. Przyczyn kopcenia może być wiele.

Reasumując:

- mixol 300 ml na zbiornik paliwa

- dynamiczna jazda

- kontrola ubytków oleju

- logi

- troszkę cierpliwości

Pozdrawiam

:good::notworthy:

Opublikowano

U mnie cleaner motula pomogl:) widocznie masz juz na kulane tym afn:) sprawdz dawke paliwa czy nie za wysoka bo moze nie dopala do konca paliwo... w golfie 3 tak mial kumpel bo tez dal tego srodka ale zla proporcje zastosowal. I ostro przeczyscilo:D

Opublikowano

a do zrobienia logów muszę się pod vaga wpiąć

:decayed::decayed:

Opublikowano

nie pomogly ci mixole itd?

Opublikowano
nie pomogly ci mixole itd?

szału nie ma z tym mixolem może trza trochę czasu

---------- Post dopisany at 09:03 ---------- Poprzedni post napisany at 09:02 ----------

jak wypale te paliwo z mixolem to spróbuje ten preparat

---------- Post dopisany 03-07-2012 at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany 16-06-2012 at 09:03 ----------

:naughty:zaczyna być lepiej coraz mniej dymi nie wiem czy to ten castrol

czy lany wcześniej mixol

ale jest poprawa :grin::grin::grin:

---------- Post dopisany 29-08-2012 at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany 03-07-2012 at 18:06 ----------

CASTROL TDA 250 ml - wielosezonowy dodatek do paliwa dla silników wysokoprężnych (Diesel) obniżający zużycie ON oraz powodujący wzrost mocy silnika / Uszlachetniacze i dodatki do paliw / OLEJE, SMARY I PŁYNY - Motokosmetyka.pl - kosmetyki samochodowe

to jest lekarstwo :wink::wink:

Opublikowano

Czytam te wszystkie posty, owszem, mój mechanik do AFB wlewa MIXOLa z Orlenu, ponoć to dobrze wpływa na pompę.

Lecz nigdy chyba bym się nie odważył żeby wlać coś do silnika, co nie jest olejem :P

No i pamiętajcie Panowie :

DIESEL MUSI KOPCIĆ !! :)

Opublikowano
Czytam te wszystkie posty, owszem, mój mechanik do AFB wlewa MIXOLa z Orlenu, ponoć to dobrze wpływa na pompę.

Lecz nigdy chyba bym się nie odważył żeby wlać coś do silnika, co nie jest olejem :P

No i pamiętajcie Panowie :

DIESEL MUSI KOPCIĆ !! :)

ale to jest dodatek do paliwa

Opublikowano

jeszcze trochę i nie będzie wolno jeździć na zwykłej NO tylko trzeba będzie do każdego tankowania wlewać suplementy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...