jarko Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Kilka dni temu byłem u mechanika na małym przeglądzie i znalazł mi dwa wycieki. Stwierdził iż turbina jest już nie do końca sprawna i bierze olej... Ktoś inny mi powiedział że wystarczy powymieniać uszczelki i opaski i będzie dobrze... Ale znowu ktoś jeszcze dopowiedział że jak to pozmieniam to wycieki znikną , ale olej będzie leciał na intercooler co może doprowadzić do jego zniszczenia... A ja się kompletnie na tym nie znam i nie wiem od czego zacząć, aby wszystko było tak jak należy. Dołączam zdjęcie z miejscami gdzie są wycieki, a także logi... Z góry dziękuję za każdą dobrą radę 1. 2. 3.
PAWEL69 Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 [ po raz : zle wykonana logi po dwa: cieknie bo turbulum puszcza oliwke-dokręcenie opasek nic nieda :evil: Moje sugestie: 1 -turbinka do regenracji lub wymiany 2- Po realizacji pkt.1 płukanko dolotu i poprawnie wykonane logi PS. olej nie uszkodzi IC (mechanicznie) ewentualnie go zapcha Pozdrawiam A co do logów:http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752&highlight=vagcom
Tytus Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 zle wykonana logi :confused4 a mogłbyś napisać co jest zle poza tym że log jest wklejony z całej jazdy a nie "wyciety" od 1500-4200
mcm Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 nic nie wycinasz z logów, tylko robisz jak należy wtedy da się coś powiedzieć
Tytus Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 nic nie wycinasz z logów, tylko robisz jak należy wtedy da się coś powiedzieć no to wyjaśnij co tu było zrobione nie tak jak należy, oczywiście oprócz włączenia logowania na całą jazde, kolega wciskał gaz w podłogę na 3 biegu od 1500 do 4200, masz to w srodkowej części, a że rozmawialiśmy podczas jazdy to logowanie było włączone cały czas, jezeli chcesz to "wydziele" Ci ten fragment
sokolnh Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 ja bym najpierw pozbył sie tych nieszczelności i zrobił jeszcze raz loga
Musashi Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 mnie sie widzi, ze nie bylo w zakresie 1600-4200 caly czas buta w podlodze silnik bierze olej? ja bym wyczyscil dolot, usunal nieszczelnosci i sprawdzil ponownie po tygodniu jezdzenia.
jarko Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 No nogę mam trochu lekką i rzadko 2000 obrotów przekraczam, ale zapewniam że tym razem się przemogłem i wcisnąłem do podłogi jak należy Olej to nie wiem czy silnik bierze bo dopiero jakieś 5tyś autkiem nastukałem i jeszcze nie sprawdzałem, ale zerknę jutro jak tam na miarce to wygląda.
grippen Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 nie wiem jak inni zareagują ale piszesz że masz lekką nogę i rzadko 2000 obr przekraczasz, z tego co widzę masz AFN i trzeba go raz na jakiś czas przedmuchać porządnie żeby sie kierownice nie zapiekały, a 2000 ob to bardzo mało żeby przedmuchać źle pisze to niech ktoś mnie poprawi
PAWEL69 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 zle wykonana logi :confused4 a mogłbyś napisać co jest zle poza tym że log jest wklejony z całej jazdy a nie "wyciety" od 1500-4200 ze raz Tak ma byc "wycięty" przejedż się jeszcze raz :gwizdanie: PS. masz notlauf chyyyyyyyba
Musashi Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 nie no notlaufa to ja tu nie widze. nie ciagnalby do 4200. raczej zapieczone kierownice do rozruszania lub czyszczenia. sprawdzales bledy? wartoby sprawdzic logi przeplywki i egr czy dobrze mierzy. jak temperatura silnika?
jarko Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Temperatura zawsze w normie, jak wskazówka dojdzie do 90stopni to tak cały czas tkwi nieruchomo, zaraz zejdę i sprawdzę jeszcze olej.
