Gość adus20 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 witam, jak w temacie kombinowałem czarowałem i za cholere nie umie załączyć tempomaty, wiec zakładam za uszkodzony, od kąd najlepiej zaczać szukac usterki
bobikos Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 tzn miałeś już ale nie chce działać? VAG i sprawdzenie błędów, również czujnik stopu a przede wszystkim czujnik sprzęgła. Wszystkie czujniki do sprawdzenia w 01 engine, któraś grupa BS.
Gość adus20 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 nie nie podczas jazdy, w kazda strone, tempomat juz byl jak upiłem auto ale nie dziala
turzol Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Pewnie czujnik pedału sprzęgła siadł. Koszt niewielki, wymiana banalna. Najlepiej jak podepniesz VAG-a to będzie wiadomo. Gdybyś potrzebował kogoś z VAGiem to służe pomocą (jestem z Tychów
MarianekZg Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 koniecznie zacznij od VAG-a i posprawdzaj tak jak pisze kolega bobikos bo tak to tylko wróżka ewentualnie
Gość adus20 Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 ok podepe vaga, dzieki turzol jak nie ogarne u znajomego to odezwe sie ---------- Post dopisany 30-05-2012 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2012 at 21:28 ---------- podlaczylem dzisiaj vaga i tak na szybko w elektronice silnika, i nie wywalilo zadnego bledu, 01 to mowisz o adaptacji
turzol Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 ok podepe vaga, dzieki turzol jak nie ogarne u znajomego to odezwe sie---------- Post dopisany 30-05-2012 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 29-05-2012 at 21:28 ---------- podlaczylem dzisiaj vaga i tak na szybko w elektronice silnika, i nie wywalilo zadnego bledu, 01 to mowisz o adaptacji bloki pomiarowe , grupa 06 i w prawym oknie pokaze odczyt 000 - bez wciśniętych pedałów 100- wcisniete sprzeglo 011-wcisniety hamulec 111-wcisniety hamulec i sprzeglo razem jeśli wskaże inne odczyty to łatwo domyślić się, który czujnik jest wywalony
RS Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 Czasami błędy silnika (01 engine) także powodują odłączenie tempomatu. Masz tam jakieś?
Gość adus20 Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 ta cos z termostatem i odpowietrzeniem zbiernika
RS Opublikowano 31 Maja 2012 Opublikowano 31 Maja 2012 To ja bym spróbował najpierw pozbyć sie tej usterki , wykasowac błędy i spróbować czy ten tempomat sie odblokuje. W oprogramowaniu tych ECU jest coś takiego ze jeżeli działający tempomat w połączeniu z jakaś usterka w silniku może spowodować jakieś większe szkody to jest odłączany.
Gość adus20 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Pewnie czujnik pedału sprzęgła siadł. Koszt niewielki, wymiana banalna. Najlepiej jak podepniesz VAG-a to będzie wiadomo. Gdybyś potrzebował kogoś z VAGiem to służe pomocą (jestem z Tychów napisałem ci prv odezwioj się prosze a co do sprawdzenia to lipa bo mam dojscie tylko do launacha a tam chyba troche inaczej to wyglada niz na vagu :/ ---------- Post dopisany 06-06-2012 at 21:29 ---------- Poprzedni post napisany 02-06-2012 at 00:27 ---------- niestety w 01 engine na 6 kanale jest coś innego na launchy, a na vagcomie nic mi nie pokazuje
czeslaw82 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 koledzy a w Wawie ktoś by mi pomógł z tempomatem w A4b5 1.9avg? Nie działa od zakupu auta. ---------- Post dopisany 15-06-2012 at 11:13 ---------- Poprzedni post napisany 11-06-2012 at 10:42 ---------- podpiąłem pod vaga i przy przełączaniu manetki tempomatu przerywa wyświetlanie kodów w 3 kolumnie. Czy to oznacza że manetka jest padnięta? Pedały działają okej ---------- Post dopisany 16-06-2012 at 11:56 ---------- Poprzedni post napisany 15-06-2012 at 11:13 ---------- Nie wiem co robić?
Gość adus20 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 u mnie jest wsadzony czujnik ze skody niebieski, za krótki, pedał go nie załącza, obudopwa igły szpitalnej, kropka kleju i dziala
czeslaw82 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 udało mi się dzisiaj nawet włączyć na chwilę tempomacik, ale zgodnie z tym że manetka przerywa na położeniu środkowym i 011 mryga, więc po chwili się wyłączył.
bobikos Opublikowano 17 Czerwca 2012 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Nie pozostaje Ci nic innego jak rozebrać manetkę i przeczyścić styki bądź sprawdzić kable czy nie są przełamane gdzieś wewnątrz manetki.
czeslaw82 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 dużo zabawy żeby pajączka wydłubać? ---------- Post dopisany at 00:09 ---------- Poprzedni post napisany at 00:08 ---------- czy do przeczyszczenia nie trzeba go wyciągać? ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 01:26 ---------- Poprzedni post napisany 18-06-2012 at 00:09 ---------- metodą prób i błędów udało się. dzięks za pomoc fanatykom
joter82 Opublikowano 1 Lipca 2015 Opublikowano 1 Lipca 2015 Cześć Wszystkim, Nie chcąc zakładać nowego tematu, odgrzeję ten. Czy ktoś w wawie móglby mi pomóc w usunięciu usterki. A4 b5 avant 1.8 ADR '98 Tempomat był sprawny, przestał działać ze 2 miesiące temu. Był podłączany pod vag, brak błędów ecu, niestety nie widziałem bloków pomiarowych: bloki pomiarowe , grupa 06 i w prawym oknie pokaze odczyt000 - bez wciśniętych pedałów100- wcisniete sprzeglo011-wcisniety hamulec111-wcisniety hamulec i sprzeglo razem PozdrawiamPiotrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się