Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1992 Ur-S4 2.2 20vT


_Makki_

Rekomendowane odpowiedzi

Makki... którędy ty do Kraka jechałeś ;) Latałem do Kraka na gwincie EVką i lux ;)... ostatnio leciałem klekotem swoim do Kraka to trasa rośnie mega iwiele odcinków co można było jechać głęboką łychą... jedynie przebudowy na iluś kilometrach... chyba że mówisz klasycznym wjaździe do Kraka, tu jest tylko gorzej bo obecnie to już nie tylko felgi mogą polecieć ale i "dope" urywa, plomby wypadają i iskry się sypią ;)

Do Kraka jechalem od Katowic wiec tam spoko, ile fabryka daje :)

Za to wylot na Kielce i Radom stara siodemka jest od lat taki sam, tzn jest coraz gorszy. To ewenement na skale Polski zeby wylot z miasta byl w takim stanie. Ani poboczem ani srodkiem nie da sie tam jechac bo wszystko w aucie skacze. Wiec ja na luuzie 40km/h.. Ludzie trabia i woogole ale mnie szkoda auta bo tam kurcze asfalt jest karbowany jak na torach to testow zawieszenia no :grin:

Wylotowke z Kraka na Radom znam dosyc dobrze bo trase ta robie sam od lat a wczesniej z rodzicami tak juz ze 25 lat. Urodzilem sie w Krakowie, matka z Krakowa a ojciec z Radomia wiec kiedys latalo sie tam non stop. Pozniej juz jak sie wyjedzie to zle nie jest ale to nie te czasy kiedy Krakow-Radom mozna bylo zaliczyc w 1,5h :naughty:

Makki dzięki za rekomendację

widzę, że ostro działasz a wydech fajnie gada :)

Spoko :wink:

Będzie laleczka :kox: trzeba śledzić wątek :evil:

Kiedys tam, jak dotrwam konca projektu to mam nadzieje ze bedzie laleczka. Dzieki :banan:

Prace nadal trwaja, kolejny dzien spedzony przy aucie.

Jutro juz zalanie oleju Valvoline VR1 i moge odpalac.

Nowe amorki jada juz z Niemcowi wiec ciesze sie jak male dziecko zeby to wyprobowac. Kazda czesc w zawieszeniu jest sprawdzana przezemnie dokladnie, co mi sie nie podoba to out i nowe..

Tarcze po przejechaniu ok 800km od zamontowania dostaly jakis dziwnych rysek ale to moze struktura klocka wiec trzeba go bylo lekko potraktowac papierkiem.

Narazie sprezyny zostawiam takie jakie sa bo chce zeby auto stalo tak jak stoi, czyli ok -40mm.

Z gwintem jest problem ale to jakos sie pozniej ogarnie. Narazie zawieszenie i mechanika ma byc w 100% sprawna.

Rozrzad itp zrobiony, wentylator takze nowy bo stary zyl wlasnym zyciem w kazda strone trzasl sie jak wariat.

Klima juz takze powinna dzialac jak nalezy, dzisiaj jeszcze troche walczylismy z Webasto.

Odplywy poczawszy od szyberka do podszybia byly pozatykane wiec juz teraz wiem dlaczego zalewalo mi nogi za kazdym razem jak przyspieszalem za bardzo na 1 i 2 :facepalm:

Nastepna relacja zdjeciowa :P

ac692d42446caa29.jpg

67cd0f2e29c4e3da.jpg

667e97d2bd1f38e0.jpg

83c17445a48f632a.jpg

a640bf637edafc76.jpg

e40936a8ca8ccbe2.jpg

4a874f4ebcc8c5af.jpg

3ab4c2d4669f07f1.jpg

269105281d5357e6.jpg

a209cb034b22a2c8.jpg

---------- Post dopisany at 02:37 ---------- Poprzedni post napisany at 02:34 ----------

Przy okazji wymienilem takze obydwa lozyska z przodu :decayed:

