Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znikajace ładowanie (opis 2 strona)


Kowi87

Rekomendowane odpowiedzi

W tych regulatorach co ja regenerowałem to nagrzanie nic nie dawało. Druciki szczotek były zaciśniete w rurce a dopiero potem zalutowane.

Ja ściągam wpierw cynę a potem rozwiercam małym wiertełkiem. Trudno cynęsciągnąć jak sie nie ma wprawy wiec można od razu wiertłem potraktować tylko ostrożnie żeby zostało coś do czego da sie dolutować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tych regulatorach co ja regenerowałem to nagrzanie nic nie dawało. Druciki szczotek były zaciśniete w rurce a dopiero potem zalutowane.

Ja ściągam wpierw cynę a potem rozwiercam małym wiertełkiem. Trudno cynęsciągnąć jak sie nie ma wprawy wiec można od razu wiertłem potraktować tylko ostrożnie żeby zostało coś do czego da sie dolutować.

Jak najbardziej mozna i wiertelkiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej dać jakiemuś kolesiowi co sie tym zajmuje.. Mi wymienił wszystko w altku za bodajże 100zł i problem z głowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to i ja sie podepne, pacjent to A4 B5 Avant 2001, 1.9 TDI, miałem problem w zimie z ładowaniem tzn ładował 12V ale po przegazowaniu do 3tys obr wracało na 14V. Mechanik wziął rozebrał to na części składowe, stwierdził ze wszystko jest OK, po czym złożył do kupy i pół roku był spokój. Teraz jak się zrobiły upały (~30st) to przy włączonej klimie prąd ładowania spada do 13-13,5V teraz pytanie to może być wina regulatora napięcia ? Czy jednak to cos innego bedzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju.

Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jaki kupić regulator do Alternator Valeo 058 903 016 E 90A silnik 1.8ADR ?? ktoś doradzi ?? gdzie w łodzi to dostanę??

mam ładowanie po odpaleniu zimnego silnika na wyjściu z alternatora 14.1 przt akumulatorze ok 14v ale jak się nagrzeję to ładowanie spada pod obciązeniem do 13.59 i skacze..np 13.63-13.49 ktoś doradzi?

Zaczął bym przede wszystkim od wyczyszczenia połączeń masowych, na silniku z silnika do nadwozia i z nadwozia do baterii. Plus oczywiście tak samo przy baterii klemy i na alternatorze itp. Od tego się zaczyna:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju.

Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat.

No własnie to sie dzieje równiez w trakcie jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy klimie to nic nadzwyczajnego, że spada do tych wartości a piszesz o wartościach pewnie na postoju.

Ja bym to olał u mnie też już tak jest od 3 lat.

No własnie to sie dzieje równiez w trakcie jazdy

Mam tak samo rownierz od dnia kupna aiduka wiec :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie było tak że chocby przy robieniu logów w obrotach pozyżej 3tys załaczała sie kontrolka ładowania, przy normalnej jeżdzie tego nie było, ale jak postał pare dni nie ruszany to przy odpaleniu nie było ładowania kilkakrotnie, ładowanie na starcie 12v i po chwili 8v:kwasny: pare przegazówek na podpietym prostowniku i wróciło wszystko do normy

---------- Post dopisany 28-06-2012 at 13:34 ---------- Poprzedni post napisany 22-06-2012 at 10:09 ----------

Mechanik ogarnał mi nowe szczotki w regulatorze i sprawa ładowania wróciła do normy:wink: koszt szczotek 10zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany co to moze być, jakos przed wakacjami wymieniałem szczotki w regulatorze napięcia, teraz mamy sierpień sprawa sie powtarza ale w innych okolicznosciach(wcześniej było pedał w podłoge=kontrolka aku), jade sobie stała prędkoscia czy to szybko czy to wolno, włacza sie kontrolka aku i widać że auto nie ładuje jest 12v i po pewnym czasie wraca wszystko do normy czasem samo z siebie, czasem przy przyspieszeniu delikatnym wraca do normy(tak jak by sie szczotki zawieszały) Po zmierzeniu pradów na aku przy odpalonym aucie mam 13,X a w tym samym czasie na aternatorze juz 14,2, to samo jest na wskaźniku licznika, czasem pokazuje ponad 14 czasem okolice 14. Jak sprawdziłem kleme to była nie dokręcona śruba na klemie ta mniejsza gdzie mozna dopiac kabel od wzmaka <- mógł to być powód takich skoków napiecia??(nie jest to przyczyna, problem nadal wystepuje) w srodku nic mi nie przygasa.

Jeśli nie będzie poprawy to wpadłem na pomysł by przeciagnać dodatkowy kabel od aku do alternatora, wrazie jak by problem leżał w fabrycznym kablu zasilajacym, co o tym sądzicie??

---------- Post dopisany at 19:25 ---------- Poprzedni post napisany at 16:17 ----------

:eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od poprawienia wszystkich mas, z bateri do budy i z silnika do budy. przelec wszystkie kable i karoserie papierkiem:wink: od tego sie powinno zacząć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany

Wymieniłem cały regulator na zamiennik ARE 3010, prady sa teraz takie jak być powinny na aku i alternatorze w tym samym momencie

Stary regulator miał pękniecie na zalanej płytce gumą:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...