wojtek2626 Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 Zrób logi grup 003,007,008,010 lub 011 przy temp silnika ponad 82 stopnie. Z tego co widac to bardzo wolno dochodzi do zadanego cisnienia wiec trzeba widziec co sie dzieje z Lmm i dawka wtrysku
jarko Opublikowano 20 Maja 2008 Autor Opublikowano 20 Maja 2008 Więc tak: 1. Logi, wszystkie będą w czawrtek to wrzucę do odpowiedniego działu, 2. Na zdjęciu drugim łącznik przy obejmie jest dziurawy i tam se olej ucieka... 3. Myślę sobie, jeżeli silnik był myty 7tyś km wcześniej to chyba troszki dużo tego oleju bierze i raczej turbawka do wymiany. Chodzi mi po głowie AWX, co o tym myślicie, może jakieś lepsze propozycje :?: 4. Problem mam z wyciekiem koło IC, bo jeżeli olej który tam jest nie wycieka gdzieś przy połączeniu z wężem, to czy może gdzieś indziej :?: Tzn, auto miało kiedyś dzwona, IC jest stary i gdzieś ma naruszoną obudowę, może być coś takiego :?: No i teraz kwestia że jeżeli się okaże IC do wymiany również to co kupić w zamian :?: Bo jeżeli będzie nowa turbawka od AWX to IC z AFN jej wystarczy, czy może jakiś inny byłby lepszy :?:
spanky Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 2. Na zdjęciu drugim łącznik przy obejmie jest dziurawy i tam se olej ucieka... 4. Tzn, auto miało kiedyś dzwona, IC jest stary i gdzieś ma naruszoną obudowę, może być coś takiego :?: to sa powody spadku doladowania powyzej 3000 rpm ....
spetsnaz Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Więc tak: 1. Logi, wszystkie będą w czawrtek to wrzucę do odpowiedniego działu, 2. Na zdjęciu drugim łącznik przy obejmie jest dziurawy i tam se olej ucieka... 3. Myślę sobie, jeżeli silnik był myty 7tyś km wcześniej to chyba troszki dużo tego oleju bierze i raczej turbawka do wymiany. Chodzi mi po głowie AWX, co o tym myślicie, może jakieś lepsze propozycje :?: 4. Problem mam z wyciekiem koło IC, bo jeżeli olej który tam jest nie wycieka gdzieś przy połączeniu z wężem, to czy może gdzieś indziej :?: Tzn, auto miało kiedyś dzwona, IC jest stary i gdzieś ma naruszoną obudowę, może być coś takiego :?: No i teraz kwestia że jeżeli się okaże IC do wymiany również to co kupić w zamian :?: Bo jeżeli będzie nowa turbawka od AWX to IC z AFN jej wystarczy, czy może jakiś inny byłby lepszy :?: Masz nieszczelność zarówno w króćcu przy kolektorze jak i w IC. Z tego co widzę na pierwszym zdjęciu to masz IC przymocowany wkrętem do ramy Pozostaje Ci demontaż całego przodu i krok po kroku sprawdzenie dolotu. Logi zrób jak będziesz miał już pewność szczelności dolotu. Jeżeli chodzi o IC to wg mnie w grę wchodzi albo ori z AFN`a (szczelny) lub montuj FMIC.
baskecior Opublikowano 24 Maja 2008 Opublikowano 24 Maja 2008 Na początku pobaw się w macanie rur ciśnieniowych na całym odcinku. Nigdzie pod żadną opaską czy połączeniem nie ma prawa być śladów oleju. Zakłądam się że krótki łacznik z fotki nr 2 jest dziurawy. Po uporządkowaniu nieszczelności poprosimy o kolejne logi z 011 dynamicznie z pedałem w podłodze i bez dywaniuka pod pedałem gazu
jarko Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2008 Tak, ten łącznik jest dziurawy, logi poprawimy w niedzielę. Nieszczelności zostaną usunięte w tyg. tylko nie wiem co robić z IC, mam trochę mętlik w głowie bo centralny to większa inwestycja, a od AFN może nie domagać przy turbo od AWX... W każdym bądź razie żeby wszystko było szczelne IC też pewnie będę musiał wymienić. Póki co dzięki Wszystkim za rady - czas działać [br]Dopisany: 24 Maj 2008, 14:12 _________________________________________________Wymieniłem obydwie części - wygląda na to że już nie widać nieszczelności... Nie jeździłem jeszcze zbyt dużo, ale pierwsze wrażenia są :th: w końcu czuję że mam turbo Teraz czas na logi Nowy łącznik i nowy IC - ori
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się