2b7ad06c288fa689.jpg

4e4bed0b581a86c9.jpg

dc841331a73463ea.jpg

4c2919a2595af592.jpg

4140a93b928ccf69.jpg

b879469ab8aaca60.jpg

fbc707b63072ce9f.jpg

911738f22e29eb89.jpg

6407943fa0980fe9.jpg

54ca6f03f6f64ba5.jpg

4b73b0e6777d9248.jpg

f3892ef8fa8c17fe.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze że masz okazje wyszaleć się na naszych drogach. Po powrocie do Norwegii zacznie się znowu nudne toczenie. Ostatnio przyjechał do nas kolega z forum który siedzi w Szkocji i też sie ganialiśmy po trasie. On już nie może się doczekać urlopu żeby znowu do PL zawitać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konkret odbudowa

:naughty::wink:

Widze że masz okazje wyszaleć się na naszych drogach. Po powrocie do Norwegii zacznie się znowu nudne toczenie. Ostatnio przyjechał do nas kolega z forum który siedzi w Szkocji i też sie ganialiśmy po trasie. On już nie może się doczekać urlopu żeby znowu do PL zawitać.

Az tak nudno to w tej Norwegii nie jest. Trzeba tylko wiedziec jak i gdzie jezdzic. Tak samo jak w PL.

Ale tak na serio to w Norwegii jest sporo zlotow gdzie mozna sie wyszalec w bezpiecznych i fajnych warunkach. VACN organizuje zloty przez caly rok, tylko trzeba wiedziec gdzie i dlaczego warto jezdzic. U mnie slabo z czasem ostatnio ale obiecalem sobie ze po wakacjach troche czesciej bede pojawial sie na zlotach norweskich bo naprawde warto.

Wiadomo ze w PL mozna sobie pozwolic troche bardziej na drogach ale co z tego jak pelno malolatow jezdzi autami totalnie nie przygotowanymi do szalenst jakie uprawiaja na drogach publicznych. Np, wczoraj na wlasne oczy widzialem lebka A3 1.9TDI, ktoremu wydawalo sie ze ma ze 300km pod maska. Debil przy predkosci ok 70-80km/h skasowal pol wysepki i przy okazji sobie 2 felgi i zawieszenie. Pal licho takiego idiote ale przy okazji zabilby 2 dorosle osoby i 3 dzieci.

Szkoda ze nie mialem kamery bo bylby z tego zamieszania hit youtuba..

Spisalem numery i jechalem za gosciem S4 spory kawalek. Co z tego jak policja ma takie wyczyny gleboko w d*****. Sa zawsze tam gdzie nie sa potrzebni.

Najlepsze ze typ chcial uciec 1.9TDI mnie w S4, nie wiedzac co mam pod maska. Bo przeciez to tylko zardzewiale "cygaro". :facepalm:

Nie udalo mu sie uciec bo i moc za mala oraz felgi lekko popekane po takim zdarzeniu..

Hitem tego tygodnia byl jednak taki jeden z M3 E36 "wannabe". 2 blondynkom chcial bardzo przykozaczyc. Skonczylo sie tak, ze madrala zaliczyl kraweznik cala prawa strona, patrz 2 prawe felgi bo mu delikatnie mowiac, drifting nie wyszedl.. :grin:

A ja polecialem na zlosc jeszcze raz rondo bokiem i tyle mnie widzial :banan:

Co do odbudowy S4 to zlota Kayaba dzisiaj zostala zamontowana oraz dwa drazki kierownicze zostaly wymienione.

Jeszcze troche gratow z Lemfordera czeka do montazu, nowy kompresor do klimy, juz na nowy czynnik. Nowy o-ring do orginalnego fitra powietrza lacznie z orginalnymi srubami i podkladkami idzie takze do mnie.

Troche ciezko z czesciami do S4 C4 w Poznaniu ale wiekosc jest w DE na zamowienie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie logistyka VW w PL jest na wysokim poziomie i nawet jesli czegos nie ma to za 3dni bedzie bedzie. Pamietam jak mialem kiedyś Ibize Cupre 6k, to wtedy był dramat z częściami. Importer na stocku nie mial nic, a zamowienie było realizowane z Hiszpanii w ciągu 3m-cy :-/

Z częściami silnikowymi itp problemu nie bylo, bo 1.8t bylo wszędzie, ale z jakimiś innymi duperelami już nie było tak różowo.

