Pandzior Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Panowie, gdzie dostanę tulejke gwintowaną, która zmniejszy mi nakrętkę z 8 mm na 6 mm?
adadur Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Co za masło maślane - widziałeś kiedyś wkręcona nakrętkę w tulejkę - ja nigdy choć jestem "mechanikiem". Rozumiem że chodzi ci o naprawę gwintu w otworze, wpisz w google "helicoil"
Pandzior Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 Chodzi o to, aby w nakrętkę wkręcić taką tuleję, dzięki której będzie można wkręcić śrubę o mniejszym gwincie.
dawkol-d1 Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Pojdedź na jakiś warsztat to powinni Ci to za grosze zrobić Ja jak rozwaliłem gwint w korbie rowerowej za 600zl to dałem ramię korby na warsztaty szkolne (znajomy jest kierownikiem) i za darmo mi taką tulejkę z nowym gwintem nabili
adadur Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Normalnie nakrętka z gwintem M8 jest pod klucz 13 - rozumiem że chcesz mieć nakrętkę pod klucz 13 z gwintem M6 raczej nie ma takiej opcji - takie rzeczy dorabia się wg potrzeby na warsztacie Co prawda istnieją nakrętki "powiększone" wg normy PN-86/M-82144 (ISO 7414) ale zaczynają się od M12.
Booster Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Mam w sprzedaży wkłady gwintowe Filtec+ Z tego co pamiętam to przy wkładce M6 wewnątrz jest M8 na zewnątrz więc jest szansa że ci podpasuje.
Booster Opublikowano 30 Maja 2012 Opublikowano 30 Maja 2012 To jest to samo co helicoil, bearcoil, amecoil itp z tym że filtec jest najpopularniejszy EDIT: już wszystko wiem, wkładka gwintowana z gwintem metrycznym M6x1.0 ma na zewnątrz M8x1.0 ( czyli M8 z drobnym gwintem ) mam takie wkładki na stanie i nakrętki M8x1.0 z gwintem drobnozwojnym