Najtańsze graty zawsze wychodziły w Skodzie, mimo ze były to te same części, to zamówienie ich wychodziło drożej w VW, a najdrożej w Audi, a mowa oczywiście o jednej i tej samej części z tym samym nr :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje muzeum ma sie dobrze i juz jest w domu w Norwegii. Trasa od okolic Oslo w moje strony - droga E134 - leci sie cudownie takim autem.

Ladna pogoda i maly ruch wiec lewy pas byl moj :wink:

kart_haukelivegen_800.jpg

Laduje 2 bary, zawieszenie i heble porobione a zlota Hayaba trzyma naprawde bardzo dobrze! :banan:

Przed odjazdem udalo sie poprawic :facepalm: klime i w koncu wymienilem sprezarke na nowszy model, lacznie z przewodami i rurami. Mozna powiedziec ze klima jest jak nowa :decayed:

Zapomnialem nowej atrapy z czarna ramka i czarnymi znaczkami :(

Po przekroczeniu granicy S4 przeszla norweski przeglad techniczny i dostalem papierki na kolejne 2 lata :banan:

Kolejne etapy to calosciowe prucie srodka i pranie od gory do dolu z zabezpieczeniem wszystkiego jak leci i przykazuje szkola detailingu.

Lekka korekta z zewnatrz bo juz patrzec na nia nie moge. Kazdy panel ma inny odcien a rysy sa wszedzie. Rdza narazie tak jak jest pozostaje, bo blacha bedzie robiona na koncu po ukonczeniu prac z silnikiem. A to troche potrwa, chyba :grin:, bo narazie tylko 300KM i jest malo...:doh:

Troche zdjec zeby za nudno nie bylo :naughty:

bfecf8905ddf39f6.jpg

6f5ddd2de1a2b1ec.jpg

1a3eaac3f504c9a7.jpg

adf04d8b4e602d16.jpg

e4e7b3626564847f.jpg

bd7505b4ffddc284.jpg

93acf9ea02ba7687.jpg

1c7d23ec6ab4d7b7.jpg

Na koniec taki tam parking pod domem u jednego Pana, ktory calkiem dobrze zna sie na Audi Sport :slina:

Taki to pozyje :grin:

a04a936dfd7e477c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatnie powiem, że penera z tego twojego auta się robi, 300 KM i mocy brakuje to znaczy, że coś nie halo z Tobą :whistling: na NO to i tak nadmiar mocy o dobre 200 KM masz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I troche zdjec plenerowych:

dc8070afa1825387.jpg

4c75ff86849ea3e7.jpg

65105af4aaa43497.jpg

c38503f6c55f5384.jpg

e0df35301cfc92b6.jpg

1eed4c6c20361bde.jpg

I do towarzystwa z nasza kanapa szwedzka, ktorej moja Pani nie chce sie pozbyc nawet na wymiane za XC60 :facepalm:

467cab0c247d7a4c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu!

Uwielbiam ten samochód! Kiedyś taką byłem oglądać, jeździłem nią, ale nie zabrałem i nie pytać dlaczego. :)

A rs2 kiedyś sobie kupie! :yeah:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Makki czy Ty masz dobrze opony zalozone?

Prawa strona na zdjeciach wyglada jakby miala bieznik do tylu zalozony :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no prosze.... czlowiek sie cale zycie uczu - dzieki bennos.

a jestes w stanie tak "technicznie" wytlumaczyc mi dlaczego te biezniki sa odwrocone?

do dzis zylem w przeswiadczeniu ze opona wode wypycha/odpycha spod kola na zewnatrz/do przodu i jedyny kierunek bieznika to ten z lewego kola na rysunku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

nie będę się wymądrzał, jak pierwszy raz zakładałem opony asymetryczne, to też zdziwiony pytałem wulkanizatora jak to działa, powiedział mi wtedy, że "normalnie" :decayed: asymetryczne niby mają lepszą przyczepność i trzymanie boczne przy większych prędkościach, a odprowadzanie wody jest standardowo na zewnątrz po rowkach...

z ciekawości spojrzałem co piszą o tych oponach i znalazłem takie info, które może Cię zainteresować z uwagi na wersję opon SUV

Opona Vredestein Ultrac SUV Sessanta 255/55R18 109 Y XL - Opony.com.pl

a tutaj o różnicach w budowie bieżnika:

Bieżnik asymetryczny czy kierunkowy - co wybrać? - Porady Ekspertów w Opony.com